Zeer tevreden over het eten !

Heerlijk!

Erg lekker gegeten, goede en vriendelijke service!!!.Dank jullie w

Mijn bestellingen zien er altijd mooi uit, smaken heel goed. Medewerkers/ contactpersoon altijd klantvriendelijk en beleefd. Ga zo door jullie doen het heel goed.

Heerlijk!

Voor een lunch diverse hapjes besteld. Deze waren heerlijk en duidelijk met liefde bereid!

Antilliaanse culinaire heerlijkheid

Altijd een genot. Smaak is altijd subjectief! Bestelling voor de feestdagen voor het eerst met de post ontvangen: het was goed ingepakt en alles smaakte naar meer. De 3 Mixtaart was voortreffelijk!

Uitstekend!

We bestellen regelmatig en het is altijd weer lekker!

PERFECTION

I ordered letters from KMA for a special ocassion and they were amazing! They are open to discuss ideas, the packaging was super cute and everything has arrived on time. 10 outta 10 recommendation

Genoten van het eten & de taart!

Precies zoals ik gewend ben van Ku Mil Amor was het eten weer heerlijk en vers! De dames zijn superlief en dit lokale bedrijf steun ik graag.

Geweldig en lekker

Meerdere keren snacks besteld. Enorm lekker. Uitstekende service, je kan altijd bellen en overleggen om jouw bestelling naar wens te maken.

De beste antiliaanse taart die ik hier in NL heeft gekocht. Tremendo!

Uitstekende service, een aanrader!

Keurig na het plaatsen van mijn bestelling direct een bevestiging gekregen, met kort daarna verzend en track&trace gegevens. Het pakketje was netjes ingepakt en voorzien van een koelelement, waardoor mijn bestelling zelfs na 2 dagen onderweg te zijn geweest nog prima gekoeld bij mij aangekomen. Van de eigenaresse een dag na het ophalen van mijn bestelling een bericht ontvangen met de vraag of mijn bestelling was aangekomen, daar het postbedrijf blijkbaar de aflevering hiervan nog niet verwerkt heeft. Zodoende kon er bij eventuele problemen met de levering gelijk gehandeld worden; wat in mijn geval gelukkig niet nodig was. Ook hier complimenten voor kumilamor, je voelt je als klant echt gewaardeerd!

Dushi yui

Elke keer bij het nuttigen van één van de maaltijden of hapjes en me ogen sluit, heb ik werkelijk het gevoel dat ik op Curaçao ben. Als ik dan mijn ogen weer open doe kom ik erachter dat ik in het ook mooie Nederland ben met minder warmte maar nog steeds geniet van geweldige smaken KU MIL AMOR!

Heerlijke cake en snelle vriendelijke service

Heerlijke cake en snelle vriendelijke service

Heerlijk

Zeer behulpzaam en lekker!

Ze zijn heel klantvriendelijk en bezorgen lekkere eten. Zeker als je op een dag geen zin heb om te koken kan je hun altijd bellen en je bestelling plaatsen. Als je echt een proefje van Curaçaose eten wil moet je echt naar KU MIL AMOR

Verrukkelijk elke hap van hun we taarten is een streling voor je tong

Zeer professioneel, hele goede service

netjes en een goede service

Bestelllingen gaan altijd eenvoudig. Altijd goed bereikbaar en reageer altijd snel op mail.

Eerlijk gezegd niet geslaagd

Bij het in stukjes snijen brokkel het kompleet af in kleine stukjes Was te zacht Heel jammer Ik schaamde me rot Leek of het niet zo lang geleden uit de oven was gehaald aldus iets vers om het te leveren en alsnog in stukjes snijen De volgende dag na het bewaren in de koelkast was het iets steviger geworden Heel jammer voor me geld die ik ervoor heb betaald Sorry dat ik u mijn eerlijke mening geef Geen succes!!!!

Heerlijk gegeten

Voldoende eten en erg goed van smaak. Krijgt zeker een vervolg!

Heerlijke taart

Deze cashewnoten taart was boven verwachting echt heel heerlijk

Nostalgie

Het eten was geweldig! Voelde me weer thuis op Curaçao ❤️

Kesio komt met alcohol erin, bij online bestellen niet vermeld en daardoor teleurgestelde gasten.

Tel. niet bereikbaar bij vragen over produkten op de website. Bestelling geplaatst. Dag daarna wel terug gebeld. Helaas zat in de kesio alcohol en konden/mochten veel gasten het niet eten. Bij bezorging prima uitleg en toen te horen gekregen dat er alcohol in zat en je tel. moet doorgeven als je dat niet wilt. Vermelden op website bij bestelling zou beter zijn om ontevreden / teleurgestelde gasten te voorkomen. Kashupete bolo teveel alcohol erin. Maar stond wel vermeld bij online bestellen dat er alcohol in zat. Levering / bezorging prima.

Amazing food. Felt like home!

First time ordering and it for sure will not be the last time. I give the service, taste, presentation a 10 outta 10. Would recommend for any event.

Super lekker gegeten

Het eten was zoals altijd lsuper lekker en de klantenservice is top! Zeker voor herhaling vatbaar

Heel erg lekker eten. Ik bestel bijna elke week bij Ku Mil Amor. Altijd goed en vriendelijk verzorgd.