Nostalgie

Het eten was geweldig! Voelde me weer thuis op Curaçao ❤️

Kesio komt met alcohol erin, bij online bestellen niet vermeld en daardoor teleurgestelde gasten.

Tel. niet bereikbaar bij vragen over produkten op de website. Bestelling geplaatst. Dag daarna wel terug gebeld. Helaas zat in de kesio alcohol en konden/mochten veel gasten het niet eten. Bij bezorging prima uitleg en toen te horen gekregen dat er alcohol in zat en je tel. moet doorgeven als je dat niet wilt. Vermelden op website bij bestelling zou beter zijn om ontevreden / teleurgestelde gasten te voorkomen. Kashupete bolo teveel alcohol erin. Maar stond wel vermeld bij online bestellen dat er alcohol in zat. Levering / bezorging prima.

Amazing food. Felt like home!

First time ordering and it for sure will not be the last time. I give the service, taste, presentation a 10 outta 10. Would recommend for any event.

Super lekker gegeten

Het eten was zoals altijd lsuper lekker en de klantenservice is top! Zeker voor herhaling vatbaar

Heel erg lekker eten. Ik bestel bijna elke week bij Ku Mil Amor. Altijd goed en vriendelijk verzorgd.

Superblij met heerlijke nieuwe ervaringen

Ik kende Ku Mil Amor en hun catering niet totdat ik werd uitgenodigd voor een afstudeer feestje op Charis Bible College in Naarden jl. zaterdag en we zijn zeer onder de indruk van de verzorging en kwaliteit van dit heerlijke voedsel. Ervaarden overvloedige Liefde! Echt een aanrader en mijn complimenten, zeker het overwegen waard! Net zoals deze bijbelschool trouwens!! Leven veranderend! Super gewoon. Mooie mensen, fantastisch fysiek en geestelijk voedsel. Bedankt!!

De taarten en snackbox zijn erg lekker

Bestelling worden netjes afgehandeld en afgeleverd

Lekker en goeie kwaliteit!

Alles was lekker en werd op tijd bezorgd zoals afgesproken!

Slecht

In eerste instantie was mij verteld dat ik het tussen een bepaalde tijd kon komen ophalen. En toen ik aankwam wilde ze eigenlijk dat ik nog 2 uur ging wachten. Daarnaast kreeg ik niet wat ik besteld had en werd er niet overlegd of ik mijn geld terug wilde. Ik vond de dames in kwestie niet klant vriendelijk. Op het einde probeerde ze nog €20, spoedkosten eruit te halen terwijl dit niet aan de orde was. Ik zal hier in ieder geval nooit meer bestellen.

Altijd lekker

Al meerdere keren mijn taarten besteld bij KuMilAmor. Zoals de naam al zegt (KuMilAmor) worden de taarten met veel liefde gemaakt. De liefde zijn zeker te proeven. Ik raad iedereen aan om een bestelling te plaatsen en zelf te proeven.

Toppers

Eten, met liefde gemaakt..

Extreem goed natuurlijk !

Een berichtje naar Frangeska en de bestelling en bezorging worden aangepast en bezorgd ! Niets is een probleem bij KU MIL AMOR .

Makkelijk online te bestellen en zeer vriendelijke mensen.

Superlekker en prachtige taarten

Wat was ik blij dat het helemaal naar Den Helder gebracht kon worden, Mooie en lekkere verjaardagstaarten en lekkere snacks, zeker een aanrader. Een geweldige verjaardag gehad, en blije gasten

lekker

Makkelijke site om te bestellen. Het eten was eerst lekker, maar de laatste, vaderdag bbq was ronduit heerlijk. Aardige, vriendelijke en behulpzame eigenares, maar zeker ook de bezorgers. We zullen zeker nog vaker bestellen.

Op tijd bezorgt en erg van genoten! De salade was heerlijk!

Geweldig! We hebben heerlijk genoten

Wat een geweldige keuze heb ik gemaakt. Het was zeker het geld waard. Hubby en ik en de Kids hebben genoten. Volgende dag hadden we nog over en hebben we het lekker met brood gegeten. Misschien volgende keer nog iets van een stukje taart ofzo erbij als toetje dat maakt het helemaal af!!!!

Good taste

De hapjes, in het bijzonder de pasteitjes vond ik erg lekker. Ik heb ervan genoten.

Heerlijke hapjes

Pastechi en soseshirol en pindakoekjes besteld. Lang niet gegeten maar smaakt precies zoals in mijn herinnering. Dushi.

zeer tevreden

Ik ben niet de heer Sumter, Maar wel degene die de bestelling heeft gedaan voor Dhr Sumter. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid, goede service Het eten ziet er goed uit, smaakt ook lekker. Kumilamor is zeker en blij een aanrader. Ga zo door! Met vriendelijke groet, Mevrouw Hodge

Alles is lekker!

Ik bestel al jaren bij Ku Mil Amor en ben nooit ontevreden geweest. Erg vriendelijk en professioneel personeel. Ze zijn altijd punctueel en hun eten wordt met liefde gemaakt en dat proef je, ALLES IS LEKKER! Mijn favoriet blijft wel hun pasteitjes. Ik zou ze aan iedereen aanbevelen die van Caribbisch (Aruba, Bonaire, Curacao) eten houdt.

geweldige

Ben zeer tevreden over Kumilamor ook de bezorging awesome

Gewelig

Eten was op tijd gebracht. Giambo smaakte heerlijk! Vol met lekkere dingetjes erin. Riku. Voor herhaling vatbaar.

Gewéldig

Smaak,uitstraling en service een dikke 5 sterren. Ik bestel hier zeker nog een keer.

Heerlijk

1x Aros moro met karbonade besteld. Genoeg voor 2 personen !! Top