Makkelijk online te bestellen en zeer vriendelijke mensen.

Superlekker en prachtige taarten

Wat was ik blij dat het helemaal naar Den Helder gebracht kon worden, Mooie en lekkere verjaardagstaarten en lekkere snacks, zeker een aanrader. Een geweldige verjaardag gehad, en blije gasten

lekker

Makkelijke site om te bestellen. Het eten was eerst lekker, maar de laatste, vaderdag bbq was ronduit heerlijk. Aardige, vriendelijke en behulpzame eigenares, maar zeker ook de bezorgers. We zullen zeker nog vaker bestellen.

Op tijd bezorgt en erg van genoten! De salade was heerlijk!

Geweldig! We hebben heerlijk genoten

Wat een geweldige keuze heb ik gemaakt. Het was zeker het geld waard. Hubby en ik en de Kids hebben genoten. Volgende dag hadden we nog over en hebben we het lekker met brood gegeten. Misschien volgende keer nog iets van een stukje taart ofzo erbij als toetje dat maakt het helemaal af!!!!

Good taste

De hapjes, in het bijzonder de pasteitjes vond ik erg lekker. Ik heb ervan genoten.

Heerlijke hapjes

Pastechi en soseshirol en pindakoekjes besteld. Lang niet gegeten maar smaakt precies zoals in mijn herinnering. Dushi.

zeer tevreden

Ik ben niet de heer Sumter, Maar wel degene die de bestelling heeft gedaan voor Dhr Sumter. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid, goede service Het eten ziet er goed uit, smaakt ook lekker. Kumilamor is zeker en blij een aanrader. Ga zo door! Met vriendelijke groet, Mevrouw Hodge

Alles is lekker!

Ik bestel al jaren bij Ku Mil Amor en ben nooit ontevreden geweest. Erg vriendelijk en professioneel personeel. Ze zijn altijd punctueel en hun eten wordt met liefde gemaakt en dat proef je, ALLES IS LEKKER! Mijn favoriet blijft wel hun pasteitjes. Ik zou ze aan iedereen aanbevelen die van Caribbisch (Aruba, Bonaire, Curacao) eten houdt.

geweldige

Ben zeer tevreden over Kumilamor ook de bezorging awesome

Gewelig

Eten was op tijd gebracht. Giambo smaakte heerlijk! Vol met lekkere dingetjes erin. Riku. Voor herhaling vatbaar.

Gewéldig

Smaak,uitstraling en service een dikke 5 sterren. Ik bestel hier zeker nog een keer.

Heerlijk

1x Aros moro met karbonade besteld. Genoeg voor 2 personen !! Top

yummie!

Het eten was heerlijk, een goede combinatie van smaken.

Lekker!

Heel netjes opgedient met een salade en sausje die elk appart verpakt werden. De vis was heerlijk op smaak, maar ik vond de tutu wel iets te zoet.

Het eten was geweldig!!

Zeker een aanrader! Ik voelde me weer op Curaçao aan de kant van de zee met mijn funchi ku piska en piña colada Ik zal zeker weer bestellen bij jullie

Uitstekende (persoonlijke) service en alles is te regelen.

Ook uit het buitenland is alles te bestellen en te regelen met KU MIL AMOR !

Top en snelle reactie

Ivm covid19 konden we dit jaar niet samen zijn met onze mama,oma/schoonmoeder. Helaas wonen wij in België. Naar ku mil amor gemaild en alles ging zo vlot en die hebben voor mama een lekker mooi ontbijt bezorgd. Op afstand toch samen gevierd en mama was blij!!!!!! Dank aan ku mil amor en team. Mvg Familie René, België

Top!!

Voor de eerste keer besteld en alles was heerlijk!! De snackbox, de pastechi's bakkeljauw en de bolo preimu was hopi dushi!!! Alles netjes afgeleverd in speciale boxen...en op afstand!! Dankjewel Ku Mil Amor!! Voor herhaling vatbaar 😊👍🏾

Verschillende keren bij Kumilamor besteld! Ik ben altijd goed geholpen en denken met je mee. Eten, hapjes en taarten smaken heerlijk. Zeker een aanrader!

Heerlijke taart en hapjes

Goede service, heerlijke taart en hapjes!

Mooie website lekkere hapjes

Goede Hapjes favoriet is gevulde ei,

Fijne samenwerking en heerlijke taart!

Ben erg tevreden. Goed geholpen en ze kijken echt naar jouw wensen. Ook fijn dat ze meedenken met wat jij wilt.

Heerlijk eten en denken mee met de klant.

Het eten was heerlijk en warm, was voor een event waar ik het eten niet kon opwarmen. Iedereen heeft heerlijk kunnen eten echt een aanrader.

Goed verzorgde en heerlijke hapjes

Voor de feestdagen heb ik verschillende ongebakken hapjes besteld. Ze waren heel netjes en overzichtelijk met labels verpakt in bakken. Bij het ophalen werden ook duidelijke bak instructies meegegeven. Wat ik erg heb gewaardeerd, want zou het uit mezelf niet zo gedaan hebben. De hapjes zelf waren goed op smaak en iedereen heeft genoten.