De beste antiliaanse taart die ik hier in NL heeft gekocht. Tremendo!

Uitstekende service, een aanrader!

Keurig na het plaatsen van mijn bestelling direct een bevestiging gekregen, met kort daarna verzend en track&trace gegevens. Het pakketje was netjes ingepakt en voorzien van een koelelement, waardoor mijn bestelling zelfs na 2 dagen onderweg te zijn geweest nog prima gekoeld bij mij aangekomen. Van de eigenaresse een dag na het ophalen van mijn bestelling een bericht ontvangen met de vraag of mijn bestelling was aangekomen, daar het postbedrijf blijkbaar de aflevering hiervan nog niet verwerkt heeft. Zodoende kon er bij eventuele problemen met de levering gelijk gehandeld worden; wat in mijn geval gelukkig niet nodig was. Ook hier complimenten voor kumilamor, je voelt je als klant echt gewaardeerd!

Dushi yui

Elke keer bij het nuttigen van één van de maaltijden of hapjes en me ogen sluit, heb ik werkelijk het gevoel dat ik op Curaçao ben. Als ik dan mijn ogen weer open doe kom ik erachter dat ik in het ook mooie Nederland ben met minder warmte maar nog steeds geniet van geweldige smaken KU MIL AMOR!

Heerlijke cake en snelle vriendelijke service

Heerlijke cake en snelle vriendelijke service

Heerlijk

Zeer behulpzaam en lekker!

Ze zijn heel klantvriendelijk en bezorgen lekkere eten. Zeker als je op een dag geen zin heb om te koken kan je hun altijd bellen en je bestelling plaatsen. Als je echt een proefje van Curaçaose eten wil moet je echt naar KU MIL AMOR

Verrukkelijk elke hap van hun we taarten is een streling voor je tong

Zeer professioneel, hele goede service

netjes en een goede service

Bestelllingen gaan altijd eenvoudig. Altijd goed bereikbaar en reageer altijd snel op mail.

Eerlijk gezegd niet geslaagd

Bij het in stukjes snijen brokkel het kompleet af in kleine stukjes Was te zacht Heel jammer Ik schaamde me rot Leek of het niet zo lang geleden uit de oven was gehaald aldus iets vers om het te leveren en alsnog in stukjes snijen De volgende dag na het bewaren in de koelkast was het iets steviger geworden Heel jammer voor me geld die ik ervoor heb betaald Sorry dat ik u mijn eerlijke mening geef Geen succes!!!!

Heerlijk gegeten

Voldoende eten en erg goed van smaak. Krijgt zeker een vervolg!

Heerlijke taart

Deze cashewnoten taart was boven verwachting echt heel heerlijk

Nostalgie

Het eten was geweldig! Voelde me weer thuis op Curaçao ❤️

Kesio komt met alcohol erin, bij online bestellen niet vermeld en daardoor teleurgestelde gasten.

Tel. niet bereikbaar bij vragen over produkten op de website. Bestelling geplaatst. Dag daarna wel terug gebeld. Helaas zat in de kesio alcohol en konden/mochten veel gasten het niet eten. Bij bezorging prima uitleg en toen te horen gekregen dat er alcohol in zat en je tel. moet doorgeven als je dat niet wilt. Vermelden op website bij bestelling zou beter zijn om ontevreden / teleurgestelde gasten te voorkomen. Kashupete bolo teveel alcohol erin. Maar stond wel vermeld bij online bestellen dat er alcohol in zat. Levering / bezorging prima.

Amazing food. Felt like home!

First time ordering and it for sure will not be the last time. I give the service, taste, presentation a 10 outta 10. Would recommend for any event.

Super lekker gegeten

Het eten was zoals altijd lsuper lekker en de klantenservice is top! Zeker voor herhaling vatbaar

Heel erg lekker eten. Ik bestel bijna elke week bij Ku Mil Amor. Altijd goed en vriendelijk verzorgd.

Superblij met heerlijke nieuwe ervaringen

Ik kende Ku Mil Amor en hun catering niet totdat ik werd uitgenodigd voor een afstudeer feestje op Charis Bible College in Naarden jl. zaterdag en we zijn zeer onder de indruk van de verzorging en kwaliteit van dit heerlijke voedsel. Ervaarden overvloedige Liefde! Echt een aanrader en mijn complimenten, zeker het overwegen waard! Net zoals deze bijbelschool trouwens!! Leven veranderend! Super gewoon. Mooie mensen, fantastisch fysiek en geestelijk voedsel. Bedankt!!

De taarten en snackbox zijn erg lekker

Bestelling worden netjes afgehandeld en afgeleverd

Lekker en goeie kwaliteit!

Alles was lekker en werd op tijd bezorgd zoals afgesproken!

Slecht

In eerste instantie was mij verteld dat ik het tussen een bepaalde tijd kon komen ophalen. En toen ik aankwam wilde ze eigenlijk dat ik nog 2 uur ging wachten. Daarnaast kreeg ik niet wat ik besteld had en werd er niet overlegd of ik mijn geld terug wilde. Ik vond de dames in kwestie niet klant vriendelijk. Op het einde probeerde ze nog €20, spoedkosten eruit te halen terwijl dit niet aan de orde was. Ik zal hier in ieder geval nooit meer bestellen.

Altijd lekker

Al meerdere keren mijn taarten besteld bij KuMilAmor. Zoals de naam al zegt (KuMilAmor) worden de taarten met veel liefde gemaakt. De liefde zijn zeker te proeven. Ik raad iedereen aan om een bestelling te plaatsen en zelf te proeven.

Toppers

Eten, met liefde gemaakt..

Extreem goed natuurlijk !

Een berichtje naar Frangeska en de bestelling en bezorging worden aangepast en bezorgd ! Niets is een probleem bij KU MIL AMOR .

Makkelijk online te bestellen en zeer vriendelijke mensen.

Superlekker en prachtige taarten

Wat was ik blij dat het helemaal naar Den Helder gebracht kon worden, Mooie en lekkere verjaardagstaarten en lekkere snacks, zeker een aanrader. Een geweldige verjaardag gehad, en blije gasten