Heerlijke hapjes

Pastechi en soseshirol en pindakoekjes besteld. Lang niet gegeten maar smaakt precies zoals in mijn herinnering. Dushi.

zeer tevreden

Ik ben niet de heer Sumter, Maar wel degene die de bestelling heeft gedaan voor Dhr Sumter. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid, goede service Het eten ziet er goed uit, smaakt ook lekker. Kumilamor is zeker en blij een aanrader. Ga zo door! Met vriendelijke groet, Mevrouw Hodge

Alles is lekker!

Ik bestel al jaren bij Ku Mil Amor en ben nooit ontevreden geweest. Erg vriendelijk en professioneel personeel. Ze zijn altijd punctueel en hun eten wordt met liefde gemaakt en dat proef je, ALLES IS LEKKER! Mijn favoriet blijft wel hun pasteitjes. Ik zou ze aan iedereen aanbevelen die van Caribbisch (Aruba, Bonaire, Curacao) eten houdt.

geweldige

Ben zeer tevreden over Kumilamor ook de bezorging awesome

Gewelig

Eten was op tijd gebracht. Giambo smaakte heerlijk! Vol met lekkere dingetjes erin. Riku. Voor herhaling vatbaar.

Gewéldig

Smaak,uitstraling en service een dikke 5 sterren. Ik bestel hier zeker nog een keer.

Heerlijk

1x Aros moro met karbonade besteld. Genoeg voor 2 personen !! Top

yummie!

Het eten was heerlijk, een goede combinatie van smaken.

Lekker!

Heel netjes opgedient met een salade en sausje die elk appart verpakt werden. De vis was heerlijk op smaak, maar ik vond de tutu wel iets te zoet.

Het eten was geweldig!!

Zeker een aanrader! Ik voelde me weer op Curaçao aan de kant van de zee met mijn funchi ku piska en piña colada Ik zal zeker weer bestellen bij jullie

Uitstekende (persoonlijke) service en alles is te regelen.

Ook uit het buitenland is alles te bestellen en te regelen met KU MIL AMOR !

Top en snelle reactie

Ivm covid19 konden we dit jaar niet samen zijn met onze mama,oma/schoonmoeder. Helaas wonen wij in België. Naar ku mil amor gemaild en alles ging zo vlot en die hebben voor mama een lekker mooi ontbijt bezorgd. Op afstand toch samen gevierd en mama was blij!!!!!! Dank aan ku mil amor en team. Mvg Familie René, België

Top!!

Voor de eerste keer besteld en alles was heerlijk!! De snackbox, de pastechi's bakkeljauw en de bolo preimu was hopi dushi!!! Alles netjes afgeleverd in speciale boxen...en op afstand!! Dankjewel Ku Mil Amor!! Voor herhaling vatbaar 😊👍🏾

Verschillende keren bij Kumilamor besteld! Ik ben altijd goed geholpen en denken met je mee. Eten, hapjes en taarten smaken heerlijk. Zeker een aanrader!

Heerlijke taart en hapjes

Goede service, heerlijke taart en hapjes!

Mooie website lekkere hapjes

Goede Hapjes favoriet is gevulde ei,

Fijne samenwerking en heerlijke taart!

Ben erg tevreden. Goed geholpen en ze kijken echt naar jouw wensen. Ook fijn dat ze meedenken met wat jij wilt.

Heerlijk eten en denken mee met de klant.

Het eten was heerlijk en warm, was voor een event waar ik het eten niet kon opwarmen. Iedereen heeft heerlijk kunnen eten echt een aanrader.

Goed verzorgde en heerlijke hapjes

Voor de feestdagen heb ik verschillende ongebakken hapjes besteld. Ze waren heel netjes en overzichtelijk met labels verpakt in bakken. Bij het ophalen werden ook duidelijke bak instructies meegegeven. Wat ik erg heb gewaardeerd, want zou het uit mezelf niet zo gedaan hebben. De hapjes zelf waren goed op smaak en iedereen heeft genoten.

De ayaka's smaakten erg lekker!

Ik had het zelf al wel vaker gegeten maar mijn familie nog nooit. Dus voor de kerst Ayaka's besteld. Ik ben ze persoonlijk gaan ophalen. Wat een vriendelijk ontvangst en goede uitleg over hoe ik het moest voorbereiden. Mijn familie vond het super lekker en willen het zeker nog een keer eten!

Machtig lekkere cashewnotentaart

Bolo di kashupete besteld zonder alcohol. Heerlijk. Wel erg machtig, dus kleine stukjes van snijden.

Lekker, (h)eerlijk en goede zorg

Een paar keren besteld, lekker gegeten en de smaak is zoals het hoort. Klantvriendelijk en oplossing gericht. Ku mil amor is zeker een aanrader.

Fantastisch Caribisch feest dankzij Ku Mil Amor!

Onlangs het Caribisch kerstfeest gevierd met familie. Het eten was heerlijk en in 1 woord fantastisch!! We waren met 16 personen. Ik heb gekozen voor het dinerpakket met daarnaast wat lekkernijen erbij zoals wat ham di pasku, pasteitjes, kesio, cupcakes van kashupete (cashewnotentaart). We konden het zelfs hier in Brabant laten bezorgen. Kortom het was genieten. Alles was ontzettend lekker en keurig verzorgd. Mijn familie heeft ook genoten. Zo'n makkelijke kerst heb ik nog nooit gehad. Ik heb vorig jaar ook voor mijn jubileum verjaardag een Caribische hightea door Ku Mil Amor laten verzorgen (voor 70 personen), ook dat was geweldig!! De dames verstaan hun vak, zijn klantgericht, kunnen geweldig koken, zijn ontzettend vriendelijk, het voelt aan als familie! Dit is zeker voor herhaling vatbaar of het nu kerstfeest is of een hightea is of een andere leuke gelegenheid samen met Ku Mil Amor wordt het een groot en geslaagd feest!! Ik kan het werkelijk iedereen aanraden!! Dames nogmaals bedankt en tot een volgende keer!!

finger licking good....

Hebben weer genoten. Dank jullie wel Ku Mil Amor

Uitstekend!!!

Goede service, zeer smaakvolle producten. Kortom; Ik beveel ze zeker aan!