Lekker, (h)eerlijk en goede zorg

Een paar keren besteld, lekker gegeten en de smaak is zoals het hoort. Klantvriendelijk en oplossing gericht. Ku mil amor is zeker een aanrader.

Fantastisch Caribisch feest dankzij Ku Mil Amor!

Onlangs het Caribisch kerstfeest gevierd met familie. Het eten was heerlijk en in 1 woord fantastisch!! We waren met 16 personen. Ik heb gekozen voor het dinerpakket met daarnaast wat lekkernijen erbij zoals wat ham di pasku, pasteitjes, kesio, cupcakes van kashupete (cashewnotentaart). We konden het zelfs hier in Brabant laten bezorgen. Kortom het was genieten. Alles was ontzettend lekker en keurig verzorgd. Mijn familie heeft ook genoten. Zo'n makkelijke kerst heb ik nog nooit gehad. Ik heb vorig jaar ook voor mijn jubileum verjaardag een Caribische hightea door Ku Mil Amor laten verzorgen (voor 70 personen), ook dat was geweldig!! De dames verstaan hun vak, zijn klantgericht, kunnen geweldig koken, zijn ontzettend vriendelijk, het voelt aan als familie! Dit is zeker voor herhaling vatbaar of het nu kerstfeest is of een hightea is of een andere leuke gelegenheid samen met Ku Mil Amor wordt het een groot en geslaagd feest!! Ik kan het werkelijk iedereen aanraden!! Dames nogmaals bedankt en tot een volgende keer!!

finger licking good....

Hebben weer genoten. Dank jullie wel Ku Mil Amor

Uitstekend!!!

Goede service, zeer smaakvolle producten. Kortom; Ik beveel ze zeker aan!

Netjes en lekker

Had pandushi besteld en bolo pretu maar alleen pandushi was tegenvaller beetje droog en niet zoals ik verwachte hoe het in Curaçao is

Heerlijke snacks en uitstekende service !!

Op Kerstnacht !!, via email, toch nog proberen om snacks te bestellen. Dit kan natuurlijk alleen maar bij KU MIL AMOR ! Op tweede Kerstdag krijg je je faktuur netjes op de mail binnen waarna de betaling kan plaatsvinden. En ja hoor, de eerste werkdag na Kerst worden er, heerlijke, warme pastechi's, bezorgd. Hopi bon I danki KU MIL AMOR !!