Heb bij Porza een elektrische waterpomp gekocht, was 150 euro goedkoper dan andere materialen zaak. en ze hadden het op voorraad! Ga vaker bij ze bestellen :-)

Hele slechte ervaring. Niet bij Porza kopen, maar zoek een andere aanbieder!

Ruitenwissers besteld op kenteken. Daarbij ga ik er van uit dat de aangeboden ruitenwissers dan ook het juiste en passende model zijn voor mijn auto. Dat bleek helaas niet het geval. Kan gebeuren zou je zeggen. Was ook geen probleem. Contact opgenomen met vestiging Venlo. Netjes geholpen en ze gewezen op de door Porza verkeerd toegestuurde model ruitenwissers. Geen probleem. We hebben het juiste model erbij gezocht en ik heb de ontvangen ruitenwissers keurig netjes retour gestuurd... ervan uitgaande dat ik het aankoopbedrag netjes gecrediteerd zou krijgen. Er is mij telefonisch verder ook niets gemeld t.a.v. de retourzending. Nu kom ik er achter dat de verzendkosten niet gecrediteerd zijn en er, op een bedrag van € 22,00, € 6,95 wordt ingehouden voor verzending. Vandaag opnieuw contact opgenomen met Venlo. Ik vind niet dat ik voor hun fout (verkeerde artikel bij ingevoerde kenteken) aansprakelijk dien te worden gehouden en dus al zeker niet voor enige kosten op zou moeten draaien... maar daar denkt Porza heel anders over kennelijk. Zij houden voet bij stuk en crediteren de verzendkosten niet. Ik vind dat een hele slechte zaak!

alles snel en vakundig afgehandeld

snelle en goede service

Super tevreden met de pasgarantie

Overzichtelijk en aantrekkelijle prijzen

Proctuct voor nette prijs en snel geleverd . Hier ga ik zeker meer kopen .

Gewoon goed

Netjes verpakt EN snel bezorgd. TOP.

Handige duidelijke webshop

Grote keus aan onderdelen, En in mijn geval precies het juiste voor een schappelijk prijsje

Super services

Porza B.V super bedrijf helpen je snel en hebben kennis van hun producten

Alles is heel snel en zonder problemen verlopen. Bedankt hiervoor. Doe zo verder. Mvg luc.

makkelijk te bestellen

Heb mijn onderdelen snel en simpel besteld verzending was gratis ook .wel een pluspunt kortom een goede ervaring

Product was niet meer op voorraad, dus gebeld en ze hadden gelijk gekeken voor een ander merk. Top geholpen.

Zeer slechte communicatie en verkeerde levering van producten

Op de eerste plaats een slechte ervaring omtrent communicatie. Iedere medewerker zegt en beloofd wat anders. Vervolgende de onderdelen ontvangen waarvan 1 niet is wat ik heb besteld, en 3 verpakkingen reeds geopend zijn geweest en dicht waren gemaakt met plakband. Hierna heb ik een mail verstuurd (bewijs aanwezig) om de producten te retourneren, helaas niks meer gehoord. Inmiddels zijn we twee weken verder. Tevens heb ik van Porza mijn geld niet terug ontvangen van twee producten die zijn geannuleerd, die heb ik dus nooit ontvangen maar wel voor betaald. En nu doen ze alsof ze je niet kennen ronduit slecht. Geen aanrader, eens en nooit meer.

Levering prima.. statiegeld niet

Nieuwe turbo gekocht... oude moet retour voor statiegeld. Gevraagd waar oude heen gestuurd moet worden via de mail... echter geen antwoord.

Netjes

De enige zonder idote verzendkosten

very satisfied

Good description, fast delivery ...

Originele Opel Insignia schakelaar 5e deur snel geleverd

Duidelijke website, originele onderdeel, snel geleverd, redelijke prijs.

Juiste onderdelen en snel geleverd

Goed geregeld

Fast and efficient service

Product as described online, delivery as expected, package in mint condition and overall superb service! Would recommend!

gewoon geweldig.

Prijs verhouding van goederen is zeer gunstig. Kwaliteit is ook hoog. Snelle levering en nooit verkeerde artikelen. DUSSSSS....Bij PORZA moet je zijn.

Moeilijk te vinden onderdeel toch gevonden

Mijn garage kon een koelsysteem-onderdeel nergens vinden voor mijn 20 jaar oude Audi. Gelukkig hadden jullie het wel. Verzenden duurde 2 dagen, het zou mooi zijn als dat binnen een dag kan!

Snel, service en op voorraad

Aftermarket merken voor dezelfde kwaliteit en zeer volledige voorraad. Goede service, uitleg en garantie afhandeling! Wie koopt er nou bij Audi een koelvloeistof temperatuursensor van over de 50 euro en dan is hij niet eens op voorraad?

Chaotisch maar correct

Ik heb het bedrijf leren kennen als een prima leverantier voor je automaterialen. De telefonische bestelling was chaotisch, de melding dat de spullen klaar lagen kwam niet, dus zelf gebeld, de spullen lagen niet in de afhaalrek en na contant betalen duurde het dagen voordat de factuur verscheen. Wel absoluut kundige en vriendelijke mensen die er alles aan doen om je goed te helpen. de spullen zijn professioneel. Een aanrader wat mij betreft

Snel het bestelde geleverd

Prima service!

Na miscommunicatie 100% opgelost door dépot Venlo. ' n Vette 10!

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.