goede levering

De levering op zich ging prima, alleen niet binnen de 24 uur, terwijl wel op de site stond dat er binnen 24 uur geleverd zou zijn als de producten op voorraad staan. Vindt het jammer dat als je betaald hebt meteen de medeling krijgt dat de bestelling flink later geleverd wordt. Ik had het ook besteld als ik van te voren had geweten dat ik op het product had moeten wachten. Maar de kwaliteit van het bestelde product is zeker goed en voldoet aan de verwachting.

Echt een hele goede webshop

Erg goed gegaan. Eén besteld onderdeel was niet gelijk op voorraad maar toch was de bestelling snel geleverd. Prima zaak om spullen te kopen, erg tevreden!

in een woord geweldig

Super communicatie via mail. Snelle verzending. Prijs / kwaliteit perfect. Ik kan niet ander zeggen dan dat ik heel tevreden ben.

Gemengd gevoel

Prijs verhouding is goed. Levering ging vrij snel. Helaas past het onderdeel niet 1 op 1 en vereist aanpassingen.

Klantvriendelijk.

Gelukkig een nummer voor klantenservice zodat je kan bellen in geval van vragen. Vriendelijk en duidelijk.

Zeer goed en snel levering .

Goedkoop

makkelijk bestelt en in een dag bezorgt product werkt perfect

Het bestelde product voldoet aan de beschrijving en is geschikt voor mijn auto. Alles is duidelijk omschreven.

Ouwe meuk en toch nog nieuwe tanks voor Super

Top product! Doet precies wat ik nodig had

Erg blij mee

Goede prijs/kwaliteit Goede service.

Goed assortiment, heel redelijke bezorgkosten drempel dit bepaalde mijn keuze ook de prijs is concur

NGK bougies besteld, in de motorfiets gemonteerd heel slecht lopen wat bleek van 1 bougie was de massa electrode verbogen 0mm bougie opening, heb dit zelf weer op 0,8 gezet maar wel 1,5 uur werk! Hierover gebeld en men stond hier voor open daarmee is het voor mij voldoende opgelost.

Niets op aan te merken

M.b.t. de bestelling heb ik i.p.v. één onderdeel vijf onderdelen gekregen. Het ging om een distributiepakking. Ik heb dat gemeld. De schadepost voor het bedrijf was anders €62,00. Als tegemoetkoming heb ik een onderdeel van € 1,60 gekregen welke ik bij vestiging Eindhoven heb opgehaald. De aanwezige medewerker wist niets van het voorval af. Verder geen bedank mailtje of anderszins. De kosten om het onderdeeltje op te halen is duurder. Ik had liever gezien dat de waardering voor "eerlijke" klanten anders ingevuld was. Het is natuurlijk niet mijn bedrijf/policy hoe hier mee om te gaan. Daarnaast adviseer ik een historie aan te maken van bestellingen. Voor de verdere rest geen bijzonderheden.

Bevredigend

Gewoon goed

Bestelling snel gedaan en snel geleverd. Ook de prijs is goed.

Verkeerd artikel gekregen

Lampjes besteld 12volt 21watt orange (4 stuks) en dezelfde lampjes met de zilver look, zoals afgebeeld staat op de site (doosje 10 stuks). Kreeg 14 stuks oranje. iig genoeg nu voor me hele leven. Er staat dus een verkeerde foto bij. Over gemaild (week geleden) maar niks vernomen.

Duidelijke site en levering

Keurig mailtje dat product vertraagd is en later geleverd wordt. Voor de rest prima!

super

had ook iets verkeerd besteld en dat werd zonder probleem om geruild

Top en snel geleverd

Als ik niet gebeld geen bestelling

Paar dagen op porza gewacht maar geen bericht of iets dergelijks. Heb ze gebeld kwamen er toen pas achter dat ze een bestelling van me hadden. Toen ook nog een dag gegeven dat hij verzonden Zou worden werdt twee dagen lager Febi lager besteld krijg een Fag lager binnen

Uitstekende communicatie en bereikbaarheid

Wederom een goede ervaring opgedaan met Porza. Ze zijn goed bereikbaar en heldere communicatie.

Slechte ervaring weer

Bestelling helaas binnen 5 dagen binnen gehad, 2 dingen besteld krijg ik ding binnen. Hoe kan het nou nog mis gaan met 2 dingen bestellen??

snelle levering en goed contact met de telefoon.

snelle levering en goede prijs.

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.