Snelle levering en product zoals beschreven echt top.

Snelle levering van het juiste product

Snelle levering van het juiste product

Goed assortiment. Scherpe prijzen. Snelle levering!

Snelle levering en past perfect

Snel goed betrouwbaar.

Goed, betrouwbaar en deskundig advies

Prima geholpen. Adviseer anderen om zeker hier uw onderdelen te bestellen.

waardeloos

Telefonisch besteld en duidelijk gevraagd of ik de onderdelen een dag later kon ophalen. Dit was geen probleem. Een dag later naar Venlo gereden om te horen dat de onderdelen er niet zijn en enkele dagen dagen later pas geleverd kunnen worden. Hierop de bestelling geannuleerd. Porza geeft aan dat binnen 24 uur de betaling teruggestort zal zijn. Nu zijn we 144 uur verder en nog steeds niet teruggestort. Eea kan natuurlijk gebeuren als gevolg van drukte met pakketdiensten tussen kerst en nieuw, maar dan moet je geen beloftes doen. Geld terugstorten staat helemaal los van drukte, is gewoon een kwestie van laks gedrag.

Super produkt

Alles is goed

Levering van het gewenste product

Redelijk makkelijk te bestellen artikelen, twee dagen na verwachtte levertijd ontving ik een bevestigingsmail met track&trace. Op de kleine vertraging na ( waarschijnlijk door extra drukte bij de pakketbezorging) heb ik de bestelling netjes ontvangen.

Goed!!

Ben tevreden over prijs/kwaliteit en bezorging!!

Snel geleverd hou ik van !!

Een woord prima!!

Alles binnen een dag thuis geleverd

snel en goede product

snelle levering en het goede product geleverd. heb de site opgeslagen.

Goed en snel geleverd

Doet wat je verwacht

Eerste ervaring.

Zeer tevreden.

Goede site makkelijk te vinden wat je nodig hebt

Ik ben tevreden over de afwikkeling Ondanks de feestdagen is het artikel snel geleverd

Geen bestelling gekregen

Maandagochtend besteld en het is nu zondag. Nog steeds niks ontvangen. Nu pas is het pakketje door Post.nl ontvangen. Dus het is afwachten wanneer het bezorgd gaat worden. Dit is teleurstellend. Wat op woensdag besteld bij een ander bedrijf en dit gewoon op donderdag ontvangen. Het ligt dus niet aan de post.

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Super snelle levering. In vergelijking met andere sites lage minimum bestelkosten voor gratis verzending. Voor mij uitstekend.

zeer tevreden over Porza,

Zeer tevreden over Porza omdat de levering snel is en als je voor minimaal €20,- besteld is de verzending gratis. Zo kan het ook!!! Aanbevelen? JAZEKER!!!

goede service

ook bij fouten ,goede uitleg en vervangende delen alsnog geleverd

——-

——

dichtbij en een geweldige tang

Besteld. Krijg bericht word 5 januari geleverd. Krijg 31 december bericht, word vandaag geleverd. Netjes ingepakt. We zijn heel tevreden!!

Top geleverd

Alles netjes en goed

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.