Ook telefonisch over twijfelpunt wat betreft toepassing goed geholpen

Zie boven

goed maar ....

Ik heb 6 busjes van 1L versnellingsbak olie besteld. Ik heb 5 busjes ontvangen die OK zijn, maar 1 busje die gevlekt en oud is. Er staat zelfs geen productiedatum op... Als ze alle 6 in deze staat waren had ik ze onmiddellijk teruggestuurd.

snel bezorgd

En het product doet het tot nu tor zeer goed ik ben tevreden

Goede spullen voor redelijke prijs.

De bestelling duurde 1 dag langer dan verwacht, maar gezien de gratis verzending boven €20 is dat absoluut acceptabel. De producten zien er schoon nieuw en authentiek uit. Ik zal zeker weer een keertje willen bestellen.

Snelle levering goede prijs

Prima bedrijf

Artikel bestellen ging heel eenvoudig. Ondanks het corona gedoe toch redelijk snel het bestelde ontvangen.

Past perfect.

Overzichtelijke wesite. Alles voor je auto snel te vinden. Snelle levering in een stevige verpakking.

*****

Belachelijk, onbeleefd en onprofessioneel

Bij het retouren van een product, was de service volgens mij in een pakketje al weggestuurd. Want bij mij was het niet inbegrepen. Na meerdere malen geprobeerd tot een overeenstemming te komen worden problemen genegeerd. Niet meegedacht, er wordt van alles gedaan om zoveel mogelijk euro’tjes te verdienen. Als klap op de vuurpijl wordt je gevraagd extra €3,99 te betalen omdat hun website niet deugd. VOORKOM SPIJT EN BESTEL DUS NIETS HIER!!! Ik bestel in ieder geval nooit meer hier!

Goede prijs kwaliteit verhouding ook snel en correct gecommuniceerd.

redelijk

Misschien een betere vervoerde kiezen Kies er dan 1 die wel de bezorgafspraken nakomt Ook versturen kan sneller

goed en goedkoop

Plezierig en behulpzaam

7 keer langer moeten wachten dan beloofd.

De levering zou de volgende dag vrijdag gebeuren (wat ik zeer straf vind), maar dat gevierde ook niet. als je van die straffe dingen beloofd en het is in plaat van 1 dag wachten uiteindelijk 7 dagen wachten... neen, volgende keer een andere shop.

Heel snel geleverd aan een zeer correcte prijs!

1e bestelling, super tevreden.

Altijd goede ervaringen met Porza zeer scherpe prijzen uitstekend werk ga zo door. Alleen jammer dat hun uit Eindhoven weg zijn gegaan want als een onderdeel besteld moet worden heb je dat pas de volgende dag in huis en ondertussen staat je auto dan 2 dagen op de brug. Advies open weer een winkel in Eindhoven kunnen wij het gelijk afhalen.

Snelle levering goede prijs

De levertijd zoals bij de artikelen gegeven is ook echt de levertijd. Goedep pijs. Ik vind het zoeken op de site wat vreemd werken als ik op een OEM nummer zoek en er worden een rits artikelen gevonden wordt het OEM nummer waarop gezocht is niet meer getoond het is dan moeilijk beoordelen of het artikel dan nog steeds voldoet.

Onderdeel Mercedes vario

Snel geleverd gewoon correct

Prima bedrijf, snelle levering!

Goed online bedrijf! Geen verzendkosten bij bestelling boven €20. Snelle levering. Goede prijsstelling. Voor ruitenwissers is dit het bedrijf waar ik mijn bestellingen plaats!

Goede website, zeer snelle levering

Hele makkelijke website en hele snelle levering. Het product i.c. autolampjes was degelijk verpakt. Een aanrader dus.

goed geholpen

goede kwaliteit voor niet te duur

Goede levering.

Snelle levering. Goede onderdelen

map sensor oke alleen rubber ring die moet afsluiten is te groot

dus een hoop gedoe om hem te plaatsen en spijt dat ik niet een duurdere heb gekocht, toerental sensor automatenbak was eenvoudig en snel te plaatsen

Goede prijs/kwaliteit.. leveren duurde helaas enkele dagen.

Zie boven....

Prima website maar stevige onderdeel prijzen.

Lage gratis verzendingsdrempel. Had de bestelling met 2 werkdagen in huis. Factuur wordt helaas niet online verstuurd maar zat in de doos meegeleverd hetgeen lastig voor de zakelijke klant. Over algemeen de onderdeelprijzen flink stevig. De hele doos zat vol met chips..niet erg milieu- en grijze container vriendelijk. Waarom geen stroken/repen karton zoals heel vaak wordt gedaan.

Goed materiaal, nette prijs.

Duidelijke site Pasgarantie Kwaliteitsmateriaal Goede prijs Snelle verzending

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.