Goed geregeld allemaal

Nette prijzen

uitstekend

Ik ben erg tevreden over u waren het alle online winkels maar zo ze kunnen nog wat leren van jullie

perfect

in een woord prefect

Slecht

Heb nog steeds niets ontvangen terwijl het 31 03 2020 geleverd zou worden

Service

Zeer behulpzame medewerker die het gewenste artikel telefonisch erbij zocht. Ook nog A kwaliteit voor een goede prijs. Dag erna geleverd. Ik kan niet anders zeggen dan top-service, écht! Zeer meedenkend personeel, waar vind je dat nog?

geweldig

heel goedkoop en snel binnen

Perfect produkt alleen de levertijd was te lang

Er werd aan gegeven dat het produkt zaterdag bezorgd zou worden, maar dit heeft geduurd tot woensdag

Snel besteld snel in huis

Prima site , artikelen zoals beschreven top

Snelle levering, alles klopte

Snelle levering, en alles klopte!

Prima levering. Snel en goed!

Je wordt als klant tussentijds goed op de hoogte gehouden.

Denk er beter bij na om proza te gebruiken.

Bestelling levering geheel verkeerd gepland. Als ik zelf geen contact had opgenomen had ik nu nog niks. Dus auto hele dag extra brug bezet moeten houden.

Telefonisch contact gehad, behulpzame medewerker aan de lijn gehad en zelf het onderdeel opgehaald stond netjes klaar

Zeer positieve ervaring

Goede prijs / kwaliteit verhouding, redelijke verzendkosten, snelle levering.

excellent.

's middags besteld en ondanks de corona met 1 dag tussenpoos geleverd. Toppie.

Super geholpen en snel geleverd

Heel fijn dat de medewerken de tijd nam om de juiste wissers te zoeken voor mijn auto

Aanrader

Snelle levering. Top

Makkelijk te bestellen, snel afgeleverd, zeer tevreden.

Zeer slechte service

Bij levering bleek er foutief produkt verzonden te zijn (wel juist op factuur) Hierover gebeld. Zou binnen uur terug gebeld worden. Niet dus. Nog maals gebeld. Zelfde antwoord. Ook weer niet terug gebeld. Hierna nog 2 mails gestuurd, die ook niet beantwoord werden. Moed maar opgegeven.

alles goed verlopen naar wens

geheel volgens afspraak geleverd voor de beste prijs

dit was voor een onvoorstelbare lage prijs geleverd en nog het juiste onderdeel

Snel alles gevonden

Op de site staat alles netjes gezocht op kenteken ook de verzending ging super

Goede ervaringen.

Schappelijke prijzen, wordt op de hoogte gehouden van status bestelling, netjes geleverd.

Super snelle levering

We zijn zeer goed geholpen, en supersnelle levering tegen een goede prjs

Merk onderdelen voor een goeie prijs

Zeer snel geleverd, en je kunt zelf kiezen welke merk je wil. Voor een goede prijs Heb er al eerder iets besteld en ga er zeker nog wat bestellen. Echte aanrader

Ik voel mij opgelicht.

Bij Porza had ik een set spatlappen voor mijn Fiat Ducato gekocht. Totaalbedrag € 22,93. De spatlappen die ik kreeg pasten van geen kanten op mijn auto, ondanks dat er wel Ducato op stond. Ik heb de spatlappen terug gestuurd en kreeg een creditnota, waarop € 6,95 aan behandelingskosten in rekening werden gebracht. Dit is ruim 30% van het aankoopbedrag. Het zal ongetwijfeld ergens in de kleine lettertjes gestaan hebben, maar maak dit bij je klanten beter bekend. Wat een waardeloos bedrijf. Ik zal er nooit meer iets bestellen.

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.