Gewoon TOP.

Snelle levering tegen een scherpe prijs.

Uitstekende service, eerlijk en snelle levering.

Van slecht tot heel goed

Een bestelling geplaats nadat ik eerst gebeld had of het onderdeel op voorraad was. Zou geleverd worden, uiteindelijk een annulering gekregen. Na controle op de site was het artikel nig steeds leverbaar, maar dan tegen veel hogere prijs. Uiteindelijk contact gehad met een leidinggevende en deze heeft alsnog ervoor gezorgd dat ik het artikel kreeg voor de prijs zoals afgesproken was. Vandaar toch de waardering van 4,5 ondanks het niet schoonheidsprijs verdient.

Snel levering. TOP

Top service!

Good and simple steps fair transport cost

I like the fact there is pick up points to choose and 20 Euro free freight.

Zoals altijd, snelle levering voor een eerlijke prijs!

top!

Nooit meer

wish en ali leveren nog sneller. Tenzij je bereid bent kapot lang te wachten terwijl je auto bijna 2 weken stilstaat. Anders je spullen ergens anders kopen.

Ruitenwisser paste niet

Ruitenwisser paste niet ondanks kentekencheck. Zou hier niet blind van uit gaan .

Bestelling is nog steeds niet aangekomen

Site is gemakkelijk qua bestellen, je wordt goed op de hoogte gesteld wanneer het is verzonden. Echter is Mijn bestelling van dinsdag nu nog steeds niet binnen.. (zaterdag)

Super snelle service

Nadat ik telefonisch info betreffende een artikel had gevraagd, werd er gelijk een account voor mij aangemaakt en verzending erg snel in orde gemaakt. Top service !!

Prima zeer goede prijs + snelle bezorging!!

prima geholpen en de beste prijs van alle onderdelen online shops, gratis levering, dus zeer tevreden!!

precies wat ik verwacht had

Heb bestelde nog niet uitgeprobeerd maar het ziet er goed uit.

Heb dit goed ervaren. Ben echt bij. Vooral snelle levering. Super bedankt

Niet het gevraagde product

Rubber stemde niet overeen met de foto in de aankondiging. Mits wegslijpen van een deel van het rempedaal toch kunnen gebruiken.

Keurig

Nier de goedkoopste, maar ook niet veel duurder dan de grote aanbieders. In ieder geval alles wat ik nodig had op voorraad en vlotte levering.

Bijzonder snel afgewikkeld en prima verhouding prijs-kwaliteit

Zie boven

16de juli besteld, moet het 28ste juli nog ontvangen. Moet niet kunnen, voir cruciale autoonderdelen

Na bestelling van iets wat op magazijn in Eindhoven op voorraad ligt krijg ik per direkt de melding dat het vertraagd is. Pas na een 8 taldagen kon ik de zending gasn volgen. Het is nu di. Bestelling ligt klaar vanaf za. Ik ben in totaal 2 weken verder, en naar het schijnt zal het vandaag binnenkomen. Dit vind ik voor cruciale onderdelen niet kunnen. Had ik het net zo goed goedkoper direct in Berlijn (autodoc) kunnen bestellen 10 euro goedkoper ook en zelfde merk. Ik vermoed dat Porza dit dus zelf ook heeft gedaan in dit geval. Ik had juist bij Porza besteld, omdat het daar op magazijn lag, en ik verwachtte het binnen enkele dagen binnen te hebben. Na mailen met klantenservice, en het verhaal van het zal vandaag of morgen binnenkomen. Bood niet veel hoop. Maar ik ben misleid door de website, of het kan een incident zijn maar dan had ik bij het telefoontje wel uitleg verwacht. Als je geen uitleg krijgt kun je ook geen begrip hebben.

Goedemiddag Bedankt voor uw feedback! Excuses dat e.e.a niet is gelopen zoals u zich had voorgesteld. Mocht u een ordernummer hebben, ontvangen wij deze graag om te zien waar het fout loopt. Klanten kiezen juist voor ons omdat wij snel en betrouwbaar leveren vanuit eigen magazijn.

Goede prijzen en snelle bezorging.

Soms iets lastiger om hetzelfde onderdeel van andere toeleveranciers te vinden,

Alles prima

Alles is volgens afspraak afgehandeld. De prijs is net en het product is goed.

Goed product, doen wat ze beloven,ongelooflijk lage prijs

Goede producten en zeer snelle verzending

Positieve ervaring met Porza, door goede merkproducten en snelle verzending en niet duur. Zeer zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijke medewerker, goede spullen .

Zeer vriendelijk personeel, redelijk vlot geleverd. Goede informatie via de mail .

Perfect en snel binnen

Gewoon goed snel en meedenkend

Heb op zaterdag gebeld de rest ging zelf goed geregeld toppers! Ali heeft me erg klantvriendelijk geholpen

Snel en ongecompliceerd.

X

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.