Vertrouwen en goed

Sehr unkompliziert und einfach.

Die Bestellung war sehr übersichtlich und vor Ort angekommen lagen die Teile schon bereit.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Top bedrijf, alles netjes en snel geregeld. Voor een mooie prijs.

Prima webshop, scherpe prijzen!

Ik had in het weekend besteld, en het duurde 2 dagen na het weekend eer dat het klaar lag op de afhaallocatie. Product is van prima kwaliteit. Ik zou hier zeker nog eens wat bestellen!

Via internet besteld vanuit Frankrijk. Alles ging makkelijk en het besteldem stond netjes klaar.

Heel vriendelijk en professioneel geholpen door baliemedewerker

Ben gewoon heel goed geholpen, baliemedewerker denkt met mij mee, zonder opdringerig te worden.top

Top bedrijf!

Ik heb nu al meerdere malen besteld via Porza.nl. Waar ik bij andere webwinkels vaak een week of zelfs langer moet wachten levert Porza altijd de volgende dag. Ben heel tevreden!

Kwaliteit motorolie voor een goede prijs en op voorraad!

Kwaliteit motorolie voor een goede prijs en op voorraad! Dus ophalen en hebbes...

Altijd zeer goede ervaringen .

super goed geholpen top

super goed geholpen top

Snel en goedkoop

Afhalen in Eindhoven was heel voordelig voor mij.

Great

Always faster

Vriendelijke en top service

Goed product, klanten service niet te bereiken

Goed product. De openingstijden van het afhaalpunt in Eindhoven kloppen niet. De klanten service zou tot half 6 bereikbaar zijn. Heb vanaf 17:10 gebeld tot half 6 , geen gehoor. Een dag later overdag gebeld wederom geen gehoor.

Alles Toppie

Vriendelijk , ervaaringskundig en correcteafhandelingen.

Bestelling goed

Zeer tevreden over de orgeneel auto onderdelen en bestelling goed en op tijd

De werknemers staan altijd paraat. Snelle afhandeling en bij het geringste wordt er meteen aan een oplossing gedacht.

Positieve ervaring

Top kwaliteit en de mede werkers heel vriendelijk en geduldig.

Had ruitenwissers besteld maar de verkeerde. Terug gegaan en dit is heel professioneel en correct afgehandeld. De verkeerde terug geboekt en gelijk de goeie opnieuw weer besteld. Het teveel betaalde bedrag gelijk terug gekregen. Super vriendelijke gast in het filiaal in venlo. Top service

Goede levering

De levering is goed en snel wat wil je nog meer

Slecht

Ik heb spullen besteld. Normaal,volgende dag ophalen. Drie aan het wachten. Geen bericht, geen email. Terwijl ik kan ergens anders bestellen,als ik moet Drie dagen wachten.

Erg behulpzaam

Zeer goed geholpen met een specifiek vw onderdeel!! En ook nog geleverd gekregen erg blij mee!! Top mensen ga zo door!!

Mijn bestelling de zelfde dag al compleet.

Geweldige service, in de winkel heb ik letterlijk 15 seconden gewacht op mijn producten.

Supersnel geleverd tegen heel goed prijs .

'smiddags besteld en de volgende dag afgehaald in Eindhoven , voor mij 20 minuten rijden .

teleurstellend slecht

Bestel originele GM Opel onderdelen, staat ook zo op factuur. Krijg een niet passend olie filter geleverd in een plastic boterham zakje met opschrift "'Renault". Als ik dat reclameer krijg ik een standaard antwoord dat ik pasgarantie had moeten nemen en daarvoor extra had moeten betalen. Dat slaat nergens op, ik bestel goed, zij leveren verkeerd. Nadat dat gemeld te hebben geen reactie meer ontvangen, geen excuses oid.

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.