Vanaf bestelling tot levering perfekt

Zeer goede ervaring met het geheel En nog mooier, past prima.

Zeer goed!

Goede prijzen en snelle levering. Goede contact met klantenservice. Aanrader!

Besteld via internet, innen een dag keurig bezorgd.

Direct betaald maar erg late bezorging

Lang gewacht op bezorgen.

Zeer goed kunnen shoppen en geholpen

Zeer goed kunnen shoppen en geholpen, blij mee, ga ik vaker shoppen.

Snel en profesioneel geholpen door de Porza onderdelen service.

Altijd uitstekend geholpen en netjes bezorgt voor de deur, tot de laatste bestelling. Werd bezorgt door een arrogante en onvriendelijke bezorger van PostNL, wat naar mijn mening een slechte indruk maakt voor Porza B.V. Heb mijn klacht ingediend en hoop dat Porza B.V. hier in een verandering kan brengen, wat PostNL het zelf niet lukt. Voor de rest ben ik zeer tevreden over Porza B.V. en kan het zeer aanbevelen aan anderen.

Zeer snelle levering

Goede website, fijne zoekmachine

Professioneel, klant gericht. Met concurerende prijzen. Snelle levertijden, en nononse service als er onverhoopt iets mis gaat.

Zoals besteld is het netjes geleverd

Bij deze site gekomen op aanbeveling werk goed en de spullen zijn netjes afgeleverd.

Telefonische besteld met uitstekende support, volgende dag in huis.

Zeer veel onderdelen op voorraad in eigen magazijn. Goede support op de site voor kiezen van het juiste type. Leverbaarheid eerst telefonisch geinformeerd, goed geholpen, direct maar telefonische besteld en de volgende dag al in huis, en dat tijdens de corona crisis.

Super mooie prijs

Ruitenwissers Bosch, een exact set wisser was hier bij de auto-onderdelenhandel bijna de dubbele prijs. Andere websites hadden ook een mooie prijs maar daar moesten verzendkosten betaald worden. Levering TOP binnen 2 werkdagen binnen.

Lukas

Snel een mooi , dit webwinkel is uitstekend

Nette levering

Goede levering, 1 minpuntje, levering 1 dag later dan track en tracé aangeeft. Blijf je thuis op basis van levertijd, komt er niemand opdagen.

Gewoon goed

Ik had een bestelling geplaats, binnen 3 werkdagen werd het geleverd. En wat ik had besteld was ook in een keer goed. PRIMA Porza!!!!!

teleurstellend

Relais besteld op oenummer vag, 171959141A waarop door porza wordt verwezen naar Productnummer: 110 846 het origineel nummer staat er zelfs bij(!) Dit relais past in de relaisplaat, maar schakelt anders dan het origineel. Kennelijk wijkt de pin bezetting af. Totaal onbruikbaar dus. Het probleem is niet opgelost, ik ben 16 euro lichter, terugsturen loont niet. en omdat verwezen word met originele nummers geen terugstuurgarantie afgesloten. Beetje jammer dit.

Gewoon goed

+ Super vind ik gratis verzenden vanaf €20 - prijzen lijken adviesprijs - langzaam met verzenden

Juiste onderdeel en prima prijs

Snel en accuraat geholpen

Ok had een thermostaat besteld. Wist niet welke ik moest hebben dus ik belde even. En kreeg uitgebreid uitleg over het onderdeel. Prima en goede service

Goede prijzen en speciale producten.

Porza heeft een revisiekit voor de vacuumpomp van de 038 TDI motoren. Het is prachtig, want een van de pakkingen krijg je bij VW niet!

uitstekend

extra check voor juiste onderdeel. Echt goed!

Goed geholpen, blij met resultaat.

Lastig onderdeel na wat wachten, toch nog goed geleverd. Wachten is niet leuk, maar de medewerkers waren steeds behulpzaam. En dan is het wachten beter te accepteren.

Beste prijs, snelle levering

Ik heb wielbouten voor de lichtmetalen velgen van mijn ford focus gekocht. Porza had de beste priis, zelfs lager dan de duitse prijsvechters. En een nette levertijd van 2 dagen tijdens de corona crisis. Ben dik tevreden 👍

Laat geleverd

Goede prijs maar helaas de levertijd is een beetje lang

Alles netjes geleverd 👍

Betrouwbare site en prijs technisch goed

snel en goed geregeld en een juiste prijs

het is gemakkelijk te vinden op internet duidelijke tekst en super snelle levering tegen een zeer goede pirijs

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.