Super goed

lekker snel en op tijd

lekker snel en op tijd geregeld

Snelle correcte levering

Levering snel voor een goede prijs

Snel goed goedkoop

Snel goed en goedkoop

Snelle levering, alles volgens afspraak

Bestelling geplaatst. Bij het afhaalpunt in Eindhoven afgehaald. Prima geregeld.

Netjes

Goedkoop en snelle levering.

geweldig

toppie vlotte levering klant vriendelijk goed service

Handig zelf afhalen

Handig dat je de bestelling kunt afhalen. Je wordt dan ook nog netjes te woord gestaan en hoeft niet op de bezorger te wachten.

Kwaliteit voor een eerlijke prijs

Kwaliteit voor een eerlijke prijs

Thermostaathuis past prima.

Het thermostaathuis past prima en was de voordeligste keuze

Super klantvriendelijk en een goede service

zeer goed

zeer goed , alles luid en duidelijk .

Zoals het hoort

Goed en nette afhandeling

Klant is koning

Snel en makkelijk

Goed te bereiken, snel telefonisch contact

Service prima

Goede producten tegen goede prijzen.

Zeer blij met Porza, blijf hier mijn onderdelen zeker bestellen

ze leveren!

prijzen zijn absoluut OK voor grote merken

foute website

er staat op hun website een trekhaak te koop maar deze is echter niet meer leverbaar na enkele maanden terug contact opgenomen maar de trekhaak is nog steeds niet meer leverbaar waarom wordt dit artikel dan niet geschrapt uit hun assortiment? voelt aan alsof je afstapt op een promo artikel dat nooit leverbaar is geweest

Vriendelijkheid en expertise

Altijd vriendelijk geholpen en altijd tevreden geweest over de service voor de rest.. je krijgt wat je besteld, geen klagen.

als je weet hoe het werkt is het topppie

dacht dat ik het kon afhalen maar is een ophaalpunt als je het eerst besteld hebt dus eerst bestellen en dan afhalen

Snel Direct goed

Snelle Levering Onderdelen ,voor een prima pitstop

het wachten is te lang voor één deel,

het wachten is te lang voor één deel, ze schrijven dat het één dag is, maar het zal al 4 dagen zijn. De heren willen altijd helpen, maar dit keer is het magazijn dat de onderdelen levert verschrikkelijk.De auto staat al 4 dagen in de garage omdat er geen enkel onderdeel aanwezig is. Ik hoor morgen elke dag

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.