Snelle levering, nette prijs

Snelle levering, nette prijs. Ook de afhaal mogelijkheid in Eindhoven is erg makkelijk!

Prima onderdeel voor scherpe prijs. Vervangen en probleem opgelost.

Goed advies en snel verstuurd.

Goede service jammer van de 4 euro pasgarantie die ze bij iedere bestelling toevoegen

Heb 2 ruitenwissers besteld aan de balie . Een dag later binnen gekregen en opgehaald op de factuur stond 4.09 EX BTW pas garantie . Je zou verwachten dat als ik ze aan de balie bestel op kenteken dat je dan geen pasgarantie zou toepassen .

Goed gereedschap

Gereedschap zelf afgehaald bij Porza Venlo,

Tevreden , aardige medewerker

Snel geholpen , riendelijk te woord gestaan

Altijd betrouwbaar

Goede service, zoeken keurig met je mee voor de juiste onderdelen.... Indien het onderdeel toch niet blijkt te passen nemen ze het netjes terug zonder aarzeling en zonder extra kost... Ik blijf hier terugkomen...

Top bedrijf met een woord

Ij ben zeer tevreden over hoe hun werken .thanks en ga zo door.

Super service snelle levering

goede producten

mensen nemen de tijd en denken met je mee. vriendelijke mensen.

Goed geholpen en bestelling lag snel klaar.

Prima service! Erg vriendelijk medewerkers in Venlo

top

top bedrijf

Goede prijs/kwaliteit, snel beschikbaar

Snelle verzending, of afhaling! Top geregeld.

Uitstekende hulp

De werknemers weten wat ze doen. Hebben verstand van zaken. Producten zijn snel leverbaar. Zeer klantvriendelijk en meedenkend personeel! Helemaal top!!

Echt snelle service, in een dag alles geregeld.in winkel opgehaald.

Uitstekend service

Super service en vriendeljjk mensen

Altjjd hulpzaam ze geven jouw de tjjd

Makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen en ophalen in filiaal

Met pasgarantie toch een misser

Ik had pasgarantie erbij genomen voor de bestelde condensor. Helaas bleek het tevens bestelde interieurfilter niet te passen op het voertuig. Uw medewerker heeft het artikel toen aangepast naar een luchtfilter. Dat is toch wezenlijk iets anders. Ik kreeg de melding dat alle bestelde artikelen paste op het voertuig. Er werd niet bij vermeld, dat een artikel was aangepast, omdat het niet zou passen. Ik ging er dus vanuit, dat alle artikelen geleverd werden zoals ik had besteld. Als de aanpassing wel was vermeld had ik hiermee dan rekening kunnen houden en vergelijken met wat op de site staat vermeld, over het gewijzigde artikel. Ik was dan ook verbaasd, toen ik de verpakking opende, dat er geen interieurfilter in zat, maar een luchtfilter en dat had ik niet nodig. Na telefonisch contact werd alles netjes geregeld en kon ik het filter omwisselen. Ik moest echter wel even terug naar de vestiging in Venlo. Volgende keer de order zoals die in de bevestiging van de pasgarantie staat toch maar controleren, of deze gelijk is aan originele bestelling.

Betrouwbaar.

De site klopt gewoon, geen overwachte zaken.

Eten is goed gekruid!

Gewoon goed

Olie besteld en afgehaald. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Op het moment van mijn Aankoop was Porza.nl de goedkoopste voor Castrol Edge 5W30.

Alles prima

Altijd top service en goed geregeld indien zich iets voordoet

Blijf zo doen....

Goede info, goede prijzen, snelle levering

Ondersteuning bij kiezen juiste onderdeel

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.