Top Bedrijf

Ik kom er nu jaren. Vriendelijke personell, die weten waar hun over praten. Prijs TOP Levering TOP Altijd een Aanrader

Bestelling in orde en op tijd

Bestelling kon ik ophalen in de buurt waar ik woon. Levering duurde enkele dagen. De prijs is prima.

Vriendelijke medewerkers

I

Betrouwbaar en goede service

Altijd goede ervaringen gehad en de medewerkers zijn heel klantvriendelijk!

Goed bedrijf met vakbekwaam personeel! Een aanrader voor iedereen.

always helpful service

very good communication with employees, competitive prices, friendly atmosphere, always fast and professional

Snelle levering, attente service

Ik had ruitenwissers en filtermateriaal besteld. Overzichtelijke website. Ik kon de spullen afhalen. Netjes gebeld door een medewerker van Porza, dat 1 item 1 dag later zou komen. Geen probleem. Spullen na een keurig bericht alsnog afgehaald. Goede service.

goed en goedkoop

alles is perfect behalve dat het veel te laat is bezorgd.

Quick delivery do pick up point

Correct parts, no problems.

Good

Good

Super snel

Zeer tevreden de mannen daar denken mee helpen graag alleen maar lof over de hulp dank uw porza

Ik heb onderdelen voor mijn hyndai i10 besteld, Ik krijg bevestigen dat dit van goed/ past op mijn auto. E-mails voor bevestiging en versturen van de onderdelen met track en trace . Complimenten

Kreeg op tijd mijn bestelling

Het is ook de kwalietijd van de materiaalen die goed produkt ook het merk.

Duidelijke website

Goed te vinden wat je nodig hebt.

Snelle levering voor nette prijzen

Ik ontdekte bij mij Audi A2 een vastzittende handremkabel, bestelde een nieuwe om 10 over 5 's middags en kon hem de volgende dag om 12 uur ophalen in Eindhoven. Dat noem ik snelle service!

Supersnel levering en zelfde product voor goedkoper

geweldig

toppie aardige mensen vlotte levering . en goede medewerking

Verkeerde onderdeel besteld. Zonder probleem omgeruild.

alles oke

oke

top

top

Great selection of Parts for a great price

I needed a very specific multi v belt for my car, since I have upgrades and different pulleys on accessories (water pump and alternator have under drive pulleys), the belt for my car is not suitable. I searched by part number and the only ones who had the belt where I could get it instantly were Porza. I needed to drive and hour to get there but it was worth it. Thank you for having it in stock and having it ready for me when I arrived.

Prettig geholpen

Onderdeel levertijd was wat langer, er werd een alternatief gezocht

Super bedrijf en zeer klantvriendelijk!

Ik kwam er zelf niet helemaal uit en heb daarom even gebelt en een super gemotiveerde medewerker aan de lijn gehad die een duidelijke en voordelige oplossing voor mij had. Ik heb al vaker bij Porza onderdelen gekocht en ben zeer tevreden! Klantvriendelijkheid van alle medewerkers een dikke 10!

Super bedrijf zeer klantvriendelijk

Ik kwam er op de website niet helemaal uit, ff bellen en super geadviseerd en geholpen. Klantvriendelijkheid een dikke 10

Ze doen wat ze beloven en ze beloven wat ze doen.

De juiste onderdelen zijn makkelijk te vinden, van welk merk je het onderdeel wil hebben is dan nog de grootste puzzel.

Straelseweg 52 5911CR Venlo

085 401 19 01

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.