Goede en betaalbare producten.

Keurig en vlot afgehandeld

Vlot geregeld

Twee spuitbussen gekocht. Blijken over datum te zijn.

Twee spuitbussen gekocht. Blijken over datum te zijn.

Hele slechte service.

Via de mail (wel 3 keer) aangegeven dat ik een verkeerd product hebt ontvangen doen ze heel moeilijk om toe te geven en verzinnen dan van alles om geen retourticket of wat daar voor nodig is om het verkeerde product te routeneren.

Prima betrouwbare webshop

Bestellen en de volgende dag ophalen voor een schappelijke prijs

Oliefilter afgehaald. Alles naar wens.

Altijd goed!

Bestelling volgende dag binnen, goede service en vriendelijkheid.

Good prices/good selection

Prices were cheaper than online only big retail parts website. Parts delivered quickly to pickup point around me. Quickly called me when a part was mistakenly forgotten to ship and was apologized to. Quickly helped me with the solution. Parts are high quality name brands.

zeer goed

super snel en klant vriendelijke medewerkers

ik ga hier mogelijk meer bestellen

Very bad

This company is totally unscrupulous and a scam. Received the wrong part which was not my fault, but they refused to admit that they sent the wrong part. Even though I documented everything with pictures, they would not admit mistakes and completely ignore me. Denies having done anything wrong and eventually they do not respond to my inquiries. I have returned the car parts that they sent incorrectly at my own expense, but will not get my money back. Hope others never need customer service from this company because it is by far the worst customer service I have ever experienced. They simply do not dare to answer me because deep down they know they have made a mistake.

• Would you recommend us? No

Porza.nl

The best quality's on car products and best cheap prices in Market

Goede service, zoals altijd

Goede service, zoals altijd

Supersnel!

Vandaag bestellen en morgen na 12.00 uur afhalen in Eindhoven. Mooi toch?! Spullen kunnen zo ook gemakkelijk gratis geretourneerd worden...

Uitstekende service!

Het personeel is aangenaam

Groot sortiment en prima prijzen.

Al vaker wat gekocht, is ook nog in mijn woonplaats zodat ik het ook snel zelf Kan afhalen. Voor mij eerste keus in auto-onderdelen.

Prima bedrijf met goede service

Helaas een kapotte airco radiator ontvangen, na een paar dagen werd een nieuwe door Porza geleverd.

Wederom prima geholpen merci

Positief

prima service

prima service

zoals het moet zijn

Goede webwinkel. Houd je goed op de hoogte d.m.v. mailtjes. Ik kom vaak in Eindhoven en kon de bestelling ook afhalen aldaar. De prijs van de motorolie voor een Peugeot scheelde aanzienlijk met andere aanbieders, bijna de helft. Ik ga zeker nog eens wat bestellen.

goede service

goede service

Snel en goed!!Top

Filter past op A4 tdi cagc.

Supergoed geregeld

Bestellen gaat simpel en snel Controle is goed Pasgarantie kost wel €4,95 maar wel handig Behulpzaam personeel

Erg goed en Correct geholpen

Bestel altijd erggraag bij Porza wegens de zeer goede en behulpzame service. Mensne met veel kennis automotive en altijd vriendleijk bij ophalen. Prijzen zijn erg netjes. Ik ben een tevreden klant.

Goed en snel

Goed en snel

Straelseweg 52

5911CR Venlo

085 401 19 01

Over Porza B.V.

Auto-onderdelen tegen scherpe prijzen online als ofline. Porza.nl is een e-commerce platform voor auto-onderdelen voor particulieren en garagisten. We bezorgen onze producten door heel Nederland als België Sinds 2013 is het ons streven aan elke automobilist en garagist een uitgebreide keuze aan te bieden uit meer dan 500 merken en 3.000.000 referenties tegen zeer voordelige prijzen. We werken samen met de grootste distributeurs en leveranciers van auto-onderdelen van de eerste en tweede lijn. Alle onderdelen die verkocht worden op www.porza.nl zijn gehomologeerd en voldoen aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van de Europese Gemeenschap.