Kast opgeknapt! Top!

Ik had niet gedacht dat ik zelf een oude kast kon renoveren. Toch aan begonnen mbv. Tips uit de annie sloan shop. Geweldig resultaat!

Heel leuk gedaan, met Annie Sloan is het gewoon doen! Bedankt voor de review met foto. We zetten 2 extra spaarpunten erbij op uw kaart!

Ik heb mijn pakketje heel goed ontvangen het was met zorg ingepakt en werd heel netjes afgeleverd Met vriendelijke groeten Heidi Brouwers PS. Het was geweldig om met de annie sloan verf te werken echt heerlijk om niet meer te schuren en meteen aan de slag kunnen gaan ik zal in de toekomst nog meer beroep op jullie doen want ik heb nog veel projecten in mijn hoofd die ik wil doen 😉😊

Beste Heidi, Bedankt voor je mooie beoordeling! We hebben 2 extra spaarpunten op je kaart gezet. Je project is goed geslaagd, bedankt voor de foto!

Geweldig snel

Mooi goed verpakt. Snel geholpen altijd. Ze denken mee. Heel fijn

Bedankt Barbara voor je mooie beoordeling. We hebben de 2 extra spaarpunten voor je op de kaart gezet. Je kaart is vol, hierover is een bericht verstuurd met kortingscode. Heel erg bedankt voor de foto, het is prachtig geworden. Je harde werk is beloont!

Heel fijn bedrijf en fijne verf.

een prima ervaring en gezellige workshop

Top service, goed product.

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goede uitleg instructies over de verf erbij ontvangen en leuke kaartjes in de doos.

Gezelllig geholpen!

Ik kwam voor het eerst bij by pressies en werd duidelijk vriendelijk en netjes geholpen. Goede uitleg hoe je het allemaal moet doen.

Over dé Annie Sloan shop by Prezzies

Annie Sloan Shop by Prezzies, specialist in Annie Sloan. Goede service staat bij ons erg hoog, daarom hebben wij een onafhankelijke partij 'Kiyoh' ingeschakeld. In januari 2020 zijn wij gestart met verzamelen van beoordelingen en zouden het daarom op prijs stellen als u ook een beoordeling achterlaat. Als beloning ontvangt u 2 extra spaarpunten!