Perfect verzorgd

Laat in de avond besteld en de volgende morgen afgehaald. Super snel geregeld. Bedankt!

Netjes

Netjes en op tijd geleverd

Super service!

Bij deze webshop is de klant nog koning! Super aardige eigenaresse die ervoor zorgt dat de bestelde artikelen netjes verpakt en volgens afspraak bij je worden bezorgd.

Super snelle service!

Vandaag bestellen en binnen.een dag kan je al verder met verven. Ideaal.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Snel en geleverd wat ik heb besteld

Prettige webshop.

Alles positief!!

Fijne winkel/webshop met een enthousiaste eigenaresse, neemt alle tijd voor een praatje en zonodig advies!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Via website besteld binnen een uur op kunnen halen

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Goed advies en een handige locker

Ik heb mijn vloer geverfd met Annie Sloan en daarbij goed advies gehad!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Bestelling voelt als cadeautje.

Mooi verpakt en snelle levering.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Super snelle levering mooi verpakt

Fijn dat de het zo vlug in huis is je kunt meteen aan de gang En super dat je gelijk reactie ontvang bij vragen

Top webshop

Uiterst vriendelijk, en de verf zeer netjes verstuurd. Vanaf nu bestel ik mijn Annie Sloan spullen via Prezzies

Perfecte service

Snel geleverd, leuk en goed verpakt. Juiste prijs en handige website. Bestel er de volgende keer weer!

Fantastische service!

Snelle levering met leuk presentje. Zeker een aanrader!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Het was net een cadeau zo mooi verpakt.

Snelle levering, helemaal ingepakt als cadeau, leuke stickers erop, kaartje erbij, info erbij, helemaal leuk!!! Ik was echt verrrast zeg. Bedankt hoor!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Prima advies, leuke workshops en via de webshop supersnel, kortom een dikke vette 10

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Super snelle levering en het principe heeft goed uitgepakt

Leuk spul om mee te werken

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Snelle reactie en erg handig in deze tijd dat je het via een locker kunt ophalen.

Wat een service

Heel erg bedankt dat ik zelfs zondag mijn bestelling kon afhalen. Zo kon ik mooi de keuken afmaken. Top service-24 uurs -afhaal

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Duidelijke informatie en super snel verzonden.

Makkelijke en duidelijke website. Producten de volgende dag al netjes geleverd. Pruducten zijn leuk ingepakt en goed beschermd. Nog een leuke attentie bij gekregen ook. Top!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Goed ... prima verpakt... super fijne verf👍

Fijne site... snel verstuurt... goed op de hoogte gehouden van de status verzending. En natuurlijk hele fijne verf in prachtige kleuren! Vr gr Gijs

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Bedankt voor de mooie beoordeling. We hebben de 2 extra punten op de spaarkaart genoteerd! Veel plezier met sloanen.

Klant is koning

Ik ben heel vriendelijk geholpen, er werd alle tijd voor me genomen, ook al kwam ik vlak voor sluitingstijd binnen. Verkoopster had een eerlijk verhaal over de verf: maakte het niet mooier dan het was.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Nee
  • Kunnen wij nog iets toevoegen / aanpassen aan onze webshop De webshop is een beetje amateuristisch.

super snelle goede levering

pakket was de volgende dag al vroeg binnen. Keurig verpakt en met een leuke attentie erbij met persoonlijk geschreven kaartje eraan wat ik zeer kan waarderen ,hierdoor weet je dat er aandacht aan je bestelling is gegeven.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Heel erg bedankt voor de positieve en lieve review, hier doen we het voor! We hebben de 2 extra punten op je spaarkaart gezet. Heel veel plezier en succes met Sloanen! Liefs by Mir

Supersnelle bezorging en goed verpakt

Door deze uitstekende ervaring zal ik in het vervolg mijn Annie Sloan bestellingen zeker weer hier bestellen

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te geven. De 2 extra spaarpunten staan op uw kaart! Heel veel plezier en succes met Sloanen!

Super snelle verzending en als cadeau verpakt

Over dé Annie Sloan shop by Prezzies

Annie Sloan Shop by Prezzies, specialist in Annie Sloan. Goede service staat bij ons erg hoog, daarom hebben wij een onafhankelijke partij 'Kiyoh' ingeschakeld. Korte tijd geleden zijn wij gestart met verzamelen van beoordelingen en zouden het daarom op prijs stellen als u ook een beoordeling achterlaat. Als beloning ontvangt u 2 extra spaarpunten!