Gewoon top! Aanrader mensen!

Super snelle levering

voor het eerst besteld ,en ga voor het eerst aan de slag met annie sloan. Hele fijne website en snel geleverd, nu kan ik lekker aan de knutsel

Super snelle service

Prima bedrijf en ook nog gratis advies in een leuke flyer :) ik zou op de website persoonlijk een klein aantal details anders doen.. Maar dat zet ik niet in deze review

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Super tevreden over de snelle, nette, in cadeauvorm verpakte, levering.

Binnen een dag de gewenste Annie Sloan artikelen binnen. Allemaal supernetjes verpakt, met uitgebreide beschrijving alsof je een cadeautje ontvangt.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Besteld en 1,5 dag later in huis! Bij de verf was extra informatie en tips meegegeven, super handig.

Met veel zorg geleverd

Ik moet nog aan de slag met de materialen, maar mijn pakket bestelde artikelen kwam heel mooi verzorgd aan, met een hoop folders met uitleg, een attente kaart en alles mooi verpakt met aandacht voor detail. Echt een feest om uit te pakken en mee aan de slag te gaan. De kleuren zoals op de website kwamen ook goed overeen met de werkelijkheid.

boven verwachting!

voor het eerst mijn kast met kalkverf geverfd. leuk werk en het is mooi geworden!

Superservice

Alles wat ik besteld heb werd keurig op tijd geleverd. Wat was het een kadotje om uit te pakken. Net even dat beetje extra aandacht om het persoonlijk te maken! Top.. zeker een vaste klant erbij!

Handige 24-uursservice!

Goed, snel en vriendelijk!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Goed advies, leuke winkel.

Ik heb een workshop hier gevolgd hoe je de Annie Sloan verf kan gebruiken. Zoveel ideeën opgedaan. Mirjam is heel creatief en een hele gezellige dame die graag met je meedenkt. Deze shop is echt een aanrader.

Nieuwe hobby erbij!

Voor de eerste keer met Annie Sloan verf gewerkt. Wat makkelijk en meteen resultaat. En hoe fijn dat je meteen kunt beginnen, dat vervelende schuren vooraf kun je overslaan. Prachtige kleuren ook, ik ben fan!

Goed geregeld!

Als Annie Sloanfan was ik niet blij dat het verkooppunt bij mij in Gouda verdween. Gelukkig ging de Annie Sloanshop door met de verkoop in Reeuwijk. Omdat de openingstijden beperkt zijn hebben ze nu ook een 24 uurs afhaalservice. Wat een geweldige oplossing! Met een speciale code kon ik mijn bestelling ophalen op een tijd die mij goed uitkwam . En dan ook nog netjes verpakt met een leuke persoonlijke boodschap erbij!

Perfect verzorgd

Laat in de avond besteld en de volgende morgen afgehaald. Super snel geregeld. Bedankt!

Netjes

Netjes en op tijd geleverd

Super service!

Bij deze webshop is de klant nog koning! Super aardige eigenaresse die ervoor zorgt dat de bestelde artikelen netjes verpakt en volgens afspraak bij je worden bezorgd.

Super snelle service!

Vandaag bestellen en binnen.een dag kan je al verder met verven. Ideaal.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Snel en geleverd wat ik heb besteld

Prettige webshop.

Alles positief!!

Fijne winkel/webshop met een enthousiaste eigenaresse, neemt alle tijd voor een praatje en zonodig advies!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Via website besteld binnen een uur op kunnen halen

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Goed advies en een handige locker

Ik heb mijn vloer geverfd met Annie Sloan en daarbij goed advies gehad!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Bestelling voelt als cadeautje.

Mooi verpakt en snelle levering.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Super snelle levering mooi verpakt

Fijn dat de het zo vlug in huis is je kunt meteen aan de gang En super dat je gelijk reactie ontvang bij vragen

Top webshop

Uiterst vriendelijk, en de verf zeer netjes verstuurd. Vanaf nu bestel ik mijn Annie Sloan spullen via Prezzies

Perfecte service

Snel geleverd, leuk en goed verpakt. Juiste prijs en handige website. Bestel er de volgende keer weer!

Over dé Annie Sloan shop by Prezzies

Annie Sloan Shop by Prezzies, specialist in Annie Sloan. Goede service staat bij ons erg hoog, daarom hebben wij een onafhankelijke partij 'Kiyoh' ingeschakeld. Korte tijd geleden zijn wij gestart met verzamelen van beoordelingen en zouden het daarom op prijs stellen als u ook een beoordeling achterlaat. Als beloning ontvangt u 2 extra spaarpunten!