Verslavende hobby voor mij, ga naar de kringloop winkel, voor kastje spiegel dienblad e.c.t.en verf het met annie sloan en het is weer als nieuw! Ook de tafelkist zie foto heb ik nieuw jasje gegeven !

Prima service!!

Mijn pakket was een soort van zoek bij de vervoerder. Contact opgenomen met Prezzies en die heeft echt meteen al het mogelijk gedaan om mijn bestelling boven water te krijgen. Met wat (een kleine) vertraging toch mijn bestelling ontvangen! Heel fijn, prettig en vooral gezellig contact met Prezzies by Mir, prima service en uiteraard geweldige verf van Annie Sloan. Als je in mijn huis Annie Sloan roept komt bijna het gehele interieur je tegemoet ;-)

Fantastisch!

Super, alle bestelde artikelen netjes verpakt en snel in huis.

Verbluffend

-Buitengewoon snelle levering -Producten goed verpakt -Prettige communicatie met de verkoper

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Snel geleverd en met aandacht en persoonlijke noot verpakt. Super!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Super heel snel geleverd heel blij mee en zo leuk verpakt dank jullie wel nu ga ik aan de slag

Heb nog geen foto van mijn tafel die ik ga schilderen maar als het klaar is laat ik het zeker zien

Snelle verzending

Mooi ingepakt

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

De verf besteld online en nog geen half uur later de melding per mail dat het klaarstond in een locker. Leuk verpakt met een kaartje erbij en een a4 met voorbeelden voor gebruik. Uitstekend

Goede service, snel geleverd

Goede service, snel geleverd

Top!!!

Snel, kwaliteit en komt afspraken na

Prima weer!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Alles is ging goed ook mijn vraag werd netjes beantwoord. Producten van Annie Sloan zijn prettig om mee te werken.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

mijn bestelling zag eruit als een cadeau

Veel keus en informatie op de website, klantenservice reageert snel en erg klantvriendelijk. Toen mijn pakketje de volgende dag niet werd geleverd, gingen ze er gelijk achteraan. Mijn bestelling was leuk ingepakt met roerstokjes en een leuke deurhanger van Annie Sloan.

Leuke spulletjes,super service.

Snel de bestelde spulletjes in huis. Leuk verpakt ook nog met een persoonlijk kaartje.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Goede webshop, prettig contact.

Voor de eerste keer besteld in de webshop. Helaas ging er iets mis met de bezorging waardoor ik mijn bestelling niet op de beloofde dag ontving. Na een mailtje van mij, kreeg ik direct bericht en werd er navraag gedaan bij de bezorgdienst. Hierover kreeg ik netjes de andere dag verder bericht en werd mijn pakket alsnog bezorgd. Ik ben heel tevreden met de goede service én de door mij bestelde producten.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Snelle goede service en fantastische verf:)

Bijzonder positieve ervaring!

Bestellen was makkelijk en de levering was uitermate snel.

Super advies

Durven is waar het om gaat. doordat er goeie (telefonische) uitleg was, kon ik dan eindelijk aarde slag. een geduldige, zeer vriendelijk dame van Pressies heeft mij over de streep getrokken. kan de verf iedereen aanbevelen, had ik het maar eerder geweten, dan had ik mn oude meuk niet weg gedaan. Een dikke 10 voor deze winkel!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Snelle levering van de bestelling

Een hele fijne verf om mee te werken, snel een mooi resultaat!

Prettig geholpen

Ik werd erg prettig geholpen en mw nam de tijd hoor mij

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Helaas had de postbode het op het verkeerde adres afgegeven maar daar kan de winkel niets aan doen. Er zou ook een gratis kleurenkaart bij zitten maar die zat er jammer genoeg niet bij

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Nee

Altijd een kadotje

Mijn bestelling is altijd top verzorgd! Altijd een persoonlijke touch! Blij dat ik prezzies gevonden heb! Mijn vaste plekkie als ik weer eens wil gaan sloanen!

Prima ervaring!

Mooi resultaat

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Pakketje als kadootje ontvangen!

Snelle levering, de verf ter bescherming nog apart verpakt met een gezellig stickertje erop.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Ik mis alleen de track and trace zodat ik het pakje kan volgen en ook weet hoelaat het aankomt! Verder vind ik dat alles keurig verzorgd is! Vrgt,Joke Wessels-Raasveld

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Bedankt voor uw review. Vervelend dat u geen T&T heeft ontvangen. Het systeem verstuurd altijd automatisch de Track&Trace code zodra een bestelling is aangemeld bij de pakketdienst. Het kan zijn dat het bericht in de spambox is beland of dat er een verkeerd email adres is ingevoerd. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. We zullen de 2 extra spaarpunten erbij zetten !

Over dé Annie Sloan shop by Prezzies

Annie Sloan Shop by Prezzies, specialist in Annie Sloan. Goede service staat bij ons erg hoog, daarom hebben wij een onafhankelijke partij 'Kiyoh' ingeschakeld. Korte tijd geleden zijn wij gestart met verzamelen van beoordelingen en zouden het daarom op prijs stellen als u ook een beoordeling achterlaat. Als beloning ontvangt u 2 extra spaarpunten!