Altijd vriendelijke geholpen!

Bezoek aan de shop vind ik altijd een feestje. Wordt van alles uitgelegd en daar raak ik helemaal enthousiast van. Verven met Annie is sowieso een feest!!

Goede kwaliteit en service

Goede producten en snelle levering!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Bestelling was snel binnendeur kwast en verf werkt perfect

Snelle en goede service

Bestelling nog snel, en goed verzorgd! Leuk ingepakt en nog een extraatje ook!

Top shop!

Snel geleverd en wat een fijne verf!!

Tevreden klant

Snelle levering en de perfecte kleur van Annie Sloan. Ik kan heerlijk aan de slag, dank u! Duidelijke website.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Verf besteld en wax. Snel het pakket binnen gehad. Heel leuk verpakt en vond het een super service dat er ook nog roerstaafjes bij zaten! Ik bestel volgende keer ook weer bij jullie!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Fantastische verf bij een shop die weet wat service is !

Een mooie, duidelijke webshop. Praktisch door 24 uur locker waar je je bestelling kan ophalen ! Heel fijn dat jullie de mogelijkheid hebben 280 ml te leveren. Hierdoor kan je kleine projecten verven in een aparte kleur. TOP !

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Super snel en heel vriendelijk

Snelle levering , en super vriendelijk

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

De beste verfwinkel van Annie Sloan!

Snelle levering, lak goed beschermd en mooi verpakt. Uit het bijgevoegde briefje blijkt dat de winkeleigenaar veel waarde hecht aan goed contact met de klant. Ik ben erg blij met de aankopen.

Super snelle levering!

Altijd alles netjes verpakt en binnen een dag in huis. Mocht er een probleempje zijn dan wordt dit direct opgelost. Super!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Goede verf en. snelle levering

De verf heb ik al eens eerder gebruikt tezamen met de wax. Verwerkt goed en makkelijk. Blijft i.t.t andere verven beter. Is dus duurzamer.

Fantastische service!

De service is echt fantastisch en zie je nog maar zelden zo. Super advies eerst via de chat tijdens bestellen en daarna nog telefonisch. Twijfelkont dat ik ben. Ik lees het hier meer maar wat een leuk pakket om te ontvangen. Zelfs bij het laatste gedeelte doen ze nog hun best. Top! De verf is trouwens fantastisch. Wat makkelijk in gebruik. Betere hechting dan painting the past. Gr een Annie Sloan fan.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Zelfs een leek als ik kan hiermee uit de voeten

Ik ben een nieuwe Sloaner en er ging even iets mis met de bezorging. Gebeld en zeer vriendelijk te woord gestaan en teruggebeld dat het goed ging komen en het kwam ook goed, Vandaag mijn eerste project geverfd en dat ging supergoed, Fijn dat je niet hoeft te schuren want zo geen zin in. Morgen project nummer 2 dus mijn 2e bestelling is de deur alweer uit. Ik ben enthousiast.

Attente topservice!

De bestelling gemakkelijk kunnen plaatsen op de website en de volgende dag ontvangen (bijzonder in een tijd waarin bezorgingen veel langer duren). Alles zorgvuldig en in papier (heel fijn!) verpakt als cadeautjes, compleet met een strik om het roerlatje. Nu is Slaonen sowieso een feestje,maar zo je materiaal ontvangen maakt het feest compleet. Top!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Goede aanbieding en snelle nette levering

Heel fijn

Snelle bezorging, mooi verpakt en altijd heel attent.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Super service zowel via de app als online

Bestellen, mail ter bevestiging, mail met wanneer af te halen en je kunt aan de slag. Die 24-7 locker is echt top

Keurig en snel!

Zoals altijd heb ik mijn bestelling conform afspraak keurig verpakt en zonder vertraging ontvangen.

De producten kwamen inderdaad binnen 24uur binnen

De bestelling vrijdag gedaan en toen ik zaterdagmiddag nog niets had ontvangen contact gezocht. Ik had geen T&T ontvangen dus vroeg me af of er die dag nog bezorgd zou worden. Er werd onmiddelijk gereageerd en het bleek helemaal goed te komen. Bestelling keurig op tijd ontvangen, ondanks Corona.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

De bestellingen zijn snel en goed geleverd. Bij telefonisch contact ben ik heel adequaat geholpen. Hier kom ik terug!

Snel geleverd.

Mijn verf was erg leuk ingepakt en is ook snel geleverd. Het kadootje erbij is natuurlijk de kers op de taart. ;-)

Whoop whoop: een kadootje

Wat hebben jullie alles perfect verpakt. Het voelde echt als een kadootje uitpakken. En dat alles lekker snel geleverd! Bedankt!

Kadotje

Natuurlijk weet je wat je besteld als je over de site heen zweeft. Maar als het dan binnen komt zijn het toch weer kadotjes! Allemaal met zorg ingepakt en nog net wat meer. De aandacht die mijn (en ongetwijfeld elke andere) bestelling krijgt maakt het zeker aantrekkelijk om weer terug te komen!

Prima website

Snelle, attente levering incl tips voor gebruik van product

Over dé Annie Sloan shop by Prezzies

Annie Sloan Shop by Prezzies, specialist in Annie Sloan. Goede service staat bij ons erg hoog, daarom hebben wij een onafhankelijke partij 'Kiyoh' ingeschakeld. Korte tijd geleden zijn wij gestart met verzamelen van beoordelingen en zouden het daarom op prijs stellen als u ook een beoordeling achterlaat. Als beloning ontvangt u 2 extra spaarpunten!