Snelle reactie en erg handig in deze tijd dat je het via een locker kunt ophalen.

Wat een service

Heel erg bedankt dat ik zelfs zondag mijn bestelling kon afhalen. Zo kon ik mooi de keuken afmaken. Top service-24 uurs -afhaal

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Duidelijke informatie en super snel verzonden.

Makkelijke en duidelijke website. Producten de volgende dag al netjes geleverd. Pruducten zijn leuk ingepakt en goed beschermd. Nog een leuke attentie bij gekregen ook. Top!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Goed ... prima verpakt... super fijne verf👍

Fijne site... snel verstuurt... goed op de hoogte gehouden van de status verzending. En natuurlijk hele fijne verf in prachtige kleuren! Vr gr Gijs

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Bedankt voor de mooie beoordeling. We hebben de 2 extra punten op de spaarkaart genoteerd! Veel plezier met sloanen.

Klant is koning

Ik ben heel vriendelijk geholpen, er werd alle tijd voor me genomen, ook al kwam ik vlak voor sluitingstijd binnen. Verkoopster had een eerlijk verhaal over de verf: maakte het niet mooier dan het was.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Nee
  • Kunnen wij nog iets toevoegen / aanpassen aan onze webshop De webshop is een beetje amateuristisch.

super snelle goede levering

pakket was de volgende dag al vroeg binnen. Keurig verpakt en met een leuke attentie erbij met persoonlijk geschreven kaartje eraan wat ik zeer kan waarderen ,hierdoor weet je dat er aandacht aan je bestelling is gegeven.

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Heel erg bedankt voor de positieve en lieve review, hier doen we het voor! We hebben de 2 extra punten op je spaarkaart gezet. Heel veel plezier en succes met Sloanen! Liefs by Mir

Supersnelle bezorging en goed verpakt

Door deze uitstekende ervaring zal ik in het vervolg mijn Annie Sloan bestellingen zeker weer hier bestellen

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te geven. De 2 extra spaarpunten staan op uw kaart! Heel veel plezier en succes met Sloanen!

Super snelle verzending en als cadeau verpakt

Kast opgeknapt! Top!

Ik had niet gedacht dat ik zelf een oude kast kon renoveren. Toch aan begonnen mbv. Tips uit de annie sloan shop. Geweldig resultaat!

• Vindt u onze webshop prettig in gebruik? Ja

Heel leuk gedaan, met Annie Sloan is het gewoon doen! Bedankt voor de review met foto. We zetten 2 extra spaarpunten erbij op uw kaart!

Ik heb mijn pakketje heel goed ontvangen het was met zorg ingepakt en werd heel netjes afgeleverd Met vriendelijke groeten Heidi Brouwers PS. Het was geweldig om met de annie sloan verf te werken echt heerlijk om niet meer te schuren en meteen aan de slag kunnen gaan ik zal in de toekomst nog meer beroep op jullie doen want ik heb nog veel projecten in mijn hoofd die ik wil doen 😉😊

Beste Heidi, Bedankt voor je mooie beoordeling! We hebben 2 extra spaarpunten op je kaart gezet. Je project is goed geslaagd, bedankt voor de foto!

Geweldig snel

Mooi goed verpakt. Snel geholpen altijd. Ze denken mee. Heel fijn

Bedankt Barbara voor je mooie beoordeling. We hebben de 2 extra spaarpunten voor je op de kaart gezet. Je kaart is vol, hierover is een bericht verstuurd met kortingscode. Heel erg bedankt voor de foto, het is prachtig geworden. Je harde werk is beloont!

Heel fijn bedrijf en fijne verf.

een prima ervaring en gezellige workshop

Top service, goed product.

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goede uitleg instructies over de verf erbij ontvangen en leuke kaartjes in de doos.

Gezelllig geholpen!

Ik kwam voor het eerst bij by pressies en werd duidelijk vriendelijk en netjes geholpen. Goede uitleg hoe je het allemaal moet doen.

Over dé Annie Sloan shop by Prezzies

Annie Sloan Shop by Prezzies, specialist in Annie Sloan. Goede service staat bij ons erg hoog, daarom hebben wij een onafhankelijke partij 'Kiyoh' ingeschakeld. Korte tijd geleden zijn wij gestart met verzamelen van beoordelingen en zouden het daarom op prijs stellen als u ook een beoordeling achterlaat. Als beloning ontvangt u 2 extra spaarpunten!