kon de winkel eerst niet vinden omdat de naam veranderd is. Misschien een idee dat ook op internet te doen

Goede service en snel geleverd 1 minpuntje voor de bezorger

Snelle levering van de bestelde producten. Bestelde producten waren in goede staat.(ook wel eens krom of beschadigt hout gehad). Alleen was de bezorger niet echt handig met de plek waar hij de bestelling neer zette nl. Voor een volle afval container die elk moment kon worden geleegd.

Prima service, snelle levering

Zeer goede service, Dakraam rolgordijn besteld. Kreeg de vraag of ik een foto van het serienummer van het dakraam door kon mailen zodat zij het goede model konden opsturen.

Toegankelijk bedrijf

Na veel vraag bellen, telkens keurig te woord gestaan. Levering volgens afspraak. Erg tevreden

Vlot geleverd

Goed hersteld

Onze bestelling is per ongeluk verkeerd bezorgd. Maar, Bouwmax heeft het zeer snel en soepel opgelost. Vol lof over de reactie en hulp van Bouwmax!

Goede levering

Het benodigde product was binnen de beloofde tijd geleverd

duidelijke website en goeie levering.

snelle levering en netjes in de folie, wel zo prettig met het Nederlandse klimaat

heel prima

Ze leveren volgens afspraak

Nette prijs snel geleverd

Snel en compleet afgeleverd!

Het hout en bevestigingsmaterialen zijn compleet en vlot geleverd. Het pakket is ook netjes op de oprit gezet.

Vlot geleverd en zeer behulpzaam bij aflevering

Goede communicatie en prima service

Nog meer service dan verwacht

Ik verwachte een mail met bericht dat mijn artikel klaar zou staan, toen de deurbel ging en het artikel door de eigenaar persoonlijk werd langsgebracht. Wat een service!

vriendelijk en correct geholpen

er was enige onduidelijkheid over dag cq tijdstip van bezorgen, maar voor de rest alles prima

Snel en volgens afspraak

Mijn eerste bestelling gedaan first base schroeffunderingen. Snel en naar tevredenheid geleverd. Bedankt!

Goed en snel geleverd. Top !

Goede website en netjes op tijd geleverd.

Mee denkend en goede service

Mijn eerste bestelling. Ik bleek niet alle juiste materialen te hebben besteld. Bouwmax heeft mij telefonisch benaderd en het opgelost voor me. Levering super snel. Top geregeld.

Super goeie service en alle tijd voor de klant

Helpen je super en lopen van begin tot eind met je mee voor je hele boodschappenlijst.

Best goed

Website had enkele inconsequenties, maar telefonisch werd dat vlot gecorrigeerd. Ook snel mailantwoord op een aanvullende vraag. Het zou wel aardig zijn als deze uitnodiging tot feedback na de levering komt, en niet voordat de bestelling is aangekomen :)

Goed en snel geleverd

goed en snel geleverd

Communicatie goed, geleverde item niet goed

Heb vooraf telefonisch duidelijk het product doorgesproken zoals dat op de website stond, kreeg toch het verkeerde product opgestuurd. Achteraf blijkt het betreffende product niet meer leverbaar. De content op de website klopt dus niet, en de man aan de telefoon heeft iets beloofd wat er niet is. De verzendkosten waren daar ook te hoog. Kortom: irritant, nu zit ik met een product thuis en een vertraging omdat ik al een week aan de gang wil. De communicatie aan de telefoon is wel correct.

Helaas is die communicatie vooraf via de telefoon niet goed geweest. Zoals ik na de levering al aangaf dat het product ( op de foto ) niet leverbaar meer was, we hebben dit ook gelijk aangepast op de website. En ik dit probleem voor u zo snel mogelijk wilde oplossen, koos u er voor om te kijken of u het product ergens anders nog leverbaar zou zijn. En we dit zouden afwachten, en we dit dan zouden kijken of het alsnog retour zouden doen of dat u deze zou gaan gebruiken. Ook als er een probleem ontstaat willen we dat oplossen.

razend snel geleverd

razend snel geleverd, prima prijs