Ik ben zeer tevreden over Van der Meulen, prima omschrijving, snel en netjes verpakt.

Mooi op tijd geleverd

Conform afspraak !

Snelle levering!

Opsluitbanden antraciet snel geleverd tegen een goede prijs. Bij andere webshops zou ik meer geld kwijt zijn voor dezelfde kwaliteit.

Nette afhandeling, levering volgens afspraak

Helaas was niet de volledige bestelling op voorraad. Na telefonisch overleg overeengekomen dat het een deellevering wordt. Prima afhandeling, netjes op tijd afgeleverd.

mijn levering is pas leverbaar in week 23

is nog niet afgewerkt

Miofol folie per meter gekocht en het is goed geleverd .

Over B.P.G. van der Meulen

Tussen Drachten en Heerenveen, te midden van mooie Friese landerijen, ligt BPG van der Meulen. BPG van der Meulen is de professionele toeleverancier voor de bouw in de regio. Bij dit familiebedrijf kun je altijd rekenen op persoonlijke hulp en deskundig advies van een ervaren medewerker. Hoe druk het ook is, het personeel van BPG van der Meulen neemt de tijd voor je. Weet je zelf al precies wat u nodig heeft, dan kun je vlot alle materialen voor jouw klus inladen. Echt alle materialen, want BPG van der Meulen heeft een compleet assortiment voor bouwprojecten in en om het huis. Zo vind je er een ruime sortering isolatie, dakpannen, hout, plaatmateriaal en talloze andere bouwmaterialen.