het kan niet beter

Levering super snel

Goede

Service

Al jaren dé leverancier

Met de verbouwing(-en) aan onze woonopvang zijn wij erg blij met BPG Van der Meulen in Nij Beets. Daar werken meedenkers!!! Zijn ze altijd de goedkoopste? Nee. Maar leveren ze altijd goede kwaliteit? JA!

prettig en dichtbij

kom er vaak, goede service

product was onder de maat was het geld niet waard

snel levering. de gipsplaten 4ak 120cm bij 250cm zal ik niet weer bestellen. B keuze. ook word er gezegd dat het niet zo is. zijkanten waren ingezaagd waar door het papier liet los aan een kant van alle gipsplaten gebeld foto gestuurd. tot op heden geen reactie gehad. vind ik jammer.

Snel en goed geleverd voor een prima prijs!

Altijd goed geregelt!

Altijd behulpzaam en goede adviezen!

Prima levering

Levering was netjes en correct, alleen ik miste de track en trace in de mail stond dat ik bericht kreeg wanneer er precies geleverd zou worden deze mail heb ik niet gekregen.

Gewoon prima alles goed

Wij hebben een hele goede ervaring met Uw berijf. Makkelijk bestellen, goede communicatie en snel geleverd.

netjes geleverd

reageren heel snel op mail. levering was door omstandigheden niet verstuurd, dezelfde dag nog weg gegaan volgende dag in huis.

Snelle levering en ook betaalbaar

Goed en netjes

Prettig

Top geleverd alle producten

Vriendelijk geholpen

Bestelling via internet gedaan. Bij nader inzien bleek er toch iets anders nodig. Zeer flexibel opgelost.

Prima levering

Duidelijkheid!

Duidelijkheid of het product wel of niet zou passen en super snel ontvangen en het past perfect en de kwaliteit zeer goed!

Prettig zaken doen

Goed geregeld!

Goede en juiste levering en mooie producten

Goede en juiste levering en mooie producten

Super snelle service

Snel geleverd wat ik had besteld

Bestelling is uitstekend behandeld.

Bestelling is zeer snel en correct uitgeleverd.

vriendelijk, snel

snelle service, geen wachttijden bij het afhalen

Zeer goede ervaring

Snelle afhandeling

Komt zijn afspraken goed na

Swijnswei 2 9245 HE Nij beets

Over B.P.G. van der Meulen

Tussen Drachten en Heerenveen, te midden van mooie Friese landerijen, ligt Bouwpartner van der Meulen. Bouwpartner van der Meulen is de professionele toeleverancier voor de bouw in de regio. Bij dit familiebedrijf kun je altijd rekenen op persoonlijke hulp en deskundig advies van een ervaren medewerker. Hoe druk het ook is, het personeel van Bouwpartner van der Meulen neemt de tijd voor je. Weet je zelf al precies wat u nodig heeft, dan kun je vlot alle materialen voor jouw klus inladen. Echt alle materialen, want Bouwpartner van der Meulen heeft een compleet assortiment voor bouwprojecten in en om het huis. Zo vind je er een ruime sortering isolatie, dakpannen, hout, plaatmateriaal en talloze andere bouwmaterialen.