In één woord: uitsekend

Ook de na bestelling gewoon mee genomen in de order.

Prima vlotte service

Vlotte verzending van bestelling. Fijn dat het ook per meter kon ipv direct een grote hoeveelheid op rol.

Super snelle levering ook al is het, zoals in mijn geval, en kleine bestelling.

Zie boven

De verduistering past echt perfect.

Het is misschien maar goed om het type plaatje van het onderdeel mee te sturen!

uitstekende dienstverlening

zeer prettig contact in de winkel, met deskundig personeel. De website is voor verbetering vatbaar: producten laten zich soms moeilijk vinden - betere zoekmachine?

Prima bedrijf vlotte levering.

Materialen besteld en de volgende dag al op de oprit geleverd.

Je wordt goed geholpen

Je wordt snel, vakkundig en goed geholpen

Zondags besteld, en donderdags al geleverd! Ik heb alleen geen mail ontvangen met de leveringsdag, dat was wel prettig geweest. Maar het was fijn dat de vrachtwagen de straat binnen kwam rijden!

Perfecte service

Bestelling was er snel, helaas was links en rechts voor het item omgedraaid. Even laten weten, en binnen no time was het vervangende artikel er. Dat een besteld onderdeel er uiteindelijk niet was, was geen probleem, maar belangrijk dat de voorraad natuurlijk altijd actueel is.

super

vriendelijk en meedenkend

Personeel is erg behulpzaam een meedenkend

Ik wordt altijd goed geholpen en de materialen zijn altijd van goede kwaliteit geweest

Goede service en communicatie.

zeer netjes en meedenkend

na bestelling bleek DHL het nodig te vinden mij als niet thuis te beschouwen(zit al met al al 10 maanden binnen ivm risicogroep), nu wordt het pakket straks opnieuw verzonden door B.P.G. van der Meulen. zeer netjes en meedenkend dus. 10 met pluim!

Goed en vlotte afhandeling.

Besteld en direct een mailtje dat ik het kon afhalen, super gedaan!

Goede klantgerichte service en duidelijke communicatie!

Bestellingen worden vlot geleverd. Te veel bestelde producten die (in overleg) retour kunnen worden worden zonder vervelende vragen weer opgehaald en gestorneerd. Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Dit geldt voor de verkoop en de logistiek. Hier kan je gerust veilig bestellen!

Op tijd het juiste product geleverd!

Gemakkelijk bestellen en afrekenen. Met track and trace goed te volgen wanneer het bezorgd zou worden.

Snel uit geleverd

Via de webshop besteld en de zelfde dag afgeleverd.

Oké

Snel geleverd en de prijs is uitstekend.

Heel snel geleverd en de prijs was zeer gunstig.

Bestelling wordt snel afgeleverd maar de manier van bestellen kan eenvoudiger.

Bij het bestellen heb ik blijkbaar een verkeerd vinkje geplaatst terwijl ik volgens mij wel het juiste product had besteld dus mogelijk moet het bestellen via de website iets vereenvoudigd worden

Ik ben zeer tevreden over Van der Meulen, prima omschrijving, snel en netjes verpakt.

Mooi op tijd geleverd

Conform afspraak !

Snelle levering!

Opsluitbanden antraciet snel geleverd tegen een goede prijs. Bij andere webshops zou ik meer geld kwijt zijn voor dezelfde kwaliteit.

Nette afhandeling, levering volgens afspraak

Helaas was niet de volledige bestelling op voorraad. Na telefonisch overleg overeengekomen dat het een deellevering wordt. Prima afhandeling, netjes op tijd afgeleverd.

Over B.P.G. van der Meulen

Tussen Drachten en Heerenveen, te midden van mooie Friese landerijen, ligt Bouwpartner van der Meulen. Bouwpartner van der Meulen is de professionele toeleverancier voor de bouw in de regio. Bij dit familiebedrijf kun je altijd rekenen op persoonlijke hulp en deskundig advies van een ervaren medewerker. Hoe druk het ook is, het personeel van Bouwpartner van der Meulen neemt de tijd voor je. Weet je zelf al precies wat u nodig heeft, dan kun je vlot alle materialen voor jouw klus inladen. Echt alle materialen, want Bouwpartner van der Meulen heeft een compleet assortiment voor bouwprojecten in en om het huis. Zo vind je er een ruime sortering isolatie, dakpannen, hout, plaatmateriaal en talloze andere bouwmaterialen.