Goede prijzen en vlug geleverd

Vlug geleverd en goede prijzen

Netjes afgeleverd op tijd. Houden je op de hoogte wanneer ze komen.

Goede en snelle afhandeling.

Bij eerste keer bestellen was pakket zoek bij pakketdienst. Werd zonder problemen direct opnieuw verstuurd en toen wel snel geleverd. Top!

Wederom goede ervaring

Ruim assortiment. Gunstige prijs. Makkelijk besteld en vlot thuis bezorgd. Gewoon goed.

Super goeie service

Ik had bouwfolie besteld, maar werd niet geleverd door DHL omdat de barcode niet leesbaar was voor hun. Gebeld met de bouwdiscounter, en ze hebben gelijk nieuwe opgestuurd met een andere vervoerder. Inmiddels de folie ontvangen, en verwerkt. De zending van DHL ligt nog op hun depot.

Bestelling en afgeleverd zoals afgesproken

Zeer goed bedrijf.

Had per ongeluk een verkeerde gootstuk besteld. Een oplettende medewerker belde mij en maakte mij hierop attent. Hierna is de bestelling aangepast.

Slecht

Trap besteld voor levering in België. Kon zonder probleem. Week later krijg ik mail dat ze niet meer leveren in België maar dat ze het willen afzetten net achter de grens. Wat ben ik daar mee???? Wilden de verzendkosten niet op hen nemen. Misleidende communicatie op de site.

Goed geholpen met de juiste spullen, daarna snelle verzending.

Prima geholpen. Was iets vergeten te bestellen. Ik kreeg een mail met uitleg. Alsnog besteld. Levering was erg snel. Vriendelijke meneer op de auto die het kwam afleveren

Zeer goede en snelle levering.

Ruim assortiment voorradig.

Netjes op tijd geleverd.

Goede service .

Alleen jammer dat je zelf de nalevering in de gaten moet houden rest is perfect

Zaterdag 3 dozen woodies besteld die slecht leverbaar zijn bij concullegas, na 1 werkdag al trackntrace mail, helaas heeft DHL het weer verkloot zoals ze altijd doen, huisnummer zomaar gewijzigd, ik gebeld met bouwdiscounter, deze waren zeer klant service gericht, en hebben meteen 3 nieuwe dozen verstuurd met een andere koeriersdienst, 1 die het wel snapt ipv dhl. Top service, goed geregeld zoals de klant dat wilt, volgende x bestel ik hier weer !!

Precies wat ik nodig heb

Ideaal om verschillende isolatie folies op maat te verkrijgen. Erg tevreden met de kwaliteit ook.

Gewoon goed

Snelle en correcte levering

Supersnelle service tegen vlijmscherpe prijzen

Prima ervaring met de Bouwdiscounter. Scherpe prijzen, snelle service en telefonisch goed bereikbaar voor eventuele vragen over de producten die worden aangeboden. Ik zou de Bouwdiscounter zeker aanraden.

Goed, snel en netjes geholpen

Goed en erg vriendelijk.

top

Goed geregeld

Goed geregeld

He de dakramen ontvangen en tot nu toe goed met een opmerking.

Heb de dakramen besteld en ontvangen binnen de beloofde termijn met de kanttekening dat ik niet wist op welke dag er geleverd zou worden. Heb daarom gebeld en men wist te vertellen dat er een email gestuurd was. Ik heb elke dag gekeken of er een email was, zowel in de "in box" als in de junk mail om te weten wanneer ik thuis moest zijn. Helaas geen mail ontvangen.

Vlotte en correcte levering

zie beoordeling in 1 regel

Eén keer, maar niet weer

Ik had 6 witte regenpijpbeugels (80 mm) besteld met bijbehorende zamac montage ogen en houdraadpennen, de beide laatste alles in M6. In het doosje kwam ik de bestelde beugels en houtdraadpennen tegen en 1 montage oog M6, de andere 5 waren M8. Moeite en kosten van reclameren tegen elkaar afgewogen en bij Gamma maar houdraadpennen M8 gehaald, extra kosten € 4.-.. Jammer, "de Bouwdiscounter", gemiste kans, deze klant komt niet meer terug.

Goedkoop en snelle levering

Zeker een mooie prijs voor de materialen vergeleken met andere aanbieders. Een snelle levering.

soepele klantervaring

Debouwdiscounter biedt overzichtelijke productinformatie. Ik kon gemakkelijk vinden wat ik zocht. Kreeg daags na de bestelling nog mailtje met een controlevraag om er zeker van te zijn dat ik het juiste artikel had besteld. Superservice.

Ruime sortering

Zoals vermeld, ruime sortering, wel jammer dat er niet per strekkende meter verkocht kan worden....., zeker omdat je maar enkele meters nodig hebt een de mogelijk de rest moet afvoeren. Kennelijk is dat wel een probleem bij de meeste leveranciers.

Over Debouwdiscounter.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.