Goed geregeld

Goed geregeld

He de dakramen ontvangen en tot nu toe goed met een opmerking.

Heb de dakramen besteld en ontvangen binnen de beloofde termijn met de kanttekening dat ik niet wist op welke dag er geleverd zou worden. Heb daarom gebeld en men wist te vertellen dat er een email gestuurd was. Ik heb elke dag gekeken of er een email was, zowel in de "in box" als in de junk mail om te weten wanneer ik thuis moest zijn. Helaas geen mail ontvangen.

Vlotte en correcte levering

zie beoordeling in 1 regel

Eén keer, maar niet weer

Ik had 6 witte regenpijpbeugels (80 mm) besteld met bijbehorende zamac montage ogen en houdraadpennen, de beide laatste alles in M6. In het doosje kwam ik de bestelde beugels en houtdraadpennen tegen en 1 montage oog M6, de andere 5 waren M8. Moeite en kosten van reclameren tegen elkaar afgewogen en bij Gamma maar houdraadpennen M8 gehaald, extra kosten € 4.-.. Jammer, "de Bouwdiscounter", gemiste kans, deze klant komt niet meer terug.

Goedkoop en snelle levering

Zeker een mooie prijs voor de materialen vergeleken met andere aanbieders. Een snelle levering.

soepele klantervaring

Debouwdiscounter biedt overzichtelijke productinformatie. Ik kon gemakkelijk vinden wat ik zocht. Kreeg daags na de bestelling nog mailtje met een controlevraag om er zeker van te zijn dat ik het juiste artikel had besteld. Superservice.

Ruime sortering

Zoals vermeld, ruime sortering, wel jammer dat er niet per strekkende meter verkocht kan worden....., zeker omdat je maar enkele meters nodig hebt een de mogelijk de rest moet afvoeren. Kennelijk is dat wel een probleem bij de meeste leveranciers.

Snelle service en retour meteen verwerkt

Ik had een verkeerde bestelling geplaatst, maar die hebben ze snel en correct retour genomen. Erg tevreden over vriendelijke service en contact.

Top bedrijf

Snelle levering en goede service

Goede producten voor keurige prijzen!

Erg blij met mijn bestelling! Een goede voorraad schroeven ingeslagen voor een komende verbouwing. Binnen een paar dagen de bestelling in huis!

Er kan geen precieze tijd worden aangegeven wanneer iets word bezorgd

Als je iets heb besteld kan er niet worden aangegeven wanneer dit precies of ongeveer ( tijdvak) word bezorgd....zo jaar 2000!!! De prijs is schappelijk en maakt het interessant

Heel jammer dat het bij jouw mis gaat, met de track en trace. Jouw bestelling wordt met DHL verzonden en die hoort 1 dag vooraf levering een track en trace te sturen naar je. De grotere bestelling worden met eigen vervoer gereden en wordt 1 dag vooraf levering nog gemaild met de klant, dat doen we zelf. En hierbij kan wel een tijdvak op een dag worden aangegeven, helaas doet DHL dat niet.

Over Debouwdiscounter.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.