zeer goed

makkelijk te monteren

Overzichtelijke Site. Prijs/kwaliteit: Goed Levering: Snel/Goed

Nog geen levering gehad en geen reactie op e-mails

Mocht nog geen levering ontvangen en er wordt niet gereageeerd op mijn informatieve mail

Zoals verwacht alles in orde

Prima geregeld

Communicatie uitstekend

Supersnel en precies goed

Bestelling was er de volgende dag en met precies de extra onderdeeltjes die ik voor zonwering op mijn type dakraam nodig had. Perfect!

Prima bedrijf

Goed product en vlotte levering

Super klantgericht

Snelle service en meedenkend naar een goede oplossing voor de klant.

Snel geholpen, goede service.

Dakramen zijn heel snel geleverd.

Zeer goed product. Levering zoals omschreven op de site

Vervelend

Het verkeerde screen gekregen, Moet omgeruild worden, we zijn inmiddels bijna 2 weken verder

Fijne webside en prachtige en eenvoudig te monteren gordijnen.

Snel geregeld.

Ik ben netjes op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling, ook telefonische is Dakraamdiscounter goed bereikbaar. De medewerkers zijn duidelijk en vriendelijke .

Perfect geleverd en behulpzame koerier

Zeer snelle en correcte levering

Na mijn bestelling was ik vergeten een manchet te bestellen Na een mail kreeg ik direct antwoord en werd deze keurig na betaling toegevoegd En ik werd tevens keurig gemaild wanneer mijn bestelling ongeveer geleverd werd Uiteindelijk is deze zelfs nog eerder geleverd dan gepland Heel erg blij mee En de volgende bestelling word dit jaar nog :D helemaal top

uitstekend

goede service, snelle levering

Duidelijke website, aardige klantenservice, goed bereikbaar

goede en snelle levering

In het weekend besteld. Op de site stond aangegeven levertijd 3-5 werkdagen. Op maandag al een mail dat dinsdags het raam geleverd kon worden. Netjes opgebeld door vervoerder met een uurstijdvakindicatie.

Snelle en keurige levering!

Hij moet nog ingezet worden maar ziet er solide en netjes uit.

Heel goed bedrijf prettig geholpen

Heel goed geholpen en alles makkelijk te bestellen zeker een aanrader

Snele service - prima producten

Ervaren verkopers van producten, prima en snelle service

Goede service.

In de omschrijving van het dakraam staat dat het een volledig pakket is. Na dat ik het besteld had werd ik gebeld dat er nog een gootstuk bijbesteld moet worden omdat het dak anders niet waterdicht is. Dit heb ik er dus bij besteld en aangegeven dat de omschrijving van het dakraam dan niet juist is. Dit gaf de verkoper ook toe. Verder prima service en snelle levering.

prima product en prima service

duidelijke website, goed product, snelle levering en goede service

Goed dakraam en nette levering, top.

Goed zelf te plaatsen door de duidelijke handleiding

Uitstekende!

Prima website, vlotte levering van onze bestelling.

Over Dakraamdiscounter.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.