Meteen goed contact en wat aanbevelingen. De levering verliep volgens plan. Top gedaan

Goed geholpen en snel geleverd.

Online besteld Kreeg snel een mail met aanvullende vraag voor wat details, dat voelt goed. Plaatsing van raambekleding lukte me niet in een keer goed, paar keer op en neer mailen en probleem opgelost, vlotte communicatie. Super!

Goede en snelle levering voor een redelijke prijs

Denken actief met je mee

Ik heb een dakraam besteld, en hoop deze volgende week te ontvangen. Daar kan ik dus nog niks over zeggen, maar wel over het feit dat na mijn bestelling er contact met mij werd gezocht. Dakraamdiscounter wees mij erop dat ik een essentieel onderdeel vergeten had te bestellen. Deze konden ze alsnog toevoegen aan mijn bestelling als ik dat wilde. Superfijn en attent deze service! Er wordt dus actief met de klant meegedacht. Ik was hier erg blij mee.

Heel goes

Website prima, ik hen ook telefonisch contact gehad, was ook prima, vriendelijk en correct, en kreeg een telefoontje over de levering, allemaal correct en op tijd, zoals beloofd.

Goede communicatie met betrekking tot advies en levering.

Perfecte en snelle service

Het product op vrijdag besteld en dinsdag werd dit al geleverd. Het raam is van zeer goede kwaliteit. een aanrader.

Vlotte en heldere levering

Vlotte overzichtelijke levering. Fijn dat je van te voren even word gebeld over het levermoment.

Snelle levering en attent

Dakraam bekleding gekocht en voor dit merk zit er een klein verschil in productie jaren. Ons hier heel attent en pro-actief in geholpen. Wij zijn tevreden. Renkema

Snelle levering goeie prijs

Gewoon een bedrijf die met je meedenkt

Ik heb 3 dakramen Keylite besteld. Waarvan ik 1 gootstuk maat verkeerd had besteld. Volgende ochtend werd ik gebeld door dakraamdiscounter. En vroegen ze of ik niet een andere maat nodig had. Daar werd financieel niet moeilijk over gedaan. Gewoon met gesloten beurs de juiste product gekregen. Dag erna werden ze al geleverd. Vandaag pas na een maand geplaatst en ze zijn helemaal top. En ook veel moderner dan de dakramen die er zaten.

Goed afgehandeld tegen aantrekkelijke prijs

Track&trace was wat verwarrend. Verder ok.

Leveren goed voor een goede prijs.

Helaas was er wat miscommunicatie over het te leveren artikel. Is makkelijk goed gekomen.

Alles was top,even een misverstand qua communicatie. Was zo opgelost.

De service meer dan prima. De bezorger gewoon vriendelijk.

Vriendelijk

Heel vriendelijk en ze attenderen je erop,als je nog wat nodig hebt wat erbij hoort.

Gemakkelijk besteld. Snelle levering

Goed en snel geleverd

Snelle en goede levering! Makkelijk en goedkoop te bestellen, top!

Krijg geen bericht als pakket op een ophaal punt is gebracht

Slechte service als het gaat over berichtgeving van een pakket dat niet geleverd kan worden en dus naar een ophaal punt gebracht word. Maar na een tijd mail ik waar het blijft blijkt het al 8 dagen op het ophaal punt ligt

Geweldige medewerkers. Snel geleverd

Ik had twee screens besteld. Na de bestelling kreeg ik een mail met een aanvullende vraag over het type dakraam. Zodoende konden ze de goede bevestigingsmaterialen meesturen. Echt top service.

Heel tevreden!

Snelle levering en goed advies!

Snelle levering voor een mooie prijs

Alles prima verzorgd van bestellen tot bezorging

Vlotte (en vriendelijke) afhandeling!

Product is afgeleverd op de afgesproken datum. We zijn ook zeer tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding.

In een woord super snelle levering en fijne mensen om mee te communiceren

Super !

Uitstekend en snel geholpen. Na een telefoontje naar dakraam discounter omdat ik de maat van mijn dakraam niet kon vinden op de website had 2 dagen later de zonne screens binnen.

Over Dakraamdiscounter.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.