Goed geholpen door medewerker Optijd geleverd. Zeer tevreden.

Verkeerde bestelling gekregen

Folie besteld, schroeven gekregen. Gebeld en kon geen eens een excuses af. Je moet zelf eerst de retourkosten zelf betalen en terug sturen, hopen dat het dan allemaal maar goed gaat. Ik bestel hier nooit meer!

Blij dat ik een beperkt aantal m2 klimaatfolie kon bestellen en dus geen overbodige kosten hoefde te maken. Klasse!

Prima service en snelle levering

prima geregeld

en snel opgestuurd

eenvoudig bestellen, nog sneller geleverd

het bestellen van de benodigde gevelfolie was eenvoudig en was de volgende dag al geleverd!

Fijn snel

Verschillende tapes gekocht. Waaronder Tyvek Flex tbv doorvoeren kanalen en leidingen op onmogelijke plaatsen. Best tape ever!

Snel en goed geprijsd

Top service !!!

Alles keurig geregeld!

prima en snel geleverd

Een goede ervaring

Een snelle levering, prijs cq kwaliteit prima

Snelle levering goede prijs, graag weer.

Het grote verschil met anderen zijn de bezorgkosten. Verder was de levering zeer snel en had ik de bestelling de volgende dag 's morgens.

Snel geleverd en goed verpakt en kwaliteit

Prima folie netjes op tijd geleverd

Rol folie online besteld en 2 dagen later netjes geleverd

Correct afgeleverd

Alles netjes geleverd en op tijd!

goed geholpen en optijd geleverd

goed.

Goede

Goede en snelle levering, op maat te bestellen

Top communicatie en levering!!

Snelle terugkoppeling van de nalevering en vlotte afhandeling. Helemaal top!

Prima product voor een heel nette prijs

Bij ontvangst had ik mijn twijfel of het wel sterk genoeg was, maar het relatief dunne materiaal was uitermate sterk en door de geringe dikte makkelijk verwerkbaar. Topproduct! En ook voor een heel nette prijs.

Bestellen ging makkelijk, website is duidelijk en overzichtelijk. Bestelling is snel geleverd, en de kwaliteit van de folie is goed.

Goede partner voor bouwmaterialen

Goed verpakt en snel verzonden

voldoet aan de verwachting

goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer goed.

Snelle levering en een duidelijke site. We moeten nog wat materiaal hebben. Die gaan we hier ook bestellen.

Over Bouwfolieshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.