de bezorging is goed en het afgeleverde materiaal is goed

Voortreffelijk: sneller geleverd dan verwacht en alles keurig in orde!

Op vrijdagmiddag bestelling geplaatst en op zaterdagochtend reeds geleverd: klassse! Prijs was ook zonder meer goed. Voor een volgende bestelling kom ik zeker terug!

Super duidelijke site en snelle bezorging

Super volgende dag al in huis!

De ene dag besteld volgende dag in huis, prima bedrijf!

Prima en snel

Na een dag in huis prima geregeld bedankt

Heb al eerder folie bij jullie besteld en dat ging ook helemaal prima! Nu ook weer. Voordeel is dat ik voor maar een paar meter niet meteen gedwongen wordt een hele rol te kopen. Ga zo door!

Prettig dat folie’s per strekkende meter wordt verkocht

Snelle levering, klantvriendelijk

Snelle levering en ruiling zonder probleem. Op mail op korte termijn een reactie met een oplossing.

Top en snel

Snelle levering voor een top prijs

Koop er de volgende keer weer

Geen nonsens, besteld, betaald, en keurig op tijd ontvangen!

Prima website, duidelijk en overzichtelijk.

Gewoon goed

makkelijk om te bestellen, goedkoop en snel geleverd.

Levering volgens afspraak

Levering ,goed op de hoogte gehouden(status).

Prima prijs en snel geleverd

Idem

Erg goede communicatie omtrent levering

Keurig geleverd

Goed, snel en goedkoop

Goede prijs en snel geleverd

Pruducten zoals besteld.

Prima bezorging van de bestelde producten. Fijn dat het per strekkende meter kon. Had maar paar m2 nodig waar ik anders bij andere aanbieders een hele rol voor moest kopen.

Per strekkende meter brand werende folie besteld enz .bij andere winkels per rol en hier per meter ideaal .Goed alles verpakt .En snel in huis .aan te bevelen

had 50m1 damp remmende folie besteld dat is keurig op tijd geleverd

Ruime keuze, snel geleverd

Had op internet wat moeite met het vinden van de juiste folie, op deze site hele goede uitleg en snel kunnen kiezen. Vervolgens snel en volgens afspraak geleverd.

Top kwaliteit

Ben tevreden over jullie dienst en product

Webshop goed; snelle levering. Geen verbeterpunt gevonden.

Webshop goed; snelle levering. Geen verbeterpunt gevonden.

Prima service!

Keurig bedrijf, was iets niet mee geleverd met de levering na een telefoontje snel opgelost! Top!!

Over Bouwfolieshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.