heldere uitleg en perfecte opvolging na bestellen

Heldere en duidelijk uitleg en perfecte opvolging na bestellen. snel en goed!

Snelle en nette levering, voor scherpe prijs, top!!

Fassadedoek miotex gekocht, volgende dag al geleverd, scherpe prijs, levering was sneller dan aangekondigd:-)

Snel en de hoeveelheid die he nodig hebt

De bestelling was snel geleverd en gelukkig kon de kleine hoeveelheid die ik nodig had, zonder problemen geleverd worden.

Correcte service

Correcte service. Op tijd levering ontvangen

Betrouwbaar en duidelijk

Goede leverantie en duidelijk vervolg wat betreft het moment van levering. Tip, doe er een beschrijving bij hoe het aan te brengen dat is bepalend voor de functionaliteit.

Snel geleverd,

Goed.

Goede producten tegen een redelijke prijs en zerc snel geleverd.

Snel en correct geleverd

Levering in een dag volgens afspraak

Goed en snel

Redelijke prijzen,snel en goed

Prefect

Goed en snel

Gebruikt (?) materiaal geleverd

Klimaatfolie (op maat) en foliefix besteld. Op tijd geleverd. De klimaatfolie echter was vies, er stonden veel schoenafdrukken op en tussen het folie zaten restjes isolatiemateriaal (glaswol en eps parels) en zand. Materiaal lijkt als restant van bouwplaats afkomstig oid. Heb geen probleem met recycling maar benoem dat en stel prijs bij.

Snelle levering !!

Overzichtelijke site. Zeker voor herhaling vatbaar om terug te gaan naar de site voor een product(en) te bestellen.

eenvoudig te bestellen en daarna snel geleverd!

Na mijn bestelling werd ik direct goed op de hoogte gehouden van de status daarvan, die werd dan ook spoedig en netjes verpakt afgeleverd.

Snel

Zeer snelle levering en goede prijs.

Goede informatie gegeven in telefoongesprek

Gebeld om een juiste keuze te maken en werd heel vriendelijk te woord gestaan.

Top service met 100% klant tevredenheid.

Product wat ik zocht op voorraad en een gunstige prijs met lage verzendkosten. Na bestelling bleek toch dat ik het verkeerde product had besteld damp open folie ipv damp remmende folie. Direct gebeld met het bedrijf, werd ook direct opgenomen en telefonisch geregeld dat de bestelling werd omgezet naar damp remmende folie. Product prijs was een stuk goedkoper dan bij andere online verkopers en de verzendkosten zijn gewoon normaal als wat je voor een pakketje betaald bij PostNL.

Uitstekende aankoop ervaring!

Prima prijzen en producten, heldere communicatie en snelle levering!

Vlotte en adequate levering

goed advies vlotte levering en prima kwaliteit.

Goed prijs , snelle levering

Prima prijs , snelle levering. 1 deel was niet afgeleverd , maar werd snel uitgezocht door helpdesk en dag later alsnog afgeleverd.

Nette aflevering, contact minder

Mail gestuurd ivm terugsturen 1 rol dampfolie. Echter na een week nog geen reaktie helaas. Nog maar een mail sturen.

Jammer dit te horen, helaas heb ik alleen je mail gezien van die je "nog een keer gestuurd hebt", de instructies voor het retour sturen staan daar in.

Handig dat je hier ook per meter kan kopen en niet direct een hele rol hoeft te kopen. Snelle levering. Prima.

Dampremmende folie per strekkende meter. Perfect!

Ik had maar een klein stukje van 4 meter dampremmende folie nodig. Hier kon ik dat krijgen. Vragen via mail werden snel beantwoord en de levering was perfect. Helemaal goed dus.

Erg goed

Snel en simpel

Makkelijke bestelling van folie, niet een hele rol maar alleen wat je nodig hebt. Als doe het zelver en klusser ideaal.

Over Bouwfolieshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.