Product zoals omschreven, netjes verpakt, snel geleverd

Zie hiervoor

snel en ook in kleine hoeveelheden

Zie titel

Makkelijk en supersnel

Zelfs tijdens de feestdagen wordt er tussen kerst en nieuwjaar super snel geleverd

Prima en goede service en afhandeling

Heel fijn dat je geen hele rol hoeft te kopen

Snelle levering, hoefde geen hele rol te kopen van klimaatfolie ,kan per meter heel fijn. Nette prijzen

Zeer snelle levering en product is top

Goed professionele spullen

Bijna alles goed geregeld...

Besteld en daarna snel in huis. Byzonder dat ze hen contactgegevens zo verbergen. Dat wekt argwaan maar alles was prima in orde.

Snelle verzending en heel fijn dat ik los kon bestellen

Het is heel fijn dat ik geen hele rol hoefde te kopen. Prijs is zeer netjes en word snel bezorgd

Gemakkelijk bestellen en prima levering

Een uitstekende ervaring

Een duidelijke website, met goede producten tegen goede prijs. Alles geleverd binnen de beloofde levertijd en zonder verzendkosten. Een uitstekende ervaring.

Levering verlaat

Pakket kwijt geraakt bij vervoerder. Doordat met verschillende vervoerders wordt gewerkt is pakket kwijt geweest en onduidelijk wanneer deze wel bezorgd zou worden. Hierover contact gehad met jullie. Wel netjes teruggebeld en te woordgestaan door klantenservice maar doordat fout bij vervoerder lag konden jullie ook niet veel meer doen als afwachten.

Goede producten, snelle levering

Goede producten, erg fijn dat de klimaatfolie per strekkende meter te bestellen is, ipv een gigantische rol waar je een vermogen voor betaald. Zou het iedereen aanraden en ga hier zeker vaker bestellen!

Slechte levering

Verzending met dhl zeer slecht zit nog steeds op mijn levering te wachten vanaf 29 mei al bij dhl. Ik zou snel een andere manier van leveren zoeken als ik bouwshop was.

moi spul

Ik had 7 m folie besteld en het was 6,85 m. ik moest dus het schema voor plaatsing omgooien. Het was ook nog scheef afgesneden aan beide kanten.

Zeer goede ervaring, ook als je een keer niet tevreden bent.

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met een geleverd product. Mijn ervaring hiermee bij de Bouwfolieshop is dat ze snel reageren en op een prettige manier met je communiceren om je klacht op te lossen.

Het is goed dat je folie per meter kan bestellen in plaats van een hele roll

Bij gebruik van de klimaatfolie kwam ik net een paar meter te kort. Een hele rol kopen waar je maar een meter van gebruikt zou zonde zijn. Bij de bouwfolieshop kom ik de benodigde folie per meter kopen. Wel wat duurder maar nog altijd een stuk goedkoper dan een hele rol waarvan je de rest waarschijnlijk toch niet gaat gebruiken.

Goede ervaring

Bouwfolie heeft de bestelde producten geleverd conform afspraak.

Meermaals met ze gebeld voor advies en vriendelijk te woord gestaan. Het product is van topkwaliteit, alles was conform de afspraak en bestelling. Aanrader dus.

Mooi dat je per m2 kan bestellen

Goed geprijsd, snel geleverd

Zeer goede ervaring met bouwfolieshop.nl Ruime keuze aan isolatie en levering kwam zoals afgesproken op tijd aan. Top!

Prima en snel geleverd

Op het eerste gezicht lijkt het niet veel, maar plakt als een malle!

Plakt erg goed op de isolatie.

Goede produkten

Ik kwam bij Bouwfolieshop terecht, omdat zij, bij mijn weten, de enige zijn waar je Miofol Active folie per strekkende meter kunt kopen. Ik had net wat meer nodig dan een rol van 30m, en had anders 2 hele rollen (van €190 per rol!) moeten kopen. Koop nu folies en bijbehorende spinvlies tape altijd bij Bouwfolieshop. Wordt altijd netjes en tijdig geleverd.

De enige aanbieder van folie op maat. Wij hadden een klein stukje klimaat folie tekort. Lokaal alleen een volle rol van 50 meter (160 euro) bij bouwfolie 5 strekkende meter kunnen bestellen. Omgerekend niet goedkoop maar wel 100 euro uitgespaard. In de middag besteld, dag later al verwerkt in het huis.

blijkbaar ligt mijn pakket ergens in Utrecht

dus een zeer slechte ervaring

Over Bouwfolieshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.