Top dat jullie folie in kleinere hoeveelheden leveren

Goede levering klantgericht

Helaas was de bestelling iets vertraagd door de bezorger dat was enige minpuntje anders waren het 5 sterren

Snel geleverd!

Snel geleverd en goede prijzen. Dezelfde rol folie was elders goedkoper, maar inclusief de additionele zaken als tape, een extra stukje folie per meter en verzending toch ruim voordeliger dan elders. Om 22:00 besteld, 1,5 dag later nog voor de middag in huis!

Goede service en vlotte afhandeling

Fijn dat er voor de particuliere sector ook folie te koop is in kleinere stukken (naar wens) Aanbeveling van mijn kant: ook meer isolerend folie in het assortiment opnemen dat ook weer per m1 te bestellen is

Deskundig advies, vriendelijk en snelle levering

Deskundig advies, vriendelijk en snelle levering

prima product, goede prijs

snelle levering en adequate klantenservice..

Snelle levering, product zoals omschreven

prima,

handig dat je ook kleine hoeveelheden kan bestellen

Ik heb bestellingen geplaatst en op tijd geleverd gekregen.

Geen issues ondervonden.

gewoon goef

Prima prijs en snel geleverd

Zeer tevreden Snelle levering!

Keurig bedrijf

Snel en netjes geleverd

Snelle levering en goede spullen

Voor de muurisolatie van mijn schuur had ik 15 meter nodig. De meeste leveranciers leveren rollen van 50 meter en dan ligt er weer 35 meter in opslag te wachten op niets. Bouwfolieshop is één van de weinigen die ook per meter levert tegen een schappelijke prijs. Daarenboven was de folie van prima kwaliteit.

Prima product en levering

Prima product en levering

Prima folie en gemakkelijk te verwerken

Snelle levering en goede product

Prima afgeleverd

Fijn dat je bouw folie ook per meter kunt bestellen een groot voordeel want wat moet een partucullier met 30 meter.prima.

Snelle levering goede prijs kwaliteit

Bijzonder snelle levering van mijn bestelling. Goede prijs kwaliteit verhouding, tevens de mogelijkheid om een klein gedeelte van een rol een bestellen. Ik had maar een paar meter nodig en dat was mogelijk.

Niets aan- of op te merken.

Mijn bestelling werd keurig in de aangegeven tijdsperiode afgeleverd.

Alles naar wens

Snelle levering binnen 24 uur, perfect

Slecht, wacht al 2 weken op mijn artikelen zonder dat ik iets hoor

Ik heb de bestelde artikelen dringend nodig. Als ik na 1,5 week bel krijg ik een slecht ingesproken bandje te horen: wegens vakantie 3 weken dicht. Dit had op de website moeten staan en worden gemeld bij het plaatsen van een bestelling. Dan had ik niet besteld.

Snelle en goede levering

Snelle levering, netjes verpakt.

Ideaal als je een klein stuk folie nodig hebt dan kun je hier terecht. Ik kocht 1 meter klimaatfolie, iets wat ik bij andere aanbieders mis, daar moet je een hele rol kopen.

Snelle levering en prima meedenkend bij problemen

Een deel van mijn bestelling was bij de bezorgdienst kwijt geraakt. Diezelfde dag werd mijn bestelling opnieuw toegestuurd, goed en snel geregeld!

Over Bouwfolieshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.