Goeie service

Top webwinkel

Snelle service, goed verpakt.

Netjes geregeld

Ik had een vraag , deze is snel beantwoord. Het artikel was er snel en netjes verpakt . Fijne service

snel geleverd en zoals beschreven

h

Folie per m2

Voor de isolatie van een garage had ik een stuk klimaatfolie nodig. De standaard rol is veel te groot, maar de bouwfolieshop levert de folie ook per m2. Super handig. Ik kreeg nog een metertje meer dan ik had besteld. Dat kwam goed uit.

Prima firma, reageren snel en goed

Had wat folie nodig en tape, was snel geleverd.

Snel, correct en eenvoudig

Mijn keuze voor deze webshop kwam omdat het per M2 kon worden besteld. Folie kwam in een handzame doos binnen en was goed verpakt. Bestellen en opvolging verliep zoals het hoort, in de volgende bouwfase bestel ik mijn folie weer hier!

Goed product en snelle levering.

Zeer snelle reactie en levering van het bestelde!

Zocht via internet naar dampopenfolie, aangezien het in de buurten niet te koop was en ik had niet echt veel nodig. Via internet gezocht en gemerkt dat bij Bouwfolieshop ook per meter werd verkocht. ‘S middags besteld en de volgende dag thuis!

zeer goed geregeld

altijd correct en snel geleverd voor een nette prijs, bedankt grJ

Ruime keuze

Levertijd was erg lang, in 1e instantie was er een track & trace afgegeven die later weer ingetrokken werd

Correct bedrijf die in staat voor zijn leveringen

Normaal krijg je een bevestiging van levering, betaling was goed gegaan. Na een paar dagen gemaild over levering. Na een miscommunicatie zijn ze direct over gegaan tot levering. Hartstikke TOP!!!!!!

Vriendelijke mensen

Zeker goed ze excuseren zich als de spullen wat later

Positieve ervaring bij aankoop

Prima bestelwijze, afhandeling en bezorging. Bestellen zoals je het mag verwachten... Alles ook netjes ingepakt.

Snel geleverd en juiste product

Eindelijk een plek gevonden waar je bouwfolien per meter kunt kopen ipv alleen volle rol Ook telefonische ondersteuning is goed Snel geleverd……. Top !

Makkelijk te bestellen, prijs goed tav de markt, snelle verzending.

Goed. Zou het een 2e keer weer zo doen.

Goede ervaring

Product zoals omschreven en van goede kwaliteit. Snel geleverd.

Alles op tijd geleverd

Op tijd en netjes afgeleverd volgens planning.

Goede service, snelle levering

De enige winkel waar ze wel hadden wat ik nodig had! Snel geleverd en nette correspondentie!

prima service

Er ging wat fout bij de bezorging van mijn tweede pakket. Bouwfolieshop deed niet moeilijk en heeft het probleem direct opgelost. Prima service!

Levertijd klopt niet

Aangegeven levertijd (1 a 2 werkdagen) werd niet waargemaakt. Bij nabellen bleek fout bij bezorgdienst (DHL) te zitten. Bestelling gecancelled en betaling werd netjes gecrediteerd. Folie ergens anders gekocht.

Fijn dat ik geen hele rol hoefde te bestellen.

Prima klimaatfolie

Goede ervaring met bestellen

Super dat je per meter kunt bestellen. Ook binnen 1 dag geleverd zoals aangegeven.

Over Bouwfolieshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.