goede service

Mijn bestelling werdt niet op tijd geleverd door DHL. Daarna is een spoedlevering geplaatst en had ik mijn bestelling alsnog op tijd. Enigste wat beter zou kunnen is via Postnl bezorgen., die zijn veel betrouwbaarder qua levering

Snelle verwerking en levering.

correct

correcte en nette levering bij eerste levering miste ik 1 pakketje ze hebben het uitgezocht was wat mis gegaan bij de transporteur en ze hielden mij op de hoogte. een dikke + punt voor ze.

prima snelle levering goed prijs

zoekende naar een stukje dampdoorlatende folie en hier kon je gewoon pm bestellen, goed prijs vlotte levering

Top dat je damp folie per meter kunt bestellen

Goed product. Vlotte aflevering en ook voor de kleinere klus heel praktisch

Prima partner voor online bouwmaterialen

Makkelijk online besteld en andere dag in huis.

Scherpe prijzen, snelle levering en goede service.

Na een belletje voor advies goed geholpen.

Goede prijs en snelle levering

Snel en een duidelijke site

Een duidelijke site met goede uitleg en snelle levering.

Goede site, snelle leverin

Prima webshop en een snelle levering

prima sevice

snelle levering en betaalbaar

Per abuis het verkeerde product ontvangen. Na één telefoontje werd dit direct hersteld - het juiste product had ik de volgende dag in huis, het verkeerd verzonden product hoefde niet retour.

professioneel en supersnel!

Ongelofelijk goede ervaring. We hadden nog niet besteld of de spullen stonden al op de stoep. Groot assortiment ook en gedegen advies.

snel en goed geleverd

handig dat ik per strekkende meter kon bestellen Ik had geen hele rol nodig

Goede service en fijn om folie per stekkende meter te kunnen kopen!

Heel fijn dat je bij bouwfolieshop de folies per strekkende meter kan kopen. In mijn geval ga ik een erker isoleren, 3m2. Dan is een hele rol folie toch wat te veel ;) Toen ik twijfelde of ik de juiste keuze had gemaakt, ging ik even bellen. Ik werd vriendelijke en deskundig te woord gestaan. Het was de juiste keus.

Mijn ervaring met dit bedrijf is in een woord GEWELDIG tenoemen snelle nette levering .

keurig

precies wat mijn verwachting was

Uitstekende prijs en goede service

Folie besteld tbv isoleren Zelf niet de juiste keuze gemaakt en deze zonder problemen kunnen wisselen waarbij het contact via mail erg snel verliep. De levering was ook snel en de rollen folie scherp geprijst.

Na verkeerde levering direct volgende dag nieuwe levering. Top bedrijf

Prima service, snelle levering

Goede site, snel gevonden en uitstekende service

Het folie dat ik besteld had kwam keurig op tijd en was zeker niet zuinig op maat gesneden, zondermeer tevreden met de levering

De bestelling was in eerste instantie niet compleet geleverd, maar dat is snel opgelost

Netjes en snel geleverd

Mijn folie werd snel en netjes afgeleverd.

Over Bouwfolieshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.