Goed, attent en vriendelijk in de totale handling van de order

Positief in order behandeling, top gewoon.

Retour gelijk verwerkt

Goede dienstverlening

ik heb nog geen deuren

Ik ben al 2x gevraagd om een waardering te geven. De levertijd zou 8 werkdagen in beslag nemen. Daar zijn we nu pas 2 dagen overheen hoor en ik zit er niet dringend op de deuren te wachten. Maar hoe kan ik een oordeel geven als er nog niet geleverd is? In ieder geval is de levering niet volgens afspraak en ik ben niet (tijdig) geïnformeerd over een vertraging. Voorlopig zet ik mijn aanbeveling dan ook op nee. Als ik meer informatie heb en tevreden ben met de deuren verander ik het wellicht in ja.

Goed geholpen en snelle levering

Niets mis mee

Ik denk dat ik alleen een beetje verwend ben betreft levering 2,5 week is niet echt super snel maar ok . En nogmaals ik ben een beetje verziekt met voor 17:00 besteld volgende dag geleverd.

Over Balkondeurenshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.