Snelle levering en prijs/kwaliteit naar volle tevredenheid

Ik had maar een paar meter folie nodig. Op veel sites kun je alleen per 25 of 50 meter bestellen. Hier kun je ook per meter bestellen. Producten werden vlot geleverd met afmeting conform bestelling (zelf iets meer). Een aanrader.

Afspraak is afspraak

zie hier boven

Bestelling goed en snel geleverd. Klimaatfolie per meter is ideaal als je maar een kleine hoeveelheid nodig hebt.

prima communicatie

in overleg kon ik de afleverdatum vaststellen. Is prima uitgevoerd.

De bestelling kwam op de afgesproken tijd en voldoet aan de verwachting.

Prima producten en vakkundige vriendelijke mensen en

Isolatiediscounter biedt een groot assortiment voor een goede prijs. Er is altijd snel iemand met kennis van zaken telefonisch bereikbaar voor een deskundig advies. Eén kritische opmerking: in de webshop komt er tijdens het afrekenen de mogelijkheid een kortingscode in te voeren. Echter op de vraag hoe ik aan een kortingscode kom, is het antwoord 'tja die staat er wel in maar we hebben helemaal geen kortingscodes'...

Voor isolatiediscounter gekozen vanwege de kortste levertijd. Helaas zat het weekend ertussen, op maandag middag kontakt opgenomen omdat de levering nog steeds niet bevestigd was. Direct is de status van de bestelling uitgezocht en zowel per telefoon en per email bevestigd.

Prima, ook qua prijs

Snel, miste alleen de melding over bezorging - geen track znd trace ontvangen

Drie bestellingen geplaatst tot nu toe: super snelle levering en hoge kwaliteit

- Erg goedkoop - Goede kwaliteit - Top service (snelle reactie op een verzoek) - Levering binnen 3-4 werkdagen, top!

De isovlas die ik had besteld werd snel geleverd en was keurig verpakt. Ik kreeg 1 dag van tevoren een mailtje hoe laat ze zouden komen. Ik heb later in mijn verbouwing nog meer isovlas nodig, dus ik weet wel waar ik dat ga bestellen!

Goed advies bij bestelling.

Goede telefonische uitleg en belofte eventueel teveel bestelde rollen terug te mogen sturen.

Nog steeds geen bestelling ontvangen

#0990183745 dd 23/02/2023 : deze bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen.

Levering conform bestelling, materiaal voldoet volledig aan de specificatie

Correct te woord gestaan bij vragen over de levering, bezorgdienst informeerde me niet naar wens, maar gelukkig was ik thuis toen de vrachtwagen voor de deur stond.

beetje teleurgesteld

erg veel natte platen , niet alleen buitenzijde maar ook tussen de de verpakte platen in de gesealde verpakking , daarnaast 2 platen beschadiging op de zijkant , beide platen hebben 2 diepe deuken in het schuim (lepelgaten van een heftruck?) chauffeur was erg zakelijk en gehaast , had niet veel tijd om ze iets verder weg te zetten of mee te helpen nb misschien had ik zelf ook eerder het moeten melden , maar je komt er ook pas later achter (na 3 a 4 dagen als je begint met de klus)

Goede prijs, snelle en goede service

Snel geleverd voor een mooie prijs. Ik had alles per meter besteld in plaats van een hele rol en aparte extra meters. Het verschil in prijs teruggekregen, top!

Uitstekende snelle service een goede communicatie!

Bestelling snel geleverd, goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Super vertrouwd bedrijf

Heb isolatie materiaal besteld, achteraf wilde ik iets heel anders. Het werd direct geregeld en kreeg gelijk mijn geld terug gestort

slecht

Veel beschadigde pakken isolatie

Prima levering

Het materiaal is prima. De verzending vlot. En de levering op tijd en een vriendelijke behandeling. Niets meer te wensen.

Prima levering

Top en volgens afspraak geleverd

Goede afspraken en levering. Daar ik drie verschillende diktes had bestelt en op een oneven aantal uitkwam( rollen worden per twee fabriek af verpakt) had ik 3 rollen met geen dikte/ lengte aanduiding. Er staat namelijk maar één etiket op de verpakking voor twee rollen. Ik had dus geen idee welke dikte in deze rollen verpakt was. Tip voor het expeditie Team, als je een enkele rol levert waar geen etiket opzit zet dan even met een stift de bijhorende dikte erop zodat de klant weet bij welke deel partij deze hoort. Voorderest Top, pallet netjes afgeleverd op de plaats waar ik deze wilde hebben. Ga zo door maar met de kleine verbetering hierboven beschreven.

Over Isolatiediscounter.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.