Niet aangekomen

Materialen besteld, verstuurd met DHL en niet afgeleverd ivm niet thuis. Nieuwe afleverafspraak gemaakt en toen ging het mis. Pakket “had twee labels” volgens DHL en zou terug naar verzender gaan. Gebeld met isolatiediacounter maar daar was de reactie “ach, DHL weer”. Ze zouden gaan bellen maar ik moest er maar rekening mee houden dat het nog wel een tijd kon duren. Het wordt door DHL dan namelijk eerst teruggestuurd, waarna zij het pas weer op kunnen sturen. Uitgelegd dat dat niet kon omdat ik een week vrij heb om te klussen, maar het enige wat ze konden doen was bellen met DHL. Wel ben ik keurig direct weer teruggebeld maar “we hebben gedaan wat we kunnen”. Misschien de volgende keer direct dezelfde artikelen nog een keer opsturen zodat de klant niet de dupe wordt van een falende transporteur? Het materiaal komt toch via DHL weer retour? Deze service verleende een andere webshop laatst waardoor de klant niet de dupe wordt van de transporteur die door de leverancier wordt uitgezocht. Kortom, de materialen (nog steeds) niet binnen en de week die wegtikt.

Beste prijs, snelle levering

Beste prijs, snelle levering

Prima service en advies

Het bestelde product was niet op voorraad. Er werd telefonisch contact opgenomen. Hierin werd een prima alternatief aangeboden. Het alternatief bleek ook goedkoper.

Snelle service!!!

Duidelijke info op de site en levering keurig op tijd.

Duidelijke website en zeer snelle levering

Ik had maar een klein stukje damp doorlatende folie nodig het was dus geen grote order. Binnen 2 dagen geleverd, TOP !

Bestelling goed verlopen

Bestelling is goed verlopen en ook de levering verliep goed. Advies van medewerkers was ook goed.

Kwam net een stuk dakfolie tekort en had geen zin om een hele rol van 50 meter te kopen, gelukkig kon ik hier per meter bestellen. Moest even bellen om duidelijk te krijgen hoe het product geleverd werd. Kreeg direct iemand aan de lijn die wist hoe het zat. Vervolgens besteld en de volgende dag al in huis en de beschrijving die ik aan de telefoon kreeg klopte helemaal. Kon het dak dezelfde dag nog afmaken dus bedankt voor de snelle levering.

Precies wat ik zocht!

Artikel per meter af te nemen en daarmee onnodige kosten (en afval) voorkomen, wat ook ruimte geeft voor een iets duurdere variant te kiezen. Keurig geadviseerd bij vooraf telefonisch advies ingewonnen te hebben.

Netjes aan huis gebracht

Gewoon goed en snel. Goed ingepakt en heel.

Goede producten, ook enigzins betaalbaar.

Door de formaten van de producten worden deze logistiek ingepland met een vervoerder. Hierdoor kan het een paar dagen langer duren voordat u producten in huis hebt. Misschien verstandig hier rekening mee te houden.

goede producten tegen een prima prijs

zeer snelle levering, sterk concurrerende prijzen, komen hun afspraken na, keurig afgeleverd op een pallet en netjes ingepakt.

Prima geleverd

Snel geleverd. Dus prima

Goede prijs en netjes bezorgd

Alles verliep volgens wens.

uitstekend

mooi aanbod, goede prijs, en snelle levering zonder bijkomende kosten.

Leverancier van het topmerk Soudal, juiste prijs, snelle levering

Ga zo door en vat geen Corona!

Snelle levering, goede site

Goed en netjes geleverd

Alles snel en netjes afgeleverd. Zelfs in Corona-tijd! Er was een artikel verkeerd geleverd maar dat is supersnel opgelost en nageleverd. Dat is service!

Goede communicatie, fijne chauffeur van levering.

Goede communicatie, goed verpakt, prijs kwaliteit is goed. Fijne chauffeur van levering

Zeer behulpzaam en snel geleverd

Grote partij isolatie nodig. Opgevraagd en zelfde dag nog een gespecificeerde offerte. Betaling geregeld en 2 dagen later al in huis met een vrachtwagen met heftruck erachter bij me op de oprit gezet.

Top geregeld

👍

Over Isolatiediscounter.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.