Top en volgens afspraak geleverd

Goede afspraken en levering. Daar ik drie verschillende diktes had bestelt en op een oneven aantal uitkwam( rollen worden per twee fabriek af verpakt) had ik 3 rollen met geen dikte/ lengte aanduiding. Er staat namelijk maar één etiket op de verpakking voor twee rollen. Ik had dus geen idee welke dikte in deze rollen verpakt was. Tip voor het expeditie Team, als je een enkele rol levert waar geen etiket opzit zet dan even met een stift de bijhorende dikte erop zodat de klant weet bij welke deel partij deze hoort. Voorderest Top, pallet netjes afgeleverd op de plaats waar ik deze wilde hebben. Ga zo door maar met de kleine verbetering hierboven beschreven.

Top en volgens afspraak geleverd

Snel, prijstechnisch goed en Klantgericht

Goede communicatie en snelle levering, bedankt!

Goede communicatie en snelle levering

Ondanks dat het bestelde product niet op voorraad lag, er alles aan gedaan zodat ik verder kon met isoleren.

Prima service. Besteld en binnen 48 uur in huis. Ook de chauffeur die de spullen kwam brengen was alles mogelijk. Mijn vrouw was alleen thuis en die man heeft alles neergezet waar we wouden.

Snel

Duidelijke site en snel geleverd.

Geen klachten

Keurige levering. Een beschadigd item werd meteen gecrediteerd.

Goedkoop, snel en vriendelijk

Op de juiste dag alles bezorgd. Goede service en goed prijs kwaliteit verhouding.

Zeer snelle levering en goed contact

Twee keer isolatie hier besteld voor onze verbouwing. Hele snelle levering, steeds genoeg vooraad. Zeer vriendelijke chauffeurs die meehielpen met de pakken bij de deur krijgen (ondanks smalle en oude straatjes). En ook nog eens zeer scherp prijsje. Heel tevreden!

Prima prijs kwaliteit verhouding goeie communicatie

Fijn bedrijf

Goed en vlot, zonder franje

scherpe prijs en correcte levering

snelle en correcte levering voor een scherpe prijs

Een goed en betaalbaar adres

De bezorging zou naar m'n factuuradres gaan maar na een telefoontje was dat direct en goed voor elkaar en kwam het keurig op m'n bezorg adres aan

Goede en snelle service

Ik was erg blij met het meedenken van medewerker René om mijn bestelling op tijd geleverd te krijgen. Materiaal was goed verpakt en op de aangegeven tijd prima geleverd

Snel en correct.

Bestelling snel en correct geleverd. Nette chauffeur.

Top spul, natuurlijk, geen last van irritatie en jeuk

Netjes geleverd

Vlotte bezorging.

Goed product geleverd en volgens afspraak geleverd.

Uitstekend behandeld

Tijdens het bestellen heb ik de verkeerde maten door gegeven. De volgende dag al werd de juiste bestelling afgeleverd. Top service.

Ik was tot twee keer toe iets vergeten en dat werd zonder probleem alsnog aan mijn bestelling toegevoegd. Bestellingen werden prompt geleverd en waren goed ingepakt. Assortiment is ruim. Knauff glaswol dat ik heb gekozen is super om mee te werken.

Prima ervaring.

Prima producten, snelle levering. Goede communicatie bij navraag over de levering.

Gewoon goed

Snel en goed geleverd

Top product, goedkoop en snel geleverd

Fijn bedrijf, lage kosten, snelle levering

Zeer positief over het contact en leverbetrouwbaarheid van Isolatiediscounter

Erg blij met advies en snelle levering

Snelle levering en prima service

Duidelijke, eenvoudige website met zeer veel keuze uit allerlei isolatiematerialen. Zeer snelle levering en uitstekende service. had de volgende dag de bestelling al ontvangen maar toen bleek dat er per ongeluk een verkeerd item was geleverd, werd de volgende dag alsnog het juiste artikel geleverd.

Prima bedrijf

Zeer tevreden over gehele proces van bestelling tot en met levering.

Over Isolatiediscounter.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.