Geen melding gekregen over datum en tijd van levering.

Doordat ik geen melding kreeg belde de chauffeur toen hij voor de deur stond. Niemand aanwezig of zelfs in de buurt. Dankzij flexibiliteit van de chauffeur en onder getekende is het goed afgelopen maar dit was met de nodige stress en volkomen onnodig

Prima snelle levering

Snelle levering van het juiste materiaal

Snel deskundig advies

Goed bereikbaar en de persoon die ik aan de lijn kreeg was deskundig en vriendelijk

Prima en snel

Prettige samenwerking, ik had een vraag over de geleverde bestelling en er werd direct gereageerd

Alles netjes geleverd. Vooral de chauffeur was uiterst vriendelijk en behulpzaam

Toptoptop

Goede uitleg gehad.

Lekker snel en effectief!!

Toplevering

Snel geleverd en prijstechnisch heel goed Bij andere moest ik hele rol nemen nu paar meter ...helemaal happy

Ontzettend snelle levering

Prima prijs/kwaliteit, levering volgens afspraak

Xps platen besteld. Keurige levering, wel een dag later, maar in dat lag aan de vervoerder. Ik vind dit een prima adres.

Prima, kan niet beter.

Aantal stukken folie besteld, snel geleverd. Niets op aan te merken.

Mooie overzichtelijke site

Hebben een mooie site en de transporteur heeft meegedacht en het netjes bij ons huis gezet.

Levering was prima

Levering was wat later ivm voorraad. Werd goed op de hoogte gehouden

Alles volgens afspraak. Super

Alles prima geregeld

Was even wat verwarring over de levering maar prima spullen.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Een punt van aandacht is de daadwerkelijke levertijd op de website voor Isovlas. Dit was uiteindelijk een paar dagen later dan de indicatie van levertijd op de website.

Helemaal top!

Geleverd zoals gevraagd!!

Gewoon uitstekend

Nette overzichtelijke site Ruim assortiment Vriendelijke spontane chauffeurs die veel professionaliteit uitstralen. Zeker aanteraden

Snelle levering, goede communicatie, goed produkt

Alles perfect

Precies wat ik had besteld, goede kwaliteit

Zou mooi zijn als er iets aan de verzendkosten kon worden gedaan. Zou het graag ook ergens kunnen ophalen anders.

Snelle levering en goed product

Goede ervaring met dit bedrijf, snelle levering en een goed product.

Topservice!!

Ik ben mijn boerderij aan het verbouwen en heb gebeld voor advies. Gesproken met René en zeer goed geholpen en geadviseerd. Doordat ik grote bestellingen had heb ik eerst offertes ontvangen. Inmiddels meerdere bestellingen geplaatst door de goede service en prijs. Ik ben op de hoogte gehouden door René over de status van mijn bestellingen. Hierdoor zeer tevreden over de service en vriendelijkheid. Ik zal zeker meerdere bestellingen doen.

Dit is een echte aanrader

Vriendelijk , snelle reactie, komen afspraken na , vlotte levering. Goede kwaliteit, Top bedrijf waar ik zeker nog vaker ga bestellen

Zeer fijne service

Fijn bedrijf waar we goed zijn geholpen. Na een foutje ook geen correct gehandeld en snelle service.

Prima bedrijf!

Bestelling geplaatst online en 3 dagen later op de oprit geleverd. 15 minuten van tevoren netjes door de chauffeur gebeld. Ik ben meer dan tevreden.

Over Isolatiediscounter.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.