goed en snel

goed en snel

Goed assortiment en service

Niet iedereen verkoopt isovlas. Deze firma heeft voorraad en levert vervolgens zoals beschreven op de website. Zo hoort het en daarvoor mijn dank.

Nog nooit werd een bestelling zo snel geleverd!

De ene dag de bestelling geplaatst, de volgende morgen om 09.00 uur al geleverd en precies wat ik besteld had.

Naast de zeer scherpe prijs ook super goed geadviseerd en binnen 2 dagen geleverd!

Zondag besteld en dinsdag mijn bestelling aan huis geleverd. En de chauffeur was zo vriendelijk om de isolatie droog weg te zetten in de garage in aanbouw.

snelle en correcte levering

Zeer snel en correct geleverd. Communicatie is prima gegaan en ik wist waar ik aan toe was.

Zeer goede service en goede producten

Door de drukte was de bestelling wat later, maar zeer netjes bezorgd en tijdens een telefoontje over de te verwachten leverdatum ook zeer vriendelijk te woord gestaan.

Goed en goedkoop

Overzichtelijke website, snel geleverd en niet te duur.

Knauf 0032 besteld fijn product

Om het dak te isoleren knauf 0032 besteld. Goed product keurig verpakt. Enkel ontving ik geen bevestiging mail na bestelling. Ook de datum waarop de levering plaatsvond geen mail van gehad. Chauffeur had het zo op de stoep gezet zonder kennis geving van aflevering.

Prima geregeld, snel en goed geleverd

Prima geregeld, snel en goed geleverd

Gewoon Top en snel geleverd

Snel geleverd en een duidelijke webshop Een aanrader

Goed product zoals de omschrijving

Goed geholpen en van advies voorzien

Vriendelijk geholpen en van advies voorzien. Bestelling snel ontvangen.

Juiste product en snelle levering

G

Vlotte afhandeling en levering.

Goede prijs en kwaliteit. Helaas wat (minimale) transport schade.

Correcte en snelle levering

Kon hier klimaatfolie per strekkende meter bestellen ipv een rol van 35 of 75 meter! Had als DIY slechts 6meter nodig.

Uitstekende service en hele snelle levering. Top!

Had me vergist in de benodigde lengte van een folie. Even met ze gebeld en het was zo geregeld. Het leveren van folie per meter is ideaal een voor een kleine klus. Wat moet je immers met hele rol.

Op verzoek werd het zelfs de volgende dag geleverd!

Dank Rene!

Ze doen wat men beloofd

Slecht

Veel te duur, zal het niet weer gebruiken. En dan nog vrachtkosten erbij, had ik geweten dat het uit Witmarsum kwam had ik het opgehaald en de vrachtkosten gedeeltelijk bespaard.

snelle en correcte levering

Prima, snelle en correcte levering

Snel en voordelig

Spullen zijn netjes en snel geleverd. Zou het zeker bij anders aanbevelen

Prima product, prima prijs

De track en trace info zou wat eerder mogen komen. Verder prima!!

Snelle en nette levering

Geweldig dat je hier per strekkende meter folie kan bestellen, zo kon ik mooi een klein oppervlak aanpakken zonder met heel veel materiaal te blijven zitten.

Over Isolatiediscounter.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.