Wat moeilijk te bereiken, maar heel adequaate service

Heel goede service met een duidelijke vraagstelling naar het al geplaatste venster om het juiste product te leveren.

Snelle levering, mooi product.

Makkelijk te bestellen, goed bereikbaar voor informatie en een super mooi product.

super en netjes geholpen

wij hadden een dakraam nodig maar wij konden niet goed zien hoe de maat voering was van het raam dat het eerst in de breedte en dan de hoogte. het werd mij netjes uitgelegd. misschien wel een idee om dit er bij te zetten. levering ook netjes en precies op de tijd wat besproken was

Snelle service en levering

Bestellen ging gemakkelijk via de site. Ik miste nog even voor wel type dakraam het screen was. Maar dat werd nog even per mail uitgevraagd door een medewerker. Zodat de juiste screens een dag later geleverd zijn.

Aanrader.

Fijn bedrijf. Communicatie verloopt prettig. Komen beloften na.

Goed mee gedacht was de gootstukken vergeten

Snelle reactie op de bestelling

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Hele goede service.

Verzending zeer traag

Producten besteld waarbij staat 'levering met 1 a 2 dagen'. Na bijna anderhalve week product nog niet binnen. Blijkt dat ze product zelf niet op voorraad hebben maar eerst nog bij de leverancier moet worden besteld. I.p.v. dat die leverancier het dan rechtstreeks naar je toestuurt wordt het eerst naar dakraamvenster verzonden. Die moeten het dan nog weer apart doorsturen naar mij. Geen beste service voor een bedrijf dat aangeeft het artikel met 1 a 2 dagen te leveren.

Uitstekend!

Ik werd goed op de hoogte gebracht van levertijd en tijdstip hiervan, nadat eerst geverifieerd was of alle materiaal op voorraad was en levering op tijd zou kunnen plaatsvinden.

Over Dakraamdakvenster.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.