Negatieve ervaring (bandje afluisteren, wachten, wachten etc)

Hierbij een negatieve ervaring! De kosten per minuut lopen op door te wachten op een bandje met langzaam gesproken tekst, daarna krijg je wachtende i.v.m. bezette lijnen en een kletsverhaal over de volgende vrije lijn is voor u gereserveerd. Gewoon terugbellen zit er niet bij! Kortom hou je geld op zak en sla dit bedrijf gerust over en laat je niet lokken met de kiestoon welke steeds volgt...... en volgt.....en volgt

Blij dat ik weer verder kan werken, top!

Uw medewerker heeft mij perfect geholpen en tevens gerustgesteld. Een hele opluchting en ik ben heel blij dat ik weer verder kan werken op mijn laptop!

Onvoldoende kennis en kosten worden onterecht in rekening gebracht

PC Hulpijn levert niet meer de kwaliteit zoals een paar jaar geleden. Toen zaten er echt experts die diepe kennis hadden van alle Microsoft programma's bijvoorbeeld. Nu heb ik het idee met een willekeurige student aan de lijn te zitten. De snelheid van handelen is erg traag (maar de teller tikt wel door!!!) en niet opgeloste problemen worden toch in rekening gebracht.

Perfect en vooral snel geholpen

Erg fijn om in deze bijzondere tijden terug te kunnen vallen op de hulp op afstand service. Nogmaals dank.

Makkelijk om te kunnen bellen

Al paar keer nodig gehad en ze helpen me goed

v.w.b. oplossing,uitstekend, v.w.b. communicatie mager

waren slecht bereikbaar en er werd niet op mails gereageerd. Afspraken werden niet nagekomen. Dat leverde irritatie op. Excuses werden gemaakt en uiteindelijk kwam alles wel goed.

Ik vind 't kwalijk dat zij 't ICT keurmerk gebruiken dat ze totaal niet aangesloten zijn.

Ik belde gezien ik met mijn Mac problemen ondervond. Snelheid om 't probleem op te lossen zat er niet in. Vragenlijst nagelopen met mijn adresgegevens waar ik totaal niet om vroeg.. en die hulp op afstand heeft meer narigheid bezorgd als dat 't geholpen had. Zo erg zelfs dat ik mijn Mac opgestuurd hebt. Daarnaast is 't beter aan te geven aan een klant dat de Expert 't niet weet of nog beter 't even opzoekt en keurig contact maakt met de klant. Dit grapje heeft mij bij Apple € 149,00 gekost en de belkosten € 50,00 dus ik ben totaal niet tevreden hoe dit ging en ik hoop dat PC Hulplijn er iets van leert gezien dit klanten kost en ook totaal geen reactie meer gaven toen ik netjes contact had gemaakt in verband met de kosten.

slecht

als ik meer dan 1 keer per dag bel dan word de hoorn er op gegooid. ook al heb ik een abbonnement dat ik maandelijks betaal

Meer dan een half uur bezig, steeds wordt de verbinding verbroken

Ik vraag mij af of wij wel serieus worden genomen.

Snel, vriendelijk en zeer behulpzaam.

Snel, vriendelijk en zeer behulpzaam geholpen door telefoniste. Wachttijd was er niet. Omdat ze me niet direct helemaal kon helpen omdat ik geen oplaadkabel bij de hand had, heeft ze me een mail gestuurd met de stappen die ik moet nemen om mijn oude toestel helemaal leeg te maken. Had namelijk problemen ivm code invoeren voor schermtijd. Deze code was mij geheel onbekend. Vandaar hulp gevraagd. Als het goed is zou het me moeten lukken als ik de stappen die op de mail staan, goed doorloop. Ga ik uiteraard dadelijk proberen. Anders bel ik even terug heb ik met haar afgesproken want dan zouden ze met mij 'meekijken' en me direct helpen.

Over PC Hulplijn

PC Hulplijn is een allround dienstverlener op het gebied van computerhulp, gespecialiseerd in remote support aan particulier en MKB. Wij bieden persoonlijke digitale hulp op hoog niveau in heel Nederland. Onze ICT specialisten helpen onze klanten om zonder zorgen met oude en nieuwe technologie te werken, thuis en op kantoor.