Toen ik tot de ontdekking kwam dat de nieuwe schijf kleiner was dan die ik had, heeft men mij later terug gebeld dat ik gratis een grotere schijf zou krijgen. Later nadat ik gebeld werd dat uw medewerker ziek was, reageerde men ook goed op mijn vraag of de schijf weer in partities kon worden ingedeeld. Men zou mijn vraag doorspelen naar de technische afdeling omdat men dacht dat dat geen probleem zou vormen.

uitstekend

snel en efficient

Prettig

Kort en functioneel.

Zeer goed en ter zake

Goed en snel afhandeling van mijn probleem.

Goede service en dienstverlening.

Heel plezierig dat PC-Hulplijn trouwe klanten beloont met een gratis controlebeurt. Hulde. Groet, T. Kruize

Correct en begrip vol

Medewerker begreep waar het om ging. Keek gelijk of de wijziging was gedaan.

Prima geholpen, duidelijke antwoorden.

Dit was de gratis controle van mijn PC. Ging vlot, vragen zijn goed beantwoord, afgesproken nazending van aanvullende informatie was binnen een dag binnen.

Ik kende jullie niet, had wel wat reserves, maar kon die al heel snel over boord gooien!

Duidelijke informatie.

Om te kunnen inloggen in de hulplijn (meekijken in mijn systeem) kon de medewerker mij niet verder helpen. Uiteindelijk heb ik dat zelf uitgevonden en mogelijk gemaakt. Dat vond ik wel iets minder!

Dure oplossing voor mijn probleem

Geduldige bekwame medewerker

Na 30 minuten systematisch de oorzaak zoeken van een hardnekkig probleem (dat andere ingeschakelde hulp niet wist op te lossen), lukte PChulp online wel. Wat fijn!

snelle en goede service

punctueel contact, prettige communicatie, adequaat in handelen

Vriendelijk, maar geen Mac expert.

Naar mijn mening had een kenner van Mac meneer kunnen vertellen over de conditie van mijn lMac.

Klantvriendelijk en naar mijn idee deskundig

Lorenzo was klantvriendelijk en naar mijn idee deskundig, maar heeft het probleem helaas niet kunnen verhelpen en zit er niets anders op dan de laptop opnieuw te installeren

goed en snel geholpen met Drop Box problemen

Vriendelijke medewerker aan de lijn gehad die me binnen 10 minuten had geholpen.

Snel gebeld om een afspraak te maken / hulp te bieden

Tijdens de kerstdagen had ik een probleem met mijn PC. Natuurlijk is dan niemand bereikbaar. Ik heb twee organisaties aangeschreven of ze spoedig contact met me konden opnemen. PC Hulplijn deed dit direct maandag 27 december om half 10. Super fijn dat je zo snel gebeld wordt. Ik heb op dit moment nog geen gebruik gemaakt van hun diensten, omdat ik toevallig door de andere organisatie net 20 minuten eerder was gebeld. Ik heb met die organisatie een afspraak gemaakt voor dezelfde ochtend om 11.00 uur. Maar ik wil toch complimenten geven voor snelle actie van PC Hulplijn. Mocht ik er met de andere organisatie niet uitkomen, weet ik wie ik ga bellen :-) Sonja

Snel een afspraak kunnen regelen!

Service snel en toegankelijk.

snel en goed

snel en goed en kennis.

Goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

Goed duidelijke communicatie

Update afspraak voor me pc gemaakt

Erg goed geholpen.

Alleen de wachttijd is wat lang. Maar de hulp uitstekend. Vooral door dat scherm op afstand. Keurig!

Prima.

Snel geholpen na problemen met verbroken telefonische verbinding

NOOIT IN ZEE# GAAN MET ZE

HET STOPZETTEN VAN EEN ABONNEMENT VAN MEI 2019 IS 2 JAAR LATER NOG NIET VERWERKT EN ZE BLIJVEN MAAR INCASSEREN. NOOIT MET HUN IN ZE GAAN

Word geen telefoon opgenomen

Word geen telefoon opgenomen alleen maar muziek en daarna niets verbinding verbroken

Over PC Hulplijn

PC Hulplijn is een allround dienstverlener op het gebied van computerhulp, gespecialiseerd in remote support aan particulier en MKB. Wij bieden persoonlijke digitale hulp op hoog niveau in heel Nederland. Onze ICT specialisten helpen onze klanten om zonder zorgen met oude en nieuwe technologie te werken, thuis en op kantoor.