Kijk uit!

Kijk uit voor je met dit bedrijf in zee gaat. Hun administratie is bagger en ze sturen foutieve nota's en een incassobureau op je dak. Alleen maar last van!

Wardeloos

Na 3 jaar krijg ik een incasso bureau op mijn dak, welke een aanmaning stuurt van 15,61, ik heb toendertijd mijn lidmaatschap bij deze club opgezegd, Kijk uit voordat je met deze club in zee gaat!! Hun administratie is bagger!!!!

Diep en diep treurig !!

Deze hulplijn ?? is na 2020 zo slecht geworden . We bellen U vanmiddag terug en dat wordt vier dagen later moest twee keer zelf terugbellen ,maar de telefoonrekening loopt door. Als je de telefoonrekening met alle gebelde nummers door wil scannen, willen ze onderzoeken of je in aanmerking komt voor een terugbetaling.

Na meermaals geprobeerd contact te krijgen en hulp bij vraag, geen reactie

Na eerdere positieve ervaringen ben ik nu erg ontevreden. Ik heb tot twee keer toe gebeld, er is telkens beloofd terug te bellen. Daarnaast meermaals via mail een reminder. Ik ben nu wel klaar en zoek een andere partij die wel wil helpen

Mijn nieuwe printer doet het nog steeds niet.

Ik denk dat ik iemand moet laten komen.

Prettige en deskundige hulp

Prettige en deskundige hulp

perfect

vlotte snelle afhandeling wist direct wat mijn vraag was !!!!!! goed weekend allen groeten.......nico blokzijl

Prima geholpen, probleem opgelost

Prima gesprek en hulp op afstand gehad.

Waardeloos

Ik heb een abonement op PC HULP maar het instellen op de pc van Bascom bev camera doen ze ineens niet meer, maar wel adverteren op de website met instellen bascom camera's dus einde abonement.

Willen te snel pakketten/ programma’ verkopen. Geen nazorg

Ik wil met onmiddellijke ingang mijn abonnement opzeggen.

Reageren nergens op en sturen spookfacturen

Ooit telefonisch goed geholpen, daar na abonnement genomen. Ging goed totdat ik in 2020 ten onrechte een tweede factuur kreeg voor mijn abonnement. Naar aanleiding daarvan dreigen door een incassobureau. Die alles uitgelegd en vervolgens nooit inhoudelijk gereageerd. Incassobureau heeft overigens nooit een deurwaarder gestuurd, helaas. Had graag het wanstaltige gedrag aan de deurwaarden toegelicht. Meerdere malen gemaild dat ik mij abonnement wil beëindigen. Daarop nooit enige reactie gehad en in februari gewoon weer een nieuwe factuur ontvangen. Schandalige, waardeloze organisatie, als het al een organisatie mag heten. Advies: Sluit nooit een abonnement af bij PC Hulplijn of monteuraanhuis.

Abonnement op wachten

Ben abonnement aangegaan om in voorkomende gevallen terug te kunnen vallen op de vakkennis van PC-hulplijn. Heb er alle begrip voor dat ik niet meteen te woord kan worden gestaan maar meld dit dan ook. Na 17 minuten te hebben geluisterd naar vreselijke muziek en zonder enige melding hoe lang het wachten zal duren en/of hoeveel wachtenden er voor mij zijn ben ik maar afgehaakt. Nog getracht via normale vaste lijn mijn gram te halen maar na 3 minuten nogmaals naar hetzelfde deuntje te hebben moeten luisteren heb ik dit maar opgegeven. Sorry dat ik klant bij jullie ben!

Perfect en snel geholpen door Victor

Laagdrempelig bedrijf, lossen computer issues altijd snel op. Ben al 7 klant. Steady service, dit keer door Victor. Die kent z'n zaakjes erg goed!!

Willen graag nieuw verkopen ipv helpen met software probleem.

Wilde upgraden van windows 7 naar windows 10 op een oudere laptop. De persoon aan de telefoon bleef er maar op hameren dat het veel geld zou kosten en dat ik beter een nieuwe laptop kon kopen. Diverse keren aangegeven dat ik geen nieuwe laptop wilde aanschaffen maar door wilde met deze. Vervolgens met iemand anders ( niet van de PC hulplijn) er even voor gaan zitten en voor de soma van €0,00 naar windows 10 omgezet. Tevens nog een paar andere dingen in de software meteen opgelost. Ben al heel lang klant van de PC hulplijn en ze hebben me tot nu steeds goed geholpen maar nu was het net of ik een autoverkoper aan de lijn had.

Reageren niet op acties die hun niet aanstaan

Wil mijn abonnement beëindigen omdat ik nooit gebruik maak van aangeboden diensten, echter dit vind men blijkbaar niet leuk en krijg dus maar geen reactie,

Positief.

Goede ervaring.

slecht

ik had een probleem waardoor ik een aantal app's niet meer kon krijgen. Nadat ik dit bij pc hulplijn had gemeld heb ik met minstens vier medewerkers contact gehad maar het probleem is niet opgelost. het heeft mij veel geld gekost o.a € 279,- voor office 2019 zodat ik in ieder geval weer over outlook kon beschikken. Achteraf kon dit ook veel goedkoper. daarnaast heb ik bij mijn telefoonrekening nog een bedrag ad € 33,- moeten betalen. Ondanks "no cure no pay"

Afspraak gemaakt voor pc onderhoud

doen wat men beloofd

Hulp op afstand. Geweldig.

Victor was kundig en vriendelijk aan de telefoon. Snel geholpen!

Victor was kundig en vriendelijk aan de telefoon. Snel geholpen!

Snel geholpen met oplossing probleem

Probleem is opgelost. Er bleef alleen een instelling in outlook wat betreft lettertype instellen over. Beter is om dat uit te zoeken intern en dan de klant terug bellen. Dit kostte nu veel onnodige belminuten.

Hij begreep en wist waar ik het over had.

Vriendelijke toppers

Vriendelijke toppers

Het gesprek kon niet worden voortgezet omdat ik al enkele weken met een probleem zit ; ik heb in de kamer waar mijn pc 's zijn slecht bereik met mijn mobiel. Ik kan helaas de oorzaak maar niet achterhalen. Het gebeurt ook als de pc 's uit zijn. Ik belde omdat op 1 van de pc 's er een update had plaatsgevonden van Windows 10, maar naar achteraf bleek ook van microsoft edge. Mijn beeldscherm achtergrond werd zwart, thema verdween. Ik wilde die Edge verwijderen omdat ik nooit heb gebruikt. Ik heb hier en daar dingen verwijderd, hopelijk heb ik het goed gedaan. Achtergrond en thema heb ik kunnen herstellen. Vriendelijke groetjes.

Supersnel en super ervaren

Zelfs mij als digibeet kregen ze stap voor stap mee in het proces

Over PC Hulplijn

PC Hulplijn is een allround dienstverlener op het gebied van computerhulp, gespecialiseerd in remote support aan particulier en MKB. Wij bieden persoonlijke digitale hulp op hoog niveau in heel Nederland. Onze ICT specialisten helpen onze klanten om zonder zorgen met oude en nieuwe technologie te werken, thuis en op kantoor.