Snel en vriendelijk.

Alles opgelost

prima geholpen, het wachtmuziekje mag wel optioneel!

prima geholpen, het wachtmuziekje mag wel optioneel!

Toffe, qualitatief goeie club, echter . . . .

Veel ervaring, snelle en goede oplossingen, maar als er eens een keer iets niet lukt (NO CURE NO PAY), toch kosten in rekening en dat is niet waarvoor reclame wordt gemaakt! Jammer ook dat er op een klacht niet echt serieus snel wordt geacteerd!

goed en snel gehopen

Altijd een goede oplossing voor een probleem!

Prima, begrijpelijk en to teh point

Prima, begrijpelijk en to the point

prettig geholpen

prettig en snel

Goed en plezierig contact met Youri.

Youri geeft duidelijk weer wat hij uit gaat voeren en lijkt het probleem met Outlook opgelost. Dit door de data identity opnieuw te installeren en de oude te verwijderen. Het proces kostte wat tijd, maar Youri kon onderwijl wel met een andere beller zich bezig houden denk ik. Youri nogmaals bedankt ,

snel en duidelijk geholpen

Niet iedereen is geschikt voor dit soort telefonisch werk. Deze jongen zeker wel. Goede duidelijke stem, gaf blijk van meedenken. Ik ben een hork op dit computer gebeuren maar hij was duidelijk.

Ik kon niet meer bij mijn documenten. Er werd mij aangeraden een programma te downloaden. Dat deed ik en binnen enkele seconden loste een medewerker mijn probleem op. Super.

Goede ervaringen.

Het probleem was snel opgelost door de medewerker van de PC Hulplijn.

Prettig contact

Uiteindelijk goed geholpen

Uitstekend en adequaat geholpen

Enige -punt is dat je voor dat er een medewerker aan de lijn komt wel tegen betaling van € 0,50 per minuut naar een vervelend muziekje zit te luisteren.

helder en duidelijk

goede service, duidelijke antwoorden

Geen slechte PC-hulp. Wel administratieve chaos of een fout verdienmodel.

Gedurende enkele jaren had ik bij dit bedrijf een VIP-abonnement lopen. Hiervoor betaalde ik jaarlijks een basisbedrag van zo'n 15 euro en een extra bedrag als ik hulp nodig had. Dit werd via de telefoonkosten verrekend. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik prima geholpen ben die enkele keer dat mijn computersysteem het af liet weten. Dit jaar echter werd er twee maal een bedrag van zo'n 18 euro afgeschreven. Als basisbedrag. Dit zonder toelichting. Contact gezocht en er werd gezegd dat er sprake was van een administratieve fout die gecorrigeerd zou worden. Dat was half februari 2020. Ondertussen enkele keren gemaild (bewust niet gebeld omdat dit bedrijf dan ook nog zou verdienen aan hun gebrekkige bedrijfsvoering) en met uitzondering van een bevestiging van mijn opzegging van het lidmaatschap niets meer gehoord. Advies: Ga niet met dit bedrijf in zee! Kies een ander! En mocht je er al aan vast zitten, ben dan zo alert om onterecht afgeschreven bedragen meteen te laten storneren.

Heel goed en prettig

Probleem snel verholpen (maar wachttijd was wel wat lang)

De wachttijd was wat lang, maar het probleem was snel verholpen.

Goed en snel geholpen

Ik kon na het installeren van Office 2019 mijn e-mail bestanden van mijn Outlook 2013 niet meer vinden. Door de deskundige ondersteuning werd alles opgelost.

prima, behulpzaam

mijn grootste probleem is het plaatsen van mijn email op mijn mobiel, dat moet ik toch zelf doen, zo blijkt. en daar zou ik juist hulp bij moeten hebben. via mijn server is di ook nog niet gelukt.

prima goede kennis van zaken,zeer tevreden.

uitstekend

Steeds prettig , professioneel en deskundig.

Lijkt mij duidelijk. Uitstekend!!!!

Ben snel en uitstekend geholpen.

Ik ben goed geholpen

Goed de printer is er weer nu het afdrukken nog

Niet meer wat het was.

Na jaren goed geholpen te zijn heb ik helaas mijn lidmaatschap moeten opgeven. Werd totaal genegeerd en absoluut niet meer geholpen. Heel vervelend.

Ik kom niet van PC Hulplijn af

Per 1 maart 2020 opgezegd. Geen enkele reactie. Blijven geld van mijn rekening halen. Meerdere malen per e-mail aangegeven dat ik geen gebruik meer maak van Pc Hulplijn. Geen enkele reactie. Deze maand incasso gestorneerd. En ja hoor .. telefoontje van hun waarom ik storneer. Medewerker heeft geen idee en gaat ook niets doen vrees ik. Volgende maand maar weer storneren en afwachten wanneer ik mijn rechtsbijstand in moet gaan schakelen. Wat een geklooi. Meer verstand van PC,s

Over PC Hulplijn

PC Hulplijn is een allround dienstverlener op het gebied van computerhulp, gespecialiseerd in remote support aan particulier en MKB. Wij bieden persoonlijke digitale hulp op hoog niveau in heel Nederland. Onze ICT specialisten helpen onze klanten om zonder zorgen met oude en nieuwe technologie te werken, thuis en op kantoor.