Prima geholpen

Goed geholpen

Administratieve puinhoop

Heb al meermalen 3x dubbele en zelfs driedubbele automatische afschrijving gestorneerd. Telkens contact gezocht en telkens werd er beloofd dat ik teruggebeld zou worden. Nooit meer iets gehoord. Reden temeer om abonnement op te zeggen

redders in nood

Je hebt altijd een keus bij computervragen en -problemen. 1.Zelf proberen en dan na een halve dag toch maar bellen voor hulp. 2.Meteen bellen voor hulp en binnen een paar minuten geholpen zijn. Winst: heel veel tijd en geen frustratie. Lorenzo, enorm bedankt!

Snel en direkt hey juiste antwoord.

Reeds vaker om hulp gevraagd, altijd direkt met juiste oplossing.

Mijn probleem is perfect opgelost

een goede service

vakkundig geholpen

op de site staat wij hebben geen wachttijd echter duurde het 8 minuten voor dat ik geholpen werd . De hulp was vakkundig en ben goed geholpen

adequate vriendelijke hulp

Uitstekende deskundige hulp

Rampzalig .... bel ze niet

Zij hebben ervoor gezorgd dat al mijn bestanden van Onedrive Personal en mijn C-schijf zijn verdwenen. De deskundigheid en betrokkenheid bij de klant is ver te zoeken.

waardeloos

Kunnen de problemen niet oplossen, dat kan maar komen vervolgens hun afspraken niet na en laten je tot twee maal toe in de kou staan. reageren vervolgens ook niet op klachten.

Kort maar effectief

Kort maar effectief

Het telefonisch contact werd goed en snel behandeld.

Nadat ik PC Hulplijn gesproken heb, is er direct een afspraak geregeld. Prima gereageerd, maar...…. Ik heb wel een aantekening: Er is zeker geen jaar contact met mij opgenomen voor de APK??Is dat gebruikelijk?? Met vriendelijke groet, Hieke Brouwer Klantnummer: 134588

Duidelijke en begrijpelijke hulp

Duidelijke en begrijpelijke hulp en denkt mee in keuzes van beveilingsprogramma's Alleenu bent wat moeilijk te bereiken (sta lang in de wacht

Snel en goed geholpen.

vlot vriendelijk en snel geholpen

Altijd goede service

Altijd goede service.

geweldig

altijd paraat

Zeer correcte dienstverlening. Deskundige aanpak.

In eerste instantie ging het niet naar mijn wens. Maar dat werd ruimschoots goed gemaakt na een tweede telefonisch contact.

Geweldige service en betrokkenheid

Onvoorstelbare service voor een zeer scherpe prijs. De kennis van (in dit geval) Lorenzo was verbazing wekkend. Middels team vieuwer heeft hij 95% van mijn probleem kunnen oplossen c.q. herstellen. Ik heb besloten om bij PCH een nieuwe desktop te bestellen. Zij zijn instaat om op afstand de oude harde schijf te copieren en op de nieuwe computer te zetten. Hoe makkelijk is dat?. Bedankt!

goed geholpen dank hiervoor

ik ben goed geholpen dank hiervoor

Geweldige hulp gehad.

Dank zij de hulp van de PC hulplijn kon ik mijn document versturen. Ik kreeg ook uitleg hoe ik dat zelf kan doen

teleurstellend

Na een aantal jaren van goede support is de ondersteuning vanaf zomer/najaar 2019 gewoon teleurstellend. Kost veel moeite om iemand aan de lijn te krijgen, laat staan dat je wordt teruggebeld. Ook de 2 jaarlijkse support, als onderdeel van mijn zakelijk abonnement, wordt niet uitgevoerd. Ja, mijn eerder enthousiasme is voorbij. Jammer. Dan krijg je onlangs een mail van PChulplijn dat ze een speciale aanbieding hebben voor het jaarlijkse onderhoud(?) Je wordt verwacht daar software voor te kopen. Kosten € 60,-- !! En deze softeware is weer afkomstig van het bedrijf "monteur aan huis" (??) PChulplijn vorige week een mail hierover gestuurd met de vraag om mij nader (schriftelijk) te informeren over deze mail. Ik krijg na 5 dagen een telefoontje van PChulplijn tijdens een zakelijke bespreking en vraag desbetreffende persoon om mij 1 uurtje later terug te bellen. Mijn vraag werd bevestigend beantwoord dat ik terug gebeld zou worden. Ben inmiddels al weer drie dagen verder nog steeds geen telefoontje en ook nog geen schriftelijke reactie gehad op mijn eerdere mail. Het lijkt me een te groot risico om zaken te gaan doen met PChulpijn. Naast de onzekerheid levert het ook een hoop ergenis op. Echt jammer dat PChulplijn waar ik de eerste jaren zo tevreden over was, u niet kan aanbevelen.

Die mensen hebben er écht verstand van.

Hoewel niet helemaal onhandig met computers kon ik dit probleem toch niet zelf oplossen. Dus PC Hulplijn gebeld. Die vond het eerst ook vreemd, maar zij zoeken verder. Nemen de laptop over en zijn echt supersnel op weg naar een oplossing. Met elkaar ongeveer 6 minuten!

Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen

Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen

snel en vakkundig

Hardwareweg 7 B

3821BL Amersfoort

Over PC Hulplijn

PC Hulplijn is een allround dienstverlener op het gebied van computerhulp, gespecialiseerd in remote support aan particulier en MKB. Wij bieden persoonlijke digitale hulp op hoog niveau in heel Nederland. Onze ICT specialisten helpen onze klanten om zonder zorgen met oude en nieuwe technologie te werken, thuis en op kantoor.