Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe wasmachine aardige bezorgers top service

Prima geholpen

Vaatwasser gekocht, deze werkt goed, een filter was er bij aflevering per ongeluk niet bij en werd netjes volgens afspraak nageleverd.

Top levering, aardige bezorgers en deskundig advies.

Ik werd ruim van te voren gebeld dat ze eraan kwamen, heel fijn. Verder waren de bezorgers enorm snel en communicatie verliep ook ontzettend goed toen wij onze wasmachine en droger wilde reserveren. Echt een aanrader!

Alles volgens afspraak!

Prima op tijd geleverd, vriendelijke bezorgers. Wij hopen héél blij te worden met deze machine.

snelle service

gemakkelijk bestellen, veel keus, snel geleverd

Soepel

Heel blij mee

Duidelijk en vlot

Vriendelijke medewerker stond mij telefonisch te woord en beantwoordde mijn vragen. Levering van tevoren doorgegeven en snel geregeld. Top!!

Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Wij stellen de belangstelling die u voor ons bedrijf heeft getoond zeer op prijs en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, team Witgoed Koning

Slechtste droger ooit

Moet de droger wel 4 tot 5 keer aanzetten om de was een beetje droog te krijgen

Beste klant, I.p.v. een e-mail of een telefoon gesprek van u te vernemen, vinden wij het zeer jammer om uw klacht hier te moeten lezen. Indien het apparaat mankementen toont, kunt u met ons telefonisch in contact komen voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Witgoed Koning

Goede service voor goede prijs en vriendelijk personeel

Door drukte kwamen de bezorgers wat later. Maar onderweg belden ze netjes even dat ze onderweg waren. Toen ze er waren, hebben zc netjes de wasmachine boven gebracht en aangesloten en de oude meegenomen. De wasmachine lijkt het heel goed te doen, heel blij mee!

Zou fijn zijn wanneer je iets eerder te horen krijgt wanneer er geleverd wordt. Verder prima service

Goede ervaring!

Komen hun afspraken na. Binnen 1 week geleverd en mooie machine net nieuw.

Goede service snelle levering

Alles volgens afspraak

Nette schone machine geleverd

Volledig geïntegreerde vaatwasser, technisch volledig nagekeken, levering netjes volgens afspraak, voor het mooie wel bij de tekst vermelden dat de benodigde delen voor het afmonteren van het front, er niet meer bij zitten, die moesten we dus nog nabestellen, als het vermeld staat doe je dat gelijk.

Snel en vriendelijk

Geweldig, goed op tijd en snel geïnstalleerd

Geweldig, goed op tijd en snel geïnstalleerd

Waar voor mijn geld

Ik heb een kwaliteit wasmachine gekocht voor een zacht prijsje. Alles zag er netjes uit. Ook de bezorgers waren ruim op tijd en beleefd.

Prima , betrouwbaar

Wasmachine via internet besteld. Kreeg factuur keurig via mail. Verder geen info over de levering. Daar had naar mijn idee gelijk even iets over gemeld moeten worden. Na telefonisch contact bleek dat er een paar dagen voor levering een mail zou komen met de datum en tijdblok. Dat was prima geregeld en levering was ook correct volgens afspraak. Verder geen commentaar alles prima.

Supersnel geleverd!

Snelle levering en netjes aangesloten. Oude machine afgevoerd.

Top bedrijf

Alles goed verlopen. Van bestelling tot afleveren.

Als nieuw!

Nadat de oude droger het van ons had begeven snel opzoek naar een vervangende. Refurbished was een prima optie. Snel geleverd en in overleg en de droger draait als nieuw maar dan voor de helft van het geld!

Goed product, zeer slechte communicatie

Product is goed, de levering zelf was goed en als je alle tijd hebt om thuis te zijn dan kun je hier absoluut iets kopen. Er wordt geen afspraak met je gemaakt wanneer ze komen, je wordt alleen een of twee dagen van tevoren ingelicht. Iets uitgebreider: Op de site staat dat er contact met je opgenomen wordt voor een afspraak. Dit is niet het geval, je wordt gemaild wanneer iemand langskomt, een of twee dagen van tevoren in mijn geval. De eerste keer kon ik niet en heb ik gebeld (werd niet opgenomen) en gemaild. Ik kreeg een mailtje terug dat mijn bezorging was geannuleerd en ik een bericht zou krijgen wanneer ze dan zouden komen. Omdat ik veel ballen tegelijk hooghoudt op dit moment en daardoor niet altijd thuis kan zijn, heb ik terug gemaild dat ik graag een afspraak zou willen maken. Ook heb ik nog twee keer gebeld, beide keren werd niet opgenomen. Ook het tweede bezorgmoment, waar ik een dag van tevoren bericht over kreeg, kon ik eigenlijk niet. Toen ik meteen na het bericht belde werd er voor de eerste keer in vier of vijf keer bellen wel opgenomen. Er werd mij verteld dat het eigenlijk niet opnieuw geannuleerd kon worden, omdat het dan de "derde keer zou zijn" <dat ze een nieuwe bezorgdatum moesten plannen>. Ik heb mijn behoorlijk belangrijke afspraak een maand moeten verschuiven zodat ik mijn wasmachine kon krijgen, omdat Witgoed Koning niet reageerde op mijn verzoek om ook daadwerkelijk een afspraak te maken. Aan Witgoed Koning: communiceer gewoon, zo ingewikkeld is het niet. Bel je klanten op om een afspraak met ze in te plannen, zeker als ze er specifiek naar vragen. Mensen kunnen veel dingen hebben als je ze overlegt. Dan kunnen jullie van een 'meh'-bedrijf gemakkelijk een goed bedrijf worden.

Goede ervaring

Product als omschreven, levering dag erna op tijd en netjes

Zeer late levering

Zeer late levering en zonder enige uitleg. Jullie nemen ook oude apparatuur niet mee.

Beste klant, Hoewel uw bestelling binnen 5 werkdagen geleverd is en uw oude apparaat afgevoerd is, vinden wij het zeer spijtig om deze review te lezen. Wij wensen u vele fijne wasbeurten met uw nieuwe wasmachine. Met vriendelijke groet, Witgoed Koning

Snelle levering en een goed uitziende refurbished vaatwasser van Bosch.

Staverenstraat 9 C

7418CJ Deventer