Wit goed koning, droger

Samsung droger. Komen brengen en testen, goed ding, prima bedrijf.

Eerste bestelling gedaan en snel en goed afgeleverd

fast and professional

fast and professional

Refurbished droger als nieuw

Warmtepompdroger besteld als vervanging van onze gesneuvelde droger. Ziet er uit als nieuw en heel tevreden mee. Vriendelijke bezorgers. Aanrader!

Betrouwbaar en goed!

Heb hier een wasmachine besteld. Super goede en klant vriendelijke service! Heel behulpzaam en geweldige snelle levering! Een echte aanrader om hier bv je wasmachine te bestellen voor een lage prijs! Alles is gereviseerd en nagekeken.

Superservice

Besteld en na 2 dagen werd de droger al geleverd en hij is top!!! Erg tevreden klant erbij.

Snelle en keurige bezorging

Al eerder apparatuur besteld. Alle prima in orde.

Snel geregeld, goede service

Bezorging super, keurige aflevering Wasmachine in zeer goede staat!

Op zondag een wasdroger besteld bij Witgoed Koning en woensdagavond al bezorgd! Levering verliep erg netjes en bij aflevering gaf de bezorger instructies voor het eerste gebruik. Enige nadeel is dat je niet zelf een bezorgmoment kunt afspreken, maar je krijgt wel op tijd een mailtje met de verwachte aflevering zodat je hierop kunt inspelen. Al met al super tevreden!

Doen wat ze beloven

Aantrekkelijk prijs voor een refurbised warmtepomp droger met 6 maanden garantie. Levering zoals beloofd en van te voren een telefoontje dat ze er aan komen. Nieuwe aangesloten en oude mee retour genomen. Aardige bezorgers.

Fijne en behoorlijk goede "kortverbandsvakmensen"!

Naast de echt goede "positieve" kenmerken, één voluit negatief kenmerk: een kleine deukschade met een "lakloze" puntschade op ongeveer 20cm. hoogte vanaf de grond aan de linker frontzijde van de gekochte & bezorgde wasmachine, vermoedelijk door de steekwagen veroorzaakte kleine lak- & staalschade..... Hoogachtend, Jozef-Maarten Tans, Thuis, 19 September 2024, 04.00u..

Geen antwoord na klacht

Droger na 8 weken stuk. De telefoon wordt meestal niet opgenomen. 3x gemaild. Nog steeds geen oplossing.

Goede service en een goede droger

De eerste week waren ze het vergeten maar een keer gebeld en toen kwam het wel goed.

Vlotte bezorging door vriendelijke mensen

Een wasdroger besteld. Is geplaatst en oude meegenomen. Ging snel

A

Goid service

Snelle en goede service

Goed contact, vriendelijke mensen, snel geleverd en aangesloten. Oude machine meegenomen dat was heel prettig. Enige nadeel dat je per mail krijgt wanneer hij geleverd wordt en je daar niet zelf een afspraak voor kan inplannen.

Betaalbaar witgoed met een uitstekende service

Ik heb bij Witgoed Koning een tweedehands wasmachine en droger gekocht. Deze zijn snel geleverd en netjes geïnstalleerd, echter bleek van de wasmachine het deurslot niet goed te werken waardoor de wasmachine vaak niet startte. Er kan altijd iets misgaan en ik heb dit gemeld bij Witgoed Koning, waarna de wasmachine direct werd omgewisseld door een gelijkwaardig model (lees hier nieuwer) Uitstekende service.....

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd het netjes in 3 werkdagen afgeleverd Ben er blij mee

Goed geholpen naar wensen

Mijn ervaring is goed . De levensduur van de Bosch wasmachine moet zich nog bewijzen tot op heden geen klagen over de machine . Heb wel 1 ding had weg verwacht dat de wasmachine echt waterpas werd neergezet (service) dit zelf gedaan verder een nette webwinkel je wordt rustig en netjes te woord gestaan . Ik geef 4 sterren omdat er altijd ruimte voor verbetering mag of kan zijn.

Precies zoals het hoort te zijn.

Voldoet precies aan mijn verwachtingen.. netjes op tijd en goede comunicatie.

Super tevreden

Goede communicatie, levering op tijd, vriendelijke bezorgers, oude machine is meegenomen.

Heel tevreden

Heel blij met de droger ♥️ vriendelijke bezorgers en goede uitleg!

Snel geleverd, mooi en keurige 2 handse droger heel blij mee

Redelijk

De meeste dingen prima, bereikbaarheid en afspraak maken kan beter.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd en goed aangesloten

Staverenstraat 9 C

7418CJ Deventer