Zeer goed geholpen!

De heren waren op tijd, ze hebben de droger netjes aangesloten, tips geven en de oude droger meegenomen. Tot nu toe werkt de droger goed en ben ik tot nu toe erg tevreden over de levering en plaatsing.

Goede Service!

Ik ben zeer tevreden met de service en de wasmachine

Kon niet beter!

Alles verliep zonder problemen. Wasmachine lijkt wel nieuw.

Goede Ervaring

Mooi warmepomp droger! mannen hebben ge-installaried and goede uitleg hoe ik moet hem gebruijken.

De wasmachine kregen we in een perfecte staat aangeleverd.

Bij bestellen geven jullie aan de dat bezorging de volgende dag zou zijn. Helaas duurde het een paar dagen voordat er een reactie kwam. Product, levering en installatie waren een 10, door hierboven een 9

Goede service en snelle levering !

Had een droger besteld, werd snel geleverd en op de juiste plek neergezet en aangesloten.

Spijt van de aankoop, na 5 maanden kapot.

Voor € 250 een Miele wasdroger gekocht, die al na 5 maanden de geest gaf (bestelnr 36250). De standaard 3 maanden garantie was voorbij dus men kon niets meer voor mij doen, zo werd te kennen gegeven. Wel kon ik een nieuw apparaat kopen en dan krijg je €50 korting. Uiteraard voor die eer bedankt.. Kortom hier wordt niet de beloofde kwaliteit voor de smalle beurs geleverd. ‘Goedkoop’ blijkt hier weer eens ‘duurkoop’. Weet waar u aan begint.

Beste klant, Bedankt voor uw review. Ten zeerste vinden we het zeer spijtig dat uw apparaat buiten de (standaard) garantie periode stuk is gegaan. Indien u van de aangeboden optie gebruik wilt maken, kunt u met ons contact opnemen. Met vriendelijke groet, Witgoed Koning

Profesionals and on time. Great company!

I order it online and i had doubts about the company because i didn’t hear about it before but i was so nice surprised . The delivery came on time and it was fast, the delivery boys took the dryair out fast and they explain to us how to use it.A great experience! Thank you!

• Ne-ai recomanda? Yes

Zeer goede winkel

Online een wasmachine voor mijn zoon uitgezocht, zelfde dag betaald, volgende dag al bezorgd. Zeer goed product en klantgerichte service, voorbeeld voor veel anderen!

Hele fijne service!

Super service. Ik woon midden in het centrum en zit vast aan laad- en lostijden. Ze zijn netjes binnen die tijd bij mij langs geweest. Hebben de wasmachine aangesloten en uitleg gegeven. De wasmachine doet het goed. Erg blij mee!

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Wij stellen de belangstelling die u voor ons bedrijf heeft getoond zeer op prijs en wensen u veel plezier met uw aankoop. Mvg team Witgoed Koning.

Fijne droger van Siemens aangeschaft. Snel geïnstalleerd en werkt prima.

Keurige service

Snel geregeld en neergezet op de plaats van bestemming

Communicatie kan beter

We hebben hier een tweedehands inbouw vaatwasser van Siemens gekocht, we zijn milieu bewust en willen daarom best een tweedehands kopen maar het zou fijn zijn dat hij na 2 maanden het nog deed. De communicatie ging niet soepel na onze melding dat hij al defect is maar inmiddels is er een reactie gekomen. We houden goede hoop op een correcte afhandeling.

Levertijd was in eerste instantie wat vaag. Ik dacht dat we zelf een tijd konden kiezen, maar dit bleek toch niet zo te zijn. Onhandig als je in de zorg werkt. Toch geregeld dat mijn man thuis kon zijn. Levering was snel en kundig. De droger werkt goed!

Was beter

Het was goed maar de vorige keer met de wasmachine was het ietsje beter service.

De Witgoed koning heeft aan mijn verwachtingen voldaan

Ik heb een prima wasmachine ontvangen. Die netjes op zijn plaats is gezet. Bedankt voor de levering.

Prima wasmachine

Uitstekende kwaliteit voor Refurbished witgoed.

Goede service en zeer mooie apparaten voor een vriendelijke prijs.

Fijn contact, snelle aansluiting, machine ziet er mooi en schoon uit.

Fijn contact, snelle aansluiting, machine ziet er mooi en schoon uit.

Goede service!

Wasmachine besteld werd keurig op tijd bezorgt door vriendelijke bezorgers.

Geen enkele invloed op bezorging

De Witgoed Koning bezorgt zelf en biedt klanten geen enkele invloed op de planning van die bezorging. Ze gaan er vanuit dat je dat wel door hebt omdat er staat dat er binnen 1 á 5 werkdagen bezorgd wordt. Het door hun opgelegde bezorgmoment kon ik niet thuis zijn, maar de Witgoed Koning was zeer moeilijk te bereiken om dat aan te kunnen kaarten. Vervolgens proberen een bezorgmoment af te spreken was onmogelijk. Toen ik aangaf niet tevreden te zijn met de service, werd daar heel laconiek op gereageerd en voorgesteld me tegemoet te komen door iets aan te bieden wat we vlak daarvoor al afgesproken hadden, maar vervolgens nooit is nagekomen.

Beste klant, Bedankt voor uw review. Wij bieden onze excuses aan voor uw slechte ervaring met ons. Nadat u een e-mail heeft ontvangen over de bezorging van uw bestelling, heeft u ons gebeld en aangegeven dat u niet thuis zou zijn en hebben wij met u overlegd voor een andere bezorgdatum. We wensen u vele fijne wasbeurten met uw nieuwe wasmachine en bieden nogmaals onze excuses aan voor uw slechte ervaring. Met vriendelijke groet, Witgoed Koning

Waardeloos!

19 december 2023 is onze Bosch condensdroger geleverd…deze heeft het precies 2 maanden gedaan. Gisteren is de motor doorgebrand. Gevolg alle stoppen eruit en heel veel stank in huis! Proberen nu al twee dagen om iemand van De Witgoed Koning te spreken te krijgen want we hebben drie maanden garantie. Het lukt dus niet om iemand te spreken te krijgen. Bespaar je veel ergernis en koop hier niet!!!