Prima wasmachine

Uitstekende kwaliteit voor Refurbished witgoed.

Goede service en zeer mooie apparaten voor een vriendelijke prijs.

Fijn contact, snelle aansluiting, machine ziet er mooi en schoon uit.

Fijn contact, snelle aansluiting, machine ziet er mooi en schoon uit.

Goede service!

Wasmachine besteld werd keurig op tijd bezorgt door vriendelijke bezorgers.

Geen enkele invloed op bezorging

De Witgoed Koning bezorgt zelf en biedt klanten geen enkele invloed op de planning van die bezorging. Ze gaan er vanuit dat je dat wel door hebt omdat er staat dat er binnen 1 á 5 werkdagen bezorgd wordt. Het door hun opgelegde bezorgmoment kon ik niet thuis zijn, maar de Witgoed Koning was zeer moeilijk te bereiken om dat aan te kunnen kaarten. Vervolgens proberen een bezorgmoment af te spreken was onmogelijk. Toen ik aangaf niet tevreden te zijn met de service, werd daar heel laconiek op gereageerd en voorgesteld me tegemoet te komen door iets aan te bieden wat we vlak daarvoor al afgesproken hadden, maar vervolgens nooit is nagekomen.

Beste klant, Bedankt voor uw review. Wij bieden onze excuses aan voor uw slechte ervaring met ons. Nadat u een e-mail heeft ontvangen over de bezorging van uw bestelling, heeft u ons gebeld en aangegeven dat u niet thuis zou zijn en hebben wij met u overlegd voor een andere bezorgdatum. We wensen u vele fijne wasbeurten met uw nieuwe wasmachine en bieden nogmaals onze excuses aan voor uw slechte ervaring. Met vriendelijke groet, Witgoed Koning

Waardeloos!

19 december 2023 is onze Bosch condensdroger geleverd…deze heeft het precies 2 maanden gedaan. Gisteren is de motor doorgebrand. Gevolg alle stoppen eruit en heel veel stank in huis! Proberen nu al twee dagen om iemand van De Witgoed Koning te spreken te krijgen want we hebben drie maanden garantie. Het lukt dus niet om iemand te spreken te krijgen. Bespaar je veel ergernis en koop hier niet!!!

Gemakkelijk en vriendelijk.

Snel te vinden, te bereiken en te kopen.

Prima hoor....

Goed geregeld allemaal!

top!

Snelle levering, heel behulpzaam en vriendelijk bij aflevering, goed product, doet het super. Geweldig prijs en je doet ook nog wat goeds voor het mileu win-win-win.

Wassen

Prima machine ik ben tevreden , hopelijk blijft hij het nog lang doen.

Doen wat ze zeggen

Mooie optijd geleverd. De mannen hebben het apparaat netjes naar boven gebracht, uitgepakt en netjes op de plaats gezet. Alles is uit gelegd hoe alles werkt. Gewoon weg toppie, als er weer iets moet vervangen weet ik waar ik zijn moet.

Echt top!

Snelle levering door twee vriendelijke mannen en het apparaat is dik in orde. Hoef je echt geen nieuwe voor aan te schaffen.

Alles zoals afgesproken. Zou zeker weer bestellen.

Heb hier een wasmachine besteld, 1-5 werkdagen is niet gehaald (ook niet erg) maar die maandag erop (7 werkdagen later) is die keurig thuis afgeleverd, aangesloten en werkt zoals die hoort te doen. Super service. Enige - punt is telefonische bereikbaarheid, die mag beter

levering snel en correct uigevoerd

vriendelijke en behulpzame bezorgers

Zeer slechte ervaring.

Retourneren kan niet want het kost je de helft van je aankoop bedrag, *** die het zijn! Echt nooit wat bestellen bij hun! Je kan alleen het volledige bedrag retour krijgen als je het eventjes zelf naar ze brengt in Deventer!!!

Perfect ,geen nonsens..

Zo als beschreven, op tijd ,aardige bezorgers.

Was goed

Mijn ervaring was goed nette mensen goede uitleg alkesnetjes neer gezet ik zou zo aan me familie door geven

Goede snelle aanpak

Na bestelling vlotte goede bezorging en installatie

Werkt naar behoren, ook vriendelijke bezorgers. Helemaal top.

Nogmaals top.

Heel goed.

No nonsens , bestellen , een mailtje met wanneer het product komt, en het product is er . Ga zo door.

Redelijk

De droger en wasmachine functioneren goed en zijn vlot bezorgd en aangesloten. Ze zien er ook goed uit. Minpunt is dat op de site niet te lezen was dat het water van de droger na elke beurt handmatig geleegd moet worden. Ik had een droger gewild die het water zelf afvoert.

Makkelijk keuze, snelle en nette levering

Op zaterdagavond besteld en dinsdagochtend afgeleverd, door 2 vriendelijke mensen die keurig, zoals ik verzocht had, een half uur van te voren gebeld hadden. In één woord super!!

Staverenstraat 9 7418CJ Deventer

+31 570 585 023