Goede snelle aanpak

Na bestelling vlotte goede bezorging en installatie

Werkt naar behoren, ook vriendelijke bezorgers. Helemaal top.

Nogmaals top.

Heel goed.

No nonsens , bestellen , een mailtje met wanneer het product komt, en het product is er . Ga zo door.

Redelijk

De droger en wasmachine functioneren goed en zijn vlot bezorgd en aangesloten. Ze zien er ook goed uit. Minpunt is dat op de site niet te lezen was dat het water van de droger na elke beurt handmatig geleegd moet worden. Ik had een droger gewild die het water zelf afvoert.

Makkelijk keuze, snelle en nette levering

Op zaterdagavond besteld en dinsdagochtend afgeleverd, door 2 vriendelijke mensen die keurig, zoals ik verzocht had, een half uur van te voren gebeld hadden. In één woord super!!

netjes bezorgd en goed uitgelegd

Duidelijk en nette apparaten

Online een wasmachine gekocht en na drie dagen werd hij al in Arnhem geleverd netjes aangesloten en werkt perfect Dit is niet het eerste wat wij hebben gekocht ook dat werkt allemaal Helemaal Top

Prima ervaring

Wasdroger was snel geleverd en geïnstalleerd, inclusief uitleg over de werking. Aardige bezorgers

Levering snel en netjes! Blij met het apparaat.

Tevreden klant

Snel, vriendelijk en maken hun beloftes waar!

Professioneel en geheel volgens verwachting

Correct en volgens verwachting

Apparatuur ziet er goed verzorgd uit.

Wasmachine en condensdroger gekocht. Cindensdroger kon niet worden geleverd maar werd netjes geïnformeerd en een alternatief aangeboden. Levering met uitleg.

Heel blij mee!

Mijn droger ging helaas vlak voor de kerst kapot. Via witgoed de koning heb ik nog voor het nieuwe jaar een prima 2e hand droger bezorgd gekregen. De oude is netjes meegenomen dus ik ben blij en kan weer lekker wassen

Perfect!

In een woord: pefect! Service, bezorging, installatie en de vriendelijkheid van de bezorgers! Top, echt een aanrader!

Good service

Overall good product and service is also good

Houd deze in gedachten

Erg vriendelijke medewerkers.

Wasmachine kwam alleen garantieperiode door

Eerste ervaringen waren top: snellere levering en zag er allemaal goed uit. Echter gaat de machine een twee weken na de garantieperiode volledig kapot, 3 foutmeldingen in een paar dagen tijd. Witgoed-koning gaf behalve een korting op een nieuwe machine geen ondersteuning. Bij het openmaken van de machine blijkt er dusdanige schade aan de trommel, dat dit geen kwestie is van slijtage tijdens deze paar maanden gebruik maar van een machine die ten tijde van verkoop reeds slecht was. 200€ voor 6 maanden gebruik was het mij niet waard.

Goed telefonisch te woord gestaan en afspraak goed nagekomen

Super bezorging

Super wasmachine en hele aardige bezorgers!!

top

wasmachine werkt top, naast een paar krasjes merk je niks aan dat 'ie niet nieuw is. tegen vergoeding werd 'ie 2 omhoog gebracht maar dat was het zeker waard

Erg tevreden en ook altijd bereikbaar!

Netjes qua levering Altijd bereikbare klantenservice

Een goede droger voor een goedkope prijs.

We hebben een reviceerde droger gekocht . Voor een mooie prijs. Hij doet het prima.

op afgesproken tijdstip, goede communicatie

Hele goede service

We hebben onze condensdroger en wasmachine laten bezorgen en de oude apperaten werden meegenomen. Top service

Staverenstraat 9 C

7418CJ Deventer