Mijn ervaring met Care4More heb ik als ontzettend plezierig ervaren.

Vanaf het eerste telefoongesprek tot het leveren van de fiets heb ik als zeer prettig ervaren. Vriendelijke en professionele mensen die alle tijd voor je nemen om de stap te zetten voor het aanschaffen van een niet alledaagse fiets.

Het is een heel fijn bedrijf denken mee, en de communicatie naar de klant is heel goed.

goede voorlichting

Vriendelijke mensen die goed en duidelijk uitleggen hoe de fiets werkt en goed kijken welke maat enz. bij mij past.

Prettig en professioneel

Goede uitleg, komen afspraken na. Heel prettig Ik had het fijn gevonden om een korte instructie op papier te ontvangen voor familie en medewerkers die de fiets gebruiken

helemaal tevreden

afspraken goed nagekomen-goede uitleg door bezorger kan niet beter

Geweldige service!

Aardige bezorger. Nam uitgebreid de tijd om alles wat betreft de duo fiets nog eens langs te lopen. We waren echt goed te spreken over deze levering.

Care4More, vriendelijk ontvangst en nette aflevering

Wij hebben 2x Sitgo’s Ultimate loopfietsen met elec. ondersteuning gekocht bij Care4More. Hele goede, onderlinge, communicatie en komen de gemaakte afspraken na. Care4More is zeker een aanrader

zeer tevreden

Zeer goed contact met het bedrijf, en heel prettig behandeld.

Absolute aanrader!

Reeds twee fietsen aangeschaft bij Care4More. 1 werk gerelateerd en 1 privé gerelateerd. Mooie producten en je wordt van het begin tot het eind geholpen/begeleid door zeer vriendelijke en ervaren medewerkers. Alleen maar positief en daarom een absolute aanrader! Jan, bedankt!!

Geweldig goed geholpen,zowel

Ik ben heel goed geholpen in de winkel. Toen de fiets werd gebracht, werd er alle tijd genomen voor de uitleg van de fiets. Duidelijk en vriendelijk.

Zeer prettige en goede aflevering.

Zeer prettige en sympathieke aflevering en uitleg.

Behoudens een kleine lakbeschadiging aan het stuur ben ik over de fiets, de wijze waarop ik de winkel ben geholpen en de bezorging zeer tevreden.

Vandaag is de fiets door een vriendelijke jongeman op afgesproken tijd geleverd! Ook nam hij de tijd om goede uitleg te geven, dus ja ik ben zeer tevreden.

Bedrijf met professionele uitstraling en persoonlijke benadering

Zowel in de showroom als thuis bij het afleveren van de fiets, duidelijke uitleg/informatie gekregen.

Prettig geholpen door aardige medewerkers

Van het begin tot het eind op een vriendelijke manier uitleg en voorlichting gekregen.

Mooie fiets. Goede uitleg. En nog een leuke attentie!

Tevreden over aflevering en instructie

Goed geinformeerdm.

Niets op aan te merken. Prima

Ruim tijd genomen voor uitleg en instructie bij aflevering van de fiets. Je wordt als klant gewaardeerd.

Easy rider is goede oplossing als een gewone fiets niet meer gaat!

Het is even wennen, maar daarna fietst deze driewielfiets heel fijn! Vooral de positie van het stuur (minder druk op je polsen) en het ‘naar voren’ trappen ipv naar beneden is heel prettig. In het begin wel, opletten dat je achter breder bent…

Goede, rustige uitleg

Ik vind zo’ n nieuwe, dure fiets best spannend: voldoet hij echt aan mijn beperkingen, kan hij door de aanwezige deuren in mijn flat, waar en hoe kan ik hem het beste opladen, is daar ruimte voor? Allemaal vragen, die ik me van tevoren stelde. Maar door de goede, geduldige uitleg aan mij als a-technisch persoon zijn alle vragen opgelost door Marcel. Heb al een eindje gefietst en dat gaf mij een goed gevoel van vrijheid! Bij aflevering graag een eindafrekening met frame en sleutelnummer. Dat is gemakkelijk om meteen de verzekering te regelen.

geweldig!

prima levering van de duo-fiets met duidelijke uitleg erbij gekregen. bezorger was vriendelijk, enthousiast en kundig!

duidelijke uitleg

omdat Marcel heel rustig en de tijd heeft genomen, een erg plezierige ervaring. H.tjeerdsma.

Uitstekende uitleg over de fiets zodat ik hem meteen kon gaan gebruiken

Heldere uitleg die geen verdere vragen opriep.

Prettig geholpen.

Over Care4More

Care4More brengt ouderen en mensen met een beperking in beweging met innovatieve producten. Bij ons kun je duofietsen, rolstoelfietsen, driewielfietsen en vele andere beweegproducten kopen, leasen of uitproberen. Samen vinden we de beste oplossing.