Prettig geholpen door aardige medewerkers

Van het begin tot het eind op een vriendelijke manier uitleg en voorlichting gekregen.

Mooie fiets. Goede uitleg. En nog een leuke attentie!

Tevreden over aflevering en instructie

Goed geinformeerdm.

Niets op aan te merken. Prima

Ruim tijd genomen voor uitleg en instructie bij aflevering van de fiets. Je wordt als klant gewaardeerd.

Easy rider is goede oplossing als een gewone fiets niet meer gaat!

Het is even wennen, maar daarna fietst deze driewielfiets heel fijn! Vooral de positie van het stuur (minder druk op je polsen) en het ‘naar voren’ trappen ipv naar beneden is heel prettig. In het begin wel, opletten dat je achter breder bent…

Goede, rustige uitleg

Ik vind zo’ n nieuwe, dure fiets best spannend: voldoet hij echt aan mijn beperkingen, kan hij door de aanwezige deuren in mijn flat, waar en hoe kan ik hem het beste opladen, is daar ruimte voor? Allemaal vragen, die ik me van tevoren stelde. Maar door de goede, geduldige uitleg aan mij als a-technisch persoon zijn alle vragen opgelost door Marcel. Heb al een eindje gefietst en dat gaf mij een goed gevoel van vrijheid! Bij aflevering graag een eindafrekening met frame en sleutelnummer. Dat is gemakkelijk om meteen de verzekering te regelen.

geweldig!

prima levering van de duo-fiets met duidelijke uitleg erbij gekregen. bezorger was vriendelijk, enthousiast en kundig!

duidelijke uitleg

omdat Marcel heel rustig en de tijd heeft genomen, een erg plezierige ervaring. H.tjeerdsma.

Uitstekende uitleg over de fiets zodat ik hem meteen kon gaan gebruiken

Heldere uitleg die geen verdere vragen opriep.

Prettig geholpen.

Uitstekend!

Na een plezierig bezoek aan de showroom (op afspraak) een nieuwe fiets gekocht met superlage instap. We kregen een uitgebreide uitleg en de mogelijkheid om de fiets ter plekke te proberen. Nu, na anderhalve week, is de fiets thuisbezorgd. Alles op afspraak, keurig op tijd, nogmaals uitgebreide instructie èn een leuke attentie! Vanmiddag hebben we onmiddellijk een fietstochtje gemaakt van tien kilometer. Heerlijk, wat een vrijheid! Erg blij met de keuze voor Care4More en de aankoop!

uitstekende service

goede uitleg en er werd alle tijd genomen!

Het was top en meteen raak met een nwe fiets. Eindelijk weer mobiel.

Ik ben geweest bij de vestiging in DRachten. daar stonden prachtige fietsen klaar om te bezien en uit te proberen. Na uitstekende hulp gelijk een besteld en wel de easy rider 3. Vandaag is deze geleverd bij onze caravan in Appelscha. Helemaal top. Zo blij mee, dat ik eindelijk weer veilig kan fietsen. Bedankt team Care4more voor de hulp.

nog weinig ervaring. hebben 1 ritje gemaakt maar ging goed

Duidelijke instructie goed afgehandeld, fijn gesprek voor informatie.

De fiets werd naar behoren afgeleverd

Er werd van alles uitgelegd en ik kon er gemakkelijk mee wegfietsen. Alleen zit ik net niet goed en hoe of ik datmoet afstellen weet ik niet zo goed. Ik zal steedsnaar beneden.

Kan niet beter

Tijdens alle contactmomenten ben ik naar volle tevredenheid benaderd en uitstekend voorgelicht.

tevreden

Goed uitgelegd. Nam de tijd.

Zeer te vreden.

Wij zijn heel vriendelijk geholpen en behulpzaam om alles in te stellen. Dikke pluim.

Meerdere modellen proberen lijkt me een verbetering.

Na een aantal rondjes te hebben gefietst, loop ik tegen het volgende aan: in de korte bochten komt mijn knie tegen het stuur aan. Dat blokkeert de voortgang. Bij de aflevering is alles wel afgesteld, maar na een tijdje fietsen krijg ik te veel spanning in mijn schouders, ook omdat ik mijn armen dicht tegen mijn lichaam moet houden. Ik denk daardoor dat een korter model met iets lagere instap en het stuur iets rechter ( model meer als een gewone fiets) beter bij mijn postuur zou passen. Het zitje met rugsteun voldoet prima ! Gezien bovenstaande zou ik een Easy Rider niet zomaar aan iedereen aanbevelen.

super

deze duofiets is een goeie inverstering

Goede uitleg.

Ik vind het een fantastische fiets en een snelle levering

Klantvriendelijk en vakkundig !

Prettig contact, zeer klantvriendelijk geholpen. Voorbeeld voor anderen . Zeer tevreden.

Prima en correct!

Heldere en duidelijke informatie en correcte afhandeling bij de bezorging van het product!

Over Care4More

Care4More brengt ouderen en mensen met een beperking in beweging met innovatieve producten. Bij ons kun je duofietsen, rolstoelfietsen, driewielfietsen en vele andere beweegproducten kopen, leasen of uitproberen. Samen vinden we de beste oplossing.