De Easy Rider Compact betekent voor....BEWEGEN!!

Vanaf het eerste moment toen ik op de Easy Rider Compact zat in de hal, het gevoel: "Ik kan vrij om mijn heen kijken". Met mijn huidige extra hoge orthopedische schoenen, beweegbaarheid nihil, durfde ik niet meer te fietsen op een tweewieler. Vorig jaar droeg ik bij het fietsen nog oude schoenen, en dat paar heb ik niet meer. Bij het opstappen was ik alleen maar bezig met vaart maken, wat er om mij heen gebeurde, daar kreeg ik niets van mee. Een praatje in de taxi, erover praten met de fysiotherapeut "Doen, Susan...bewegen, niet alleen lopen met de rollator maar ook weer kunnen fietsen". Nu eerst oefenen, ervaren...Lijteplein, het dorp, buiten het dorp..." Mij weer veilig voelen in het verkeer!! VRIJHEID!!

Punctueel en duidelijk

Aflevering volgens afspraak. Uitleg heel geduldig en duidelijk, zodat ook mijn moeder (93) het goed kon volgen en zelf de uitgelegde stappen kon uitvoeren.

Mijn ervaring moet nog leren.

Ik moetweer lerenfietsen. Maar dat gaat mij wel aardig af.Mijn vrouw heeft dat nog niet zo gauw onder de knie. Maar we hebben al samen gefietst.We fietsen samen in de straat daar is het rustig.Ik denk dat we het wel zal lukken. We moeten niet te hard van stapel lopen

We werden vriendelijk te woord gestaan.

Goede en professionele benadering. Afspraken werden nagekomen. We werden vriendelijk te woord gestaan.

Juiste advies en snelle levering.

De fiets werdt afgesteld op m8jn juiste lengte en mogelijkheden. Uitvoerig uitleg over de knoppen en over accu ed. Daarnaeen rondje rijden. Ook dat gong prima. Toen kreeg ik ook nog een kadootje. Ik heb er een heerlijke foto van gemaakt maar die kan ik hier helaas niet achterlaten. Haertelijke dank. Ik ga weer hoor, doei!!!!

Fijne, snelle communicatie

Naar aanleiding van de offerte telefonisch contact gehad. Snel antwoord, snelle gewijzigde offerte en ook levering zoals afgesproken. En de rolstoelfiets zijn wij super blij mee. Hopelijk kunnen we er een hoop veilige kilometers mee maken.

Perfecte communicatie!

Vanaf het moment van bestellen was de communicatie steeds tijdig en duidelijk. Bij de levering deze week ook weer en Marcel nam de tijd alles goed uit te leggen. Kortom: we zijn supertevreden!

Heel erg blij met de mooie nieuwe duo fiets!

Meer dan tevreden, fantastische!!

De fiets is zeer goed ontvangen door onze bewoners. Veel respect hoe de actie doorgezet werd naar meerdere partijen. Heel de afhandeling omtrent de fiets verliep ook duidelijk, na wat mailtjes en een belletje was het wachten op de levering, die kwam ook volgens planning. En daarbij nog een klein presentje. Alleen maar lof, en nogmaals grote dank. Groetjes Mark Stichting Prisma

Hele mooie duofiets geleverd en aflevering met uitleg heel goed verlopen.

De duofiets werd op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Er werd een duidelijke uitleg gegeven over het gebruik. Het is een buiten verwachting mooie fiets met alles erop en eraan waardoor deze fijn gebruikt kan worden waarvoor deze is aangeschaft. Tot op heden zijn wij dik tevreden.

Dit is de derde keer dat ik zaken doen met Care4More en, zoals gebruikelijk, zijn mijn wensen perfec

Klant gericht en met persoonlijke aandacht is hun motto. Luisterend, meedenkend, meewerkend en makkelijk te bereiken. Als een vierde keer contact leggen noodzakelijk is, dan is Care4More aan de top van mijn lijst.

Persoonlijk contact meteen als prettig ervaren.

Een overstap maken naar een aangepaste fiets is best groot. Als je meteen begrip krijgt daarvoor en alle gelegenheid om rustig de fietsen uit te proberen is dat heel prettig. Voor mijn broer die in een woonvoorziening woont was het een goed te begrijpen verhaal. Speciaal was hoe de medewerker van Care4More hem het vertrouwen gaf de fiets uit te proberen. De glimlach van mijn broer om weer te kunnen fietsen is eigenlijk het grootste compliment.

Super geregeld

Wat een super goede service hadden we vandaag van de duofiets op onze woning Duidelijke uitleg en kon terplekke nog Wat veranderen aan de fiets Had dit bij zich We gaan van deze mooie fiets genieten Alles binnen 2 weken geregeld !!! Vr gr heidi jager

Tandem

mooie fiets, adequate afhandeling van de bestelling

Een sympathieke jongeman heeft volop de tijd genomen de ins en outs van de fiets aan mij uit te leggen.

Heel blij met deze fiets

Wilde er eerst niet aan: een aangepaste fiets! Maar na een paar keer vallen met mijn in mijn ogen prima Flyer, toch de stoute schoenen aangetrokken en naar Drachten gegaan. En daar stapte ik op de Balance, kon met beide benen, letterlijk, op de grond staan en was verkocht en de fiets gekocht. Werd na een week netjes thuis bezorgd, eerst even in mijn eentje geoefend in onze rustige buurt en daarna meteen de dagelijkse boodschappen gaan halen. De app op mijn telefoon geinstalleerd, verzekering afgesloten en ga zeker genieten van veel mooie fietstochtjes!

Deskundig advies en snelle levering van de fiets!

Fijne ontvangst in Drachten en goed advies welke fiets het beste bij mij past. Na een proefrit is het de easy ryder compact geworden. Binnen twee dagen is de fiets geleverd en alles is naar volle tevredenheid verlopen. Deze fiets rijdt heerlijk en meteen een vertrouwd gevoel! Hartelijk dank Jan en Marcel!!

Prima overdracht

Ik had zelf niet al teveel tijd, maar in de korte tijd die ik had heeft Marcel alles duidelijk uitgelegd en de fiets is geweldig

Goede service en uitleg

Goede service en uitleg

Zeer professionele medewerkers, die je adviseren weer mobiel te wordenn.

Bij het zoeken naar een fiets met lage instap Van Raam tegengekomen op internet. Direct contact opgenomen per WA met Jan Tibbesma. Afspraak gemaakt in Drachten waar we vriendelijk werden ontvangen. Na een uitgebreid gesprek, de Balance fiets bekeken en uitgeprobeerd, buiten. Was wennen, 2 jaar niet kunnen fietsen. Maar het ging goed. Wat een verschil met een "gewone" fiets. Voeten aan de grond en veilig kunnen rijden. Jan adviseerde ook es in Varsseveld te gaan kijken. Een dag voor uitgetrokken en ook hier zeer prettige ontvangst door Luuk. Die haalde alles uit de kast om mij vertrouwd te maken met deze fiets. Framehoogte uitgetest middels twee fietsen. Verder uitgebreide uitleg over de werking van de fiets. Besloten tot aanschaf bij een 2e bezoek in Drachten. Fiets bezorgd op 28-11 en wederom een geweldig duidelijke uitleg door Marcel. Kortom zeer professioneel. Tot besluit kwam de sûkerbôle uit de auto en dat is zoals een Friese bakker het maakt. Beter dan de Groningse versie!!!! Fryslân boppe!!

Prima geholpen

Fijne ontvangst en goed advies

zeer tevreden

Marcel gaf een uitgebreide uitleg, stond open voor vragen en nam de tijd om deze uit te leggen. Erg mooie duofiets, wij zijn zeer tevreden.

Goede, snelle service. Fiets werd snel geleverd en de werking goed uitgelegd aan de begeleiders.

Uitleg en service waren prima

Erg betrokken en zeer duidelijke uitleg kortom prima. Als de nieuwe accu vandaag of morgen ook.nog.aankomt had ik een tien gegeven

prima!

rustige professionele empathische uitleg.

Over Care4More

Care4More brengt ouderen en mensen met een beperking in beweging met innovatieve producten. Bij ons kun je duofietsen, rolstoelfietsen, driewielfietsen en vele andere beweegproducten kopen, leasen of uitproberen. Samen vinden we de beste oplossing.