Prima. Netjes.

Prettig en correct

SUPER!!!

Vandaag is de DUO fiets bezorgd bij ons, zorgcentrum Huize Rosa in Nijmegen. Wat een geweldige fiets. Zoveel opties en mogelijkheden. We kregen zeer goede uitleg, echt top service. Weet zeker dat onze bewoners gaan genieten van alle fietstochtjes. Bedankt!!!

ontzettend goed.

Nadat ik in het ziekenhuis hoorde van deze mogelijkheid ben ik gelijk aan de bel gaan trekken.Vanaf eerste gesprek , goede uitleg enz, tot de bestelling en nu de levering door Care4more geweldig.Precies wat ik nodig heb om weer enigszins mobiel te kunnen zijn.Alles hoe ik het wilde zit erop en eraan en ik hoop er nog veel plezier van te hebben.. Aan mijn Ms kan niemand iets doen maar deze geweldige scootmobiel fiets, wel tenminste naar buiten eventjes en zelfstandig blijven.

Goeie ervaring!

Mijn dochter heeft een driewielfiets met trapondersteuning gekregen. Ze was helemaal enthousiast toen de meneer de fiets kwam brengen. Ze heeft, onder begeleiding van de meneer, direct een stukje gefietst. Geweldig!

Een fijne ervaring met Care4more.

Een prettige ervaring met care4more, denken mee en geven snel een antwoord. Ben zeer tevreden hoop dat de verdere ervaring met Care4more ook zo goed blijft.

prima geregeld

vriendelijke medewerker, goede uitleg werking fiets.

Super bedrijf!

Prima, prima, prima

Goed bereikbaar, goed Advies en snelle servive!

Wij zijn erg tevreden. zowel over het advies, bestelproces en product.

Mijn ervaring met Care4More heb ik als ontzettend plezierig ervaren.

Vanaf het eerste telefoongesprek tot het leveren van de fiets heb ik als zeer prettig ervaren. Vriendelijke en professionele mensen die alle tijd voor je nemen om de stap te zetten voor het aanschaffen van een niet alledaagse fiets.

Het is een heel fijn bedrijf denken mee, en de communicatie naar de klant is heel goed.

goede voorlichting

Vriendelijke mensen die goed en duidelijk uitleggen hoe de fiets werkt en goed kijken welke maat enz. bij mij past.

Prettig en professioneel

Goede uitleg, komen afspraken na. Heel prettig Ik had het fijn gevonden om een korte instructie op papier te ontvangen voor familie en medewerkers die de fiets gebruiken

helemaal tevreden

afspraken goed nagekomen-goede uitleg door bezorger kan niet beter

Geweldige service!

Aardige bezorger. Nam uitgebreid de tijd om alles wat betreft de duo fiets nog eens langs te lopen. We waren echt goed te spreken over deze levering.

Care4More, vriendelijk ontvangst en nette aflevering

Wij hebben 2x Sitgo’s Ultimate loopfietsen met elec. ondersteuning gekocht bij Care4More. Hele goede, onderlinge, communicatie en komen de gemaakte afspraken na. Care4More is zeker een aanrader

zeer tevreden

Zeer goed contact met het bedrijf, en heel prettig behandeld.

Absolute aanrader!

Reeds twee fietsen aangeschaft bij Care4More. 1 werk gerelateerd en 1 privé gerelateerd. Mooie producten en je wordt van het begin tot het eind geholpen/begeleid door zeer vriendelijke en ervaren medewerkers. Alleen maar positief en daarom een absolute aanrader! Jan, bedankt!!

Geweldig goed geholpen,zowel

Ik ben heel goed geholpen in de winkel. Toen de fiets werd gebracht, werd er alle tijd genomen voor de uitleg van de fiets. Duidelijk en vriendelijk.

Zeer prettige en goede aflevering.

Zeer prettige en sympathieke aflevering en uitleg.

Behoudens een kleine lakbeschadiging aan het stuur ben ik over de fiets, de wijze waarop ik de winkel ben geholpen en de bezorging zeer tevreden.

Vandaag is de fiets door een vriendelijke jongeman op afgesproken tijd geleverd! Ook nam hij de tijd om goede uitleg te geven, dus ja ik ben zeer tevreden.

Bedrijf met professionele uitstraling en persoonlijke benadering

Zowel in de showroom als thuis bij het afleveren van de fiets, duidelijke uitleg/informatie gekregen.

Prettig geholpen door aardige medewerkers

Van het begin tot het eind op een vriendelijke manier uitleg en voorlichting gekregen.

Mooie fiets. Goede uitleg. En nog een leuke attentie!

Tevreden over aflevering en instructie

Over Care4More

Care4More brengt ouderen en mensen met een beperking in beweging met innovatieve producten. Bij ons kun je duofietsen, rolstoelfietsen, driewielfietsen en vele andere beweegproducten kopen, leasen of uitproberen. Samen vinden we de beste oplossing.