Mijn moeder heeft een duidelijke uitleg gekregen en goede hulp bij het fietsen met veel geduld.

Blij dat de fiets er is, even wennen en ervaring op doen en dan op pad.

De afdracht was heel plezierig, duidelijke uitleg. En nu er op uit. Mvg. Piter Weiland, Snakkerburen.

Heel goede instructies en klantgerichte aanpak

Er was gelijk een heel vriendelijke en open relatie met voldoende ruimte en tijd voor vragen!

Alles Top, goede uitleg,vriendelijk. Neemt zijn tijd. En zeer attent met het geschenk. Van het kopen van de fiets tot aflevering, alles Top

Efficiënte uitleg, mooi afgeleverd product, aardige bezorger!

Uitleg v d werking was helder, we hebben een mooie product mogen ontvangen waar onze bewoners plezier van mogen ervaren. En bedankt voor de lekkernij die jullie hebben meegenomen. Groeten, Ramona de Putter, Middelburg

Heel correcte aflevering met goede uitleg door vriendelijke medewerkerm

Prettige aflevering van onze duofiets. Goede uitleg over de werking. Alleen jammer dat het serviceboekje niet was ingevuld met de nummers van chassis en sleutel bv

Fun2go bij care4more

Ze nemen de tijd en geven prima advies zonder dat je het gevoel krijgt dat er gescoord moet worden qua verkoop. Twee maal proef rit gemaakt en toen tot koop overgegaan.Bij afleveren nogmaals fantastische uitleg en keurig op de afgesproken tijd. Wat wil je nog more!

helaas voor mij onbruikbaar.

Direct na levering ben ik zonder passagier gaan fietsen en kon ik de fiets moeilijk in bedwang houden. In het weekend is mijn vriendin als passagier meegereden en eerlijk gezegd stond zij doodsangsten uit'' Vooral daar waar de wegen vol kuilen en aan de kanten aflopen kon ik de fiets niet meer mannen en schoot diverse keren de berm in. Het kan ook met mijn leeftijd te maken hebben, ik ben bijna 90 jaar. Bestaat wellicht de mogelijkheid dat U de fiets terugneemt. Dit heeft uiteraard voor mij financiele gevolgen maar die zal ik aanvaarden. De fiets staat veilig en droog gestald en wordt niet meer gebruikt en is onbeschadigd Technisch gezien is de fiets perfect en degelijk. Maar ik heb de vaardigheden op mijn leeftijd wat overschat. Mijn jongste zoon heeft een proefrit gemaakt met mij als passagier en dat ging vooralsnog prima,maar wat mij betreft als bestuurder had hij toch zijn twijfels.

geweldig10

het gaat goed we hopen er heel lang plezier van te hebben

Goed advies gegeven bij aanschaf. Bij aflevering zeer goed de werking van de gehele fiets uitgelegd en gevolgd door een proefles leren fietsen op een driewieler. Zeer goede adviezen gegeven voor tijdens het fietsen en een spiegel gemonteerd voor meer veiligheid. In 1 woord top aflevering.

de fiets is op tijd afgeleverd met een goede uitleg, alleen moeten wij alles nog goed uit proberen

Goede ervaring, nette aflevering.

Zeer tevreden over de fiets en de correcte aflevering. De levertijd was iets langer dan aangegeven.

Prettige, duidelijke en professionele voorlichting bij aflevering

Er werd rustig de tijd genomen de fiets goed af te stellen en uit te leggen hoe deze opgeladen moet worden. Prima service.

Duidelijke uitleg

De uitleg was vriendelijk en duidelijk Ook kreeg ik voldoende gelegenheid om de sitgo uit te proberen . Het ging dus helemaal goed.

Duidelijke , vriendelijke uitleg

Prima communicatie

Goede prijsproduct verhouding

Duidelijke uitleg en demo proef gefiets aanrader voor met name ouderen.

Kan niet beter!

Het hele aankooptraject van mijn Van Raam Easy Rider 3 is vlekkeloos verlopen : * duidelijke, informatieve website. * eenvoudig proefrit boeken * vriendelijke en kundige uitleg bij de proefrit. Mooie, grote ruimte om de fiets in uit te proberen. * Levering volgens afspraak binnen de afgesproken termijn. *Vriendelijke en kundige begeleiding bij aflevering thuis. * De fiets voldoet volledig aan de verwachtingen. Rijdt prima. Ik ben gelukkig weer mobiel. Al met al zeer tevreden. N.B. Ouderwets lekkere suikerbrood. Bedankt.

Goede uitleg, prima service

De driewielfiets bevalt prima.

Erg behulpzame en plezierige mensen ⁶

De ontvangst in Drachten was plezierig en ook de aflevering door Marcel . Ik ben blij met m,n fiets

Ik kan weer fietsen

Onze ervaring met Care4More is op alle fronten positief geweest. Het begon met de ontvangst, daarna de uitleg. Op het afgesproken moment is de fiets gebracht afgesteld en uitgelegd. We zijn de fiets aan het uitproberen en hebben de indruk dat het na wat gewenning prima in orde komt.

Niets dan lof.

De uitleg over het gebruik en de fietsmogelijkheden in Drachten waren helemaal goed.De aflevering thuis en nogmaals de uitleg voor het gebruik waren naar volle tevredenheid.Ik ben heel blij met de Easy Rider.

Goed geregeld

Kwam keurig op tijd, uitleg rustig en duidelijk. Alle tijd om even te oefenen en daarna samen een kop koffie. Leuk gebaar het Friese suikerbrood en lekker. Goed geholpen in de showroom, omdat we een afspraak hadden was er alle tijd en aandacht voor ons. Aanvaardbare levertijd. Nu lekker fietsen.

Het kan naar mijn oordeel niet beter .

Op een vriendelijke en rustige manier een goede uitleg en goede begeleiding tijdens de proefrit .

Over Care4More

Care4More brengt ouderen en mensen met een beperking in beweging met innovatieve producten. Bij ons kun je duofietsen, rolstoelfietsen, driewielfietsen en vele andere beweegproducten kopen, leasen of uitproberen. Samen vinden we de beste oplossing.