geweldig!

prima levering van de duo-fiets met duidelijke uitleg erbij gekregen. bezorger was vriendelijk, enthousiast en kundig!

duidelijke uitleg

omdat Marcel heel rustig en de tijd heeft genomen, een erg plezierige ervaring. H.tjeerdsma.

Uitstekende uitleg over de fiets zodat ik hem meteen kon gaan gebruiken

Heldere uitleg die geen verdere vragen opriep.

Prettig geholpen.

Uitstekend!

Na een plezierig bezoek aan de showroom (op afspraak) een nieuwe fiets gekocht met superlage instap. We kregen een uitgebreide uitleg en de mogelijkheid om de fiets ter plekke te proberen. Nu, na anderhalve week, is de fiets thuisbezorgd. Alles op afspraak, keurig op tijd, nogmaals uitgebreide instructie èn een leuke attentie! Vanmiddag hebben we onmiddellijk een fietstochtje gemaakt van tien kilometer. Heerlijk, wat een vrijheid! Erg blij met de keuze voor Care4More en de aankoop!

uitstekende service

goede uitleg en er werd alle tijd genomen!

Het was top en meteen raak met een nwe fiets. Eindelijk weer mobiel.

Ik ben geweest bij de vestiging in DRachten. daar stonden prachtige fietsen klaar om te bezien en uit te proberen. Na uitstekende hulp gelijk een besteld en wel de easy rider 3. Vandaag is deze geleverd bij onze caravan in Appelscha. Helemaal top. Zo blij mee, dat ik eindelijk weer veilig kan fietsen. Bedankt team Care4more voor de hulp.

nog weinig ervaring. hebben 1 ritje gemaakt maar ging goed

Duidelijke instructie goed afgehandeld, fijn gesprek voor informatie.

De fiets werd naar behoren afgeleverd

Er werd van alles uitgelegd en ik kon er gemakkelijk mee wegfietsen. Alleen zit ik net niet goed en hoe of ik datmoet afstellen weet ik niet zo goed. Ik zal steedsnaar beneden.

Kan niet beter

Tijdens alle contactmomenten ben ik naar volle tevredenheid benaderd en uitstekend voorgelicht.

tevreden

Goed uitgelegd. Nam de tijd.

Zeer te vreden.

Wij zijn heel vriendelijk geholpen en behulpzaam om alles in te stellen. Dikke pluim.

Meerdere modellen proberen lijkt me een verbetering.

Na een aantal rondjes te hebben gefietst, loop ik tegen het volgende aan: in de korte bochten komt mijn knie tegen het stuur aan. Dat blokkeert de voortgang. Bij de aflevering is alles wel afgesteld, maar na een tijdje fietsen krijg ik te veel spanning in mijn schouders, ook omdat ik mijn armen dicht tegen mijn lichaam moet houden. Ik denk daardoor dat een korter model met iets lagere instap en het stuur iets rechter ( model meer als een gewone fiets) beter bij mijn postuur zou passen. Het zitje met rugsteun voldoet prima ! Gezien bovenstaande zou ik een Easy Rider niet zomaar aan iedereen aanbevelen.

super

deze duofiets is een goeie inverstering

Goede uitleg.

Ik vind het een fantastische fiets en een snelle levering

Klantvriendelijk en vakkundig !

Prettig contact, zeer klantvriendelijk geholpen. Voorbeeld voor anderen . Zeer tevreden.

Prima en correct!

Heldere en duidelijke informatie en correcte afhandeling bij de bezorging van het product!

Koop lokaal.

Vandaag kwam ik erachter dat ik de fiets ook in Leeuwarden had kunnen kopen, zelfs vlakbij, in de Pier Panderstraat. Uit de website van Van Raam had ik echter begrepen dat Mient de Vries geen dealer maar slechts "service partner" is. En dat terwijl ik probeer mijn inkopen lokaal te doen. Daar heb ik dus niet helemaal een goed gevoel over.

super geregeld, ook na storing bij ons

super hoe het geregeld is ook nadat bleek dat er bij ons wat fout was gegaan

Hele traject volgens afspraak

Van bestelling tot aflevering volgens plan verlopen. Afspraak = afspraak en daar hou ik van. Uitleg van fiets bij levering was ook goed. Nu nog mooi weer want dat zat (helaas) niet in de garantievoorwaarden.

Aanschaf van de driewieler van A tot Z uitstekend geregeld.

Vanaf het moment dat ik informatie vroeg over de Maxi van Van Raam tot en met het moment van levering was de begeleiding en informatie goed, geduldig en deskundig. Bij de aflevering werd alles op een vriendelijke manier en met humor uitgelegd en afgesteld. Prima!!

Hele vriendelijke en persoonlijke service

Care4More heeft zeer goede service verleend en Marcel heeft alles super uitgelegd over de fiets. We zijn zeer tevreden.

Duidelijke uitleg. Helaas geen service beurten het eerste jaar. Eigenlijk vreemd want bij een nieuwe fiets krijg je wel servicebeurten als je die koopt.

Alles is prima uitgelegd

De uitleg was mij duidelijk.

Over Care4More

Care4More brengt ouderen en mensen met een beperking in beweging met innovatieve producten. Bij ons kun je duofietsen, rolstoelfietsen, driewielfietsen en vele andere beweegproducten kopen, leasen of uitproberen. Samen vinden we de beste oplossing.