Aanschaf van de driewieler van A tot Z uitstekend geregeld.

Vanaf het moment dat ik informatie vroeg over de Maxi van Van Raam tot en met het moment van levering was de begeleiding en informatie goed, geduldig en deskundig. Bij de aflevering werd alles op een vriendelijke manier en met humor uitgelegd en afgesteld. Prima!!

Hele vriendelijke en persoonlijke service

Care4More heeft zeer goede service verleend en Marcel heeft alles super uitgelegd over de fiets. We zijn zeer tevreden.

Duidelijke uitleg. Helaas geen service beurten het eerste jaar. Eigenlijk vreemd want bij een nieuwe fiets krijg je wel servicebeurten als je die koopt.

Alles is prima uitgelegd

De uitleg was mij duidelijk.

Zeer aardige, klantvriendelijke medewerkers.

Salesmanager had wel de suggestie gewekt, dat de levertijd korter zou zijn.

Prima.

Zo kan ik veilig fietsen , zonder weer om te vallen met een normale fiets.

Zo blij

Wat zijn we blij met deze fiets . We kunnen nu verder fietsen , ook als cliënt niet mee fietst komen we verder weg - wereld wordt breder zo De service was prima

hele fijne service

Heel erg prettig contact en een fijne samenwerking

We zijn blij met uw bedrijf en de service was prima, goed en vriendelijk.

We zijn blij met uw bedrijf en de service was prima, goed en vriendelijk.

Aflevering ging heel goed, zelfs toen het begon te hagelen, maar het gebruik van de fiets zou beter zijn wanneer deze standaard met een spiegel uitgerust zou worden.

Klantvriendelijk

Goede proefrit op mooie fiets. Op tijd geleverd. Duidelijke uitleg. Jammer dat we de Van Raam app niet kunnen installeren. Bezorger vergat de gegevens van de fiets achterop de handleiding in te vullen.

Marcel heeft het prima gedaan. Goede uitleg!

De medewerkers en bewoners van de Meridiaan zijn blij met deze rolstoelfiets!

De aflevering door Marcel was heel vriendelijkk en heel zorgvuldig èn geduldig

We hebben gelijk gereageerd op jullie vraag, maar doordat we de sterren niet ingevuld hadden is ons antwoord niet doorgekomen. Nu na bijna een week (intussen nog gebeld met Marcel) begint het langzamerhand te wennen. In het begin erg onzeker en gewoon bang. Maar vooral na een ontmoeting met een lotgenote en we hoorden dat zij zich in het begin ook zo voelde gaan we vol vertrouwen verder.

Weinig service .

Bij de levering is de fiets uit de vrachtwagen gezet, en dat was het. Ik had iets meer verwacht bij een fiets van dit bedrag . Ruim €8000,— is toch niet mis fiets is prima hoor maar ik moest hem zelf afstellen . Fijn dat ik de dag na het invullen van dit verslagje gebeld werd. We hebben er over gesproken , hij gaf aan dat ze dit anders hadden moeten doen, en dat ze er van geleerd hebben . Maar t feit is er dat de fiets met meer service geleverd had moeten worden. De fiets kost “ iets” meer als een pak suiker. Groet nel

Goede service tijdens de proefrit en bij de levering goede uitleg over het gebruik. Zeer tevreden.

Snel reageren op vragen, meedenkend, prettig in de omgang...Super tevreden met de fiets, top service...!

zeer goed en vriendelijk

goede uitleg over hoe alles werkt

Klantvriendelijk bedrijf

Bij de levering: er werd de tijd om een en ander duidelijk en rustig uit te leggen en dat is heel prettig. In de contacten ervoor; zeer benaderbaar en steeds een snel antwoord.

Fijne verzorging!!!!!

Correct, deskundig, maar wel duur....

prima,snelle levering

prima service. Snelle levering.

zeer vriendelijk

Ik kan niet anders zeggen dan prima,vriendelijk nam alle tijd om het uit te leggen.

Goede service op tijd geleverd , uitleg was goed en duidelijk

Goede service op tijd geleverd , uitleg was goed en duidelijk

Goede service!

Fijn contact gehad met de medewerkers vanCare4more. Ze denken met je mee en nemen uitgebreid de tijd voor je. De fietsen zijn vorige week geleverd. We zijn er super blij mee.

Prima geholpen en meegedacht.

Prima geholpen en meegedacht

Duidelijke uitleg.

Ruime gelegenheid de fiets te proberen. Vriendelijke ontvangst. Korte levertijd.

Over Care4More

Care4More brengt ouderen en mensen met een beperking in beweging met innovatieve producten. Bij ons kun je duofietsen, rolstoelfietsen, driewielfietsen en vele andere beweegproducten kopen, leasen of uitproberen. Samen vinden we de beste oplossing.