Het kan naar mijn oordeel niet beter .

Op een vriendelijke en rustige manier een goede uitleg en goede begeleiding tijdens de proefrit .

Met zorg en aandacht gebracht!

De duofiets werd echt met zorg en aandacht gebracht. Op de afgesproken datum en mooi op tijd. Voor de instructie werd uitgebreid de tijd genomen met tips en tricks voor een veilige fietstocht. Heel tevreden!

geweldige aflevering en U heeft zich precies aan de afl. data gehouden

een geweldige ervaring voel mij er eigen mee en raad iedereen aan wie zich onzeker voelt op een gewone fiets durf nu weer naar buiten om te fietsen en in beweging te zijn wat zeer belangrijk is voor ons als ouderen

snelle levering ,. klantvriendelijk . mooie fiets

Wennen

Moet nog wel wennen. Mooie uitvoering .Ik krijg veel complimenten over het uiterlijk van de scootmobiel

prima afhandeling van deze koop

Goede voorlichting bij de koop; prima afronding van de koop; prima aflevering en instructie.

heel goede ervaring

zeer prettige samenwerking ondervonden en een correcte afhandeling, verder gemerkt met ervaren mensen te doen hebben gehad.

Zie onder

Marcel heeft de fiets afgesteld En heeft de bediening goed uitgelegd.

Heel correct!!

We hebben proefgefietst in Drachten! Dat ging goed! We wonen op het platteland en er zijn tegelpaden, klinker paden en beton paden Gister voor het eerst gefietst! Ik heb ook een versleten schouder en een nieuwe knie! Met het stuur moet je onregelmatigheden en ronding in de weg goed compenseren met het stuur! Vond ik eerst moeilijk! Vanmiddag ging het al een stuk beter!!!

geweldige service

Ik voelde een persoonlijke belangstelling voor mij als klant en dat was omdat Marcel tijd voor mij nam en een goede uitleg van de functies van de fiets heeft gegeven en mij heeft geholpen de fiets naar mijn wensen te maken. Ook gaf hij mij nuttige tips bij het fietsen wat wel of beter maar niet te doen.

Vriendelijk en goed geregeld

Op locatie vriendelijk ontvangen. Er wordt ruimschoots de tijd genomen om de fiets te testen. Fiets wordt thuis afgeleverd waar ook gelijk een test rondje gedaan wordt.

Je moet er even aan wennen

Aan het rijgedrag moet. Je even wennen. Een schurend. geluid tijdens het remmen ervaar ik niet als prettig H vd Berg Zuidhorn

goed en geduldig

vriendelijke man en goeie uitleg het suikerbrood viel ook in de smaak

Zeer tevreden, vriendelijke en vakkundig geholpen

Vriendelijke mensen, goede uitleg over de fiets onder het genot van een kopje koffie. Bij aflevering thuis ook alles prima met veel geduld uitgelegd. Zeer tevreden klant en super blij met mijn fiets.

Één woord is genoeg "GEWELDIG"

Binnenlopen zonder afspraak was niet de bedoeling maar op dat moment geen probleem. Net een nieuwe fiets binnen gekomen voor de wat kleinere mens, na 10 meter trappen moeders helemaal verkocht aan de fiets. Na de levertijd de fiets vanmiddag afgeleverd met super uitleg over de fiets, moeder helemaal happy dat ze eindelijk weer kan fietsen op een driewieler zonder bang te zijn voor het afstappen.

Vlotte levering en vriendelijke service

Tijdens de zoektocht naar een aangepast fiets voor mijn vader kwam ik op fietsen van Raam uit. Bij leverancier Care4More werd uitgebreid de tijd genomen om de juiste fiets te kiezen en te testen. De verdere afhandeling verliep vlot met een uitstekende uitleg bij de aflevering van de fiets.

Keurig

Goede instructies, tips, meedenken

positief

Goede website, zeer eenvoudig te bestellen, goede communicatie met de medewerkers. Ze denken met je mee. bij levering van duofiets een goede uitleg gekregen en er werd de tijd genomen voor eventuele vragen.

Een vlotte fijne ontvangst voor een mooie fiets.

Al een aantal jaren de site bezocht en uiteindelijk na besluit de stap gedaan.Toen ging het snel,fijne uitleg ,snelle bezorging van de balanche fiets. Nu genieten van veilig fietsen met de voeten waar nodig snel op de grond.

Tekst en uitleg door Marcel uitstekend, het rijden op de fiets soms wisselvallig.

Gistermiddag de fiets getest. Bij de eerste kilometers de ervaring dat de fiets steun/gas gaf en daarna weer direct gas terug nam, terwijl ik in hetzelfde tempo bleef fietsen. Dit gebeurde een tijdje in lichte mate maar was wel storend. Ik ben blijven doorfietsen en had later het idee dat deze golfbeweging niet meer bestond. Vandaag weer fietsen om te kijken of het nu goed gaat. Eerste indruk van de fiets is dat hij goed bevalt.

Bij levering van de fiets duidelijke uitleg. Nadat de verkoper hoorde, dat ik mijn oude fiets cadeau heb gedaan aan de woonvorm waar ik woon. Ontving ik een nieuwe lader voor de oude fiets. Hartelijk dank daarvoor.

Care4 More levert goede service, prettig contact, heldere communicatie.

Vanaf de eerste aanvraag tot en met de levering van de rolstoelfiets was het contact met Care4More prettig. De communicatie was helder en de afspraken werden goed nagekomen. De uitleg bij de aflevering van de fiets was goed. En het suikerbrood smaakte heerlijk! ;-)

De belangstelling voor de klant is opvallend goed.

Absolute aanbeveling. Dat kwam helemaal overeen met adviezen die ik van kennissen gekregen had. Mijn email adres eindgt op .com In de pers gegevens kwam .com niet helemaal door

Prima uitleg enz, wel door ons en de bezorger geenhandtekening gezet

Goede uitleg en correcte afhandeling van de aflevering.

Alles prima ontvangen!

Fiets goed afgeleverd alles goed uitgelegd ik ben tevreden,moet alleen nog even oefenen.vriendelijke groet G de Jong

Over Care4More

Care4More brengt ouderen en mensen met een beperking in beweging met innovatieve producten. Bij ons kun je duofietsen, rolstoelfietsen, driewielfietsen en vele andere beweegproducten kopen, leasen of uitproberen. Samen vinden we de beste oplossing.