Na uitgebreide uitleg ben ik gaan fietsen. De stoel zodanig aangepast dat ik goed zat. Ben blij met de fiets. Tot slot kreeg ik nog een echte Friese suikerbrood. Top!

Vriendelijk en volgens afspraak

Alle overleg was positief en werd keurig volgens afspraak uitgevoerd.

Een prettige en volledige uitleg van de Easy Go

Vriendelijk, compleet en duidelijk

Prettige contact

Goede service en een heel prettige contact.

Prettig geholpen bij de fietsproef en netjes afgeleverd.

Uitstekend geholpen. Attent, informatief. Prima service.

Heel tevreden over de ontvangst en de adviezen van Care4More in Drachten.

Bij aankomst bij het pand van Care4More op 16-02-2023 stond Jan Tibbesma ons al op te wachten. Omdat wij ons thuis al georiënteerd hadden kregen we direct informatie over de Easy Rider 3. Daarna volgde de proefrit in de ruime hal. Die voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. Alle instellingen werden uitgebreid uitgelegd. Na een half uur hadden we al besloten dat dit de ideale fiets voor mij zou zijn. Onder het genot van een kopje koffie werd besloten om de fiets te kopen. Op 21-02-2023 werd de fiets thuisbezorgd. De uitleg over de fiets door Marcel van Dantzig was zeer duidelijk en compleet. Daarna stapte ik op de fiets en reed onder het toeziend oog van Marcel een rondje. Vandaag, 22-02-2023 kijk ik tevreden terug op deze geslaagde transactie!

Ik ben heel prettig geholpen

Zowel in de winkel en bij het afleveren aan huis heel prettig geholpen.

Vriendelijk geholpen, duidelijk en concreet. Prijs kwaliteit prima

Perfecte informatie

Vanaf het eerste moment werd ik rustig geholpen door Jan. Hij heeft mij heel erg op mijn gemak gesteld. Vandaag bij de aflevering heeft Marcel mij een goede uitleg gegeven en ook hij heeft mij heel erg op mijn gemak gesteld. Hoewel de fiets en ik nog wat aan elkaar moeten wennen heb ik het volste vertrouwen in veel fietsplezier.

professioneel

Fijne manier van uitleg en erg compleet, prima service.

Goede service bij aankoop Van Raam Twinny tandem:

Was op zoek naar een Van Raam Twinny tanden. Via de website van Van Raam kwam ik uit bij Care4More in Drachten. Telefonisch contact opgenomen met deze firma. Jan Tibbesma heeft mij keurig geholpen en duidelijke adviezen gegeven. Kreeg via de mail een mooie uitziende offerte. Moest wachten op goedkeuring van de gmeente maar dat was voor Care4More geen probleem en ze verlengden de geldigheid van de offerte. Het digitaal accepteren en ondertekenen van de offerte ging ook makkelijk. Tussen het moment van bestellen en afleveren houd Care4More je goed op de hoogte. Ze belden keurig op tijd om te vertellen dat de tandem was geleverd door de fabriek en waneer ze hem konden afleveren bij ons aan huis. Goede service! De tandem werd vandaag keurig binne de afgesproken tijd afgeleverd door Care4More. Marcel legde netjes en vriendelijk uit hoe alles werkte en als ik vragen had mag ik altijd bellen. Als leuke verrassing kregen we bij de tandem een echt Fries suikerbrood. Dank jullie wel. We zijn tot nu toe heel tevreden over de service van Care4More. De tandem rijd geweldig en hij is echt goed afgeleverd. Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen omdat ze een goede service hebben en doen wat ze zeggen.

goed uitgelegd

duidelijk

goede uitleg gehad

fijne uitleg gehad en klantvriendelijk

Goede verkoop

Na offerte afspraak gemaakt. We waren iets te laat, maar werden door de verkoper gebeld om ons route aanwijzigingen te geven. Duidelijke uitleg over de driewielfiets en de mogelijkheden gekregen. Ook een aanhangwagen besproken. Leuke prijs gemaakt voor beide. Levering half december werd keurig nagekomen. Spullen thuis geleverd met een duidelijke uitleg. Eèn klein minpuntje. Bij het verkoop gesprek geen koffie.

Goede uitleg en super snelle levering

Nette mensen leggen goed uit hoe de fiets werkt en bij vragen kan je altijd bellen en goede service en snelle levering

Geweldige service

Zowel als bij het oriënterend bezoek en tevens aankoop van de Easy Rider 3, alleen maar lof voor de rustige en duidelijke uitleg en meedenken met mijn beperkingen om weer te kunnen fietsen, alswel de plezierige prettige en uitleg bij aflevering. Top mannen !!

klantvriendelijk en goede voorlichting

Voor onze bewoners met een verstandelijke beperking hebben wij een duo-fiets kunnen aanschaffen. Ik vond het contact enorm klantvriendelijk en ik kreeg goede voorlichting over de mogelijkheden. Er werd goed meegedacht. Alles verliep goed en snel, heel prettig. En de fiets kon snel geleverd worden, al met al zeer tevreden.

Correct, duidelijk en vriendelijk

Alle tijd heeft Jan genomen bij proefrijden. Voelde vertrouwd.

Marcel heeft de fiets afgeleverd .Was vakbekwaam, gezellig en nam ook alle tijd bij proefrondjes. Heel fijn. Nu nog flink oefenen ..dan komt het helemaal goed. Marcel gaf vertrouwen en was een stimulans voor mij om door te zetten. Dankjewel Jan en Marcel. Ook nog een heerlijke Friese suikerbrood gekregen.

GOED

VRIOENDELIJKE MENSEN

Werd super goed te woord gestaan, vriendelijk, duidelijk en nam de tijd voor uitleg van de fiets en meedenken omtrent de accu en app. Heerlijk suikerbrood gekregen! Kwam zelfs nog paar keer terug o.a. voor naamplaat die achterop zijn oude fiets zat. Mijn cliënt vond het suikerbrood super lekker.

Fijne locatie waar je alle tijd hebt om van alles uit te proberen. De communicatie is snel en duidelijk. Ik ben heel blij met mijn easy rider 3.

Over Care4More

Care4More brengt ouderen en mensen met een beperking in beweging met innovatieve producten. Bij ons kun je duofietsen, rolstoelfietsen, driewielfietsen en vele andere beweegproducten kopen, leasen of uitproberen. Samen vinden we de beste oplossing.