Alle tijd heeft Jan genomen bij proefrijden. Voelde vertrouwd.

Marcel heeft de fiets afgeleverd .Was vakbekwaam, gezellig en nam ook alle tijd bij proefrondjes. Heel fijn. Nu nog flink oefenen ..dan komt het helemaal goed. Marcel gaf vertrouwen en was een stimulans voor mij om door te zetten. Dankjewel Jan en Marcel. Ook nog een heerlijke Friese suikerbrood gekregen.

GOED

VRIOENDELIJKE MENSEN

Werd super goed te woord gestaan, vriendelijk, duidelijk en nam de tijd voor uitleg van de fiets en meedenken omtrent de accu en app. Heerlijk suikerbrood gekregen! Kwam zelfs nog paar keer terug o.a. voor naamplaat die achterop zijn oude fiets zat. Mijn cliënt vond het suikerbrood super lekker.

Fijne locatie waar je alle tijd hebt om van alles uit te proberen. De communicatie is snel en duidelijk. Ik ben heel blij met mijn easy rider 3.

Vanaf bestellen tot het afleveren,prima gegaan vlotte levering duidelijk uitleg alles tot in de puntjes geregeld

Een feestje

De bewoners en de medewerkers zijn heel erg blij met de fiets, zo kom je nog eens ergens, sneller even een terrasje of de eendjes voeren. Heerlijk weer de wind langs je gezicht ervaren is een van de uitingen van onze bewoners. Wij zijn er erg blij mee.

Super aanwinst voor onze bewoners

Heerlijk gefietst met onze bewoners. Grote voordeel is ze hoeven zelf niet te trappen. En je bent zo een eindje op weg.Gezellig een op een buiten. En gezellig een praatje maken heerlijk. Het enige nadeel is vind ik dat er op de fiets geen richting aanwijzer zitten.

Fijne duidelijke uitleg.

De medewerker, die ons de duofiets heeft overhandigd was erg plezierig in de omgang. Hij gaf rustig en duidelijk uitleg over de fiets. Hij nam echt de tijd. Ook kon hij goed omgaan met onze bewoners met Dementie. Hierdoor werd het ontvangen van de duofiets echt een klein feestje. Complimenten !!!

enthousiaste en goede uitleg

er is tijd genomen voor uitleg en onze bewoners vriendelijk in contact

Levering op tijd met goede uitleg

Ik ben erg tevreden over de levering van de fiets. De fiets werd bezorgd binnen het afgesproken timeslot, er werd rekening gehouden met ons verzoek om de uitleg elders te krijgen zodat we de duofiets even later konden onthullen aan de bewoners en verwanten. We kregen een zeer complete en duidelijke uitleg en tips.

Top service!

Duidelijke uitleg over de tandem. Correct en netjes te woord gestaan tijdens bestel proces en keurig op de hoogte gehouden van de levering. Onze dochter is heel blij met haar nieuwe fiets!

zeer vriendelijk, vakbekwaam.

De duofiets werd keurig op de afgesproken tijd gebracht, duidelijke uitleg gekregen. zeer vriendelijk, geduldig.

Geweldige service!

De duofiets werd netjes op tijd afgeleverd met een hele uitgebreide uitleg én een Friese koek!

Zeer betrokken personeel en een fantastische balance fiets!

Ondanks mijn beperkingen van handen en knieën kan ik probleemloos fietsen op deze Balance fiets. Ik ga op het zadel zitten. Mijn voeten blijven op de grond. Ik druk op de weg rij hulp knop. Dan rijdt de fiets rustig met me weg en kan ik mijn voeten op de pedalen zetten. Mijn armen zijn mooi gestrekt. Er komt geen druk op de polsen. Het is een veilig gevoel, dat ik de fiets in mijn macht heb en niet omgekeerd.

Correcte bezorger, prima uitleg!

Correcte bezorger, prima uitleg! Mooie fiets :)

Is niet mogelijk.

Direkt contact, niet een onpersoonlijk keuze menu. Afspraak maken was snel geregeld Er wordt ruimschoots tijd genomen voor de uitleg en om de fiets uit te proberen.Dat kan indoor ,wat ik wel fijn vond omdat de buitentemperatuur ongeveer 30 was. Eventueel kun je buiten op het parkeerterrein of als dat nog nodig is " een blokje om" om je vertrouwd te maken met ,in mijn geval de easyrider. De afhandeling was snel geregeld de fiets is op voorraad gelukkig geen lange wachtijd. Het is niet zo dat de fiets de andere dag afgeleverd kan worden ,er moet nog een en ander aan gebeuren.Geduld is een schone zaak zegt men wel ,het werd niet lang op de proef gesteld.Vanmorgen de 22e van Augustus werd mijn Easyrider keurig op tijd afgeleverd.Onder het genot van een kopje koffie is nog een keer het gebruik van de fiets uitgelegd .Als verrassing kreeg ik nog een " echte Friesche "lekkernij. Dat wordt gewaardeerd. Ik hoop veel en langdurig gebruik te maken van mijn nieuwe fiets wat overigens wel een slimme is.Je kunt de Van Raam App downloden op je smartfone .Je hebt dan een luxe fietscomputer , fietsinstellingen kun je zelf wijzigen,maar ook niet geheel onbelangrijk je kunt als je onderweg problemen zou krijgen een SOS- bericht met GPS- locatie versturen naar een zelf gekozen nr. Dit is eigenlijk een opwaardering voor de fiets. Hierbij bedank ik Care4More (Jan Tibbesma) voor de geweldige service en natuurlijk voor het thuis afleveren van de fiets. Met vriendelijke groet, Rennie Tel.

Deskundige leverancier!

Deskundige advisering mbt de aankoop en een keurige aflevering bij onze zorg-instelling!

Care4More maakt dromen waar!

De persoonlijke aandacht is bijzonder prettig. Je voelt je direct op je gemak bij het team van Care4You. Duidelijke voorlichting gekregen over de mogelijkheden die aansloten bij mijn persoonlijke situatie. Bij het uittesten van de fiets van mijn keuze was het ook erg fijn dat ik eerst in de binnenruimte kon wennen voordat we buiten verder gingen. Wat een bijzondere ervaring, zo kan ik na 15 jaar weer fietsen! Met alle zorg en aandacht werd mijn mooie fiets thuisbezorgd. Ook hier hebben we die persoonlijke benadering weer als erg prettig ervaren. Voldoende ruimte voor vragen en uitleg. Inmiddels zitten de eerste fietsritjes erop. Samen met mijn man op mijn eigen fiets de mooie natuur in kunnen, Care4You maakte die droom waar! Bedankt!

Het geheel was prima verzorgd

We waren helemaal tevreden over het hele contact.

prettig, invoelend, ter zake kundig

Marcel heeft (ondanks het hete weer....) met mij de schaduw in de naastliggende straat opgezocht en me op mijn gemak gesteld. Alles in nog onwennig en spannend, en daar heeft hij goed rekening mee gehouden. Ook het inparkeren en manoeuvreren in onze blokhut/tuinhuis was prettig om samen uit te vogelen. Ik zal nog wel op mijn gemak alles moeten laten indalen, maar ik weet de weg en het telefoonnummer :) Inmiddels heb ik al 2x flink geoefend. Een steile betonnen straatband af en dan meteen rechts... is nog een kunst... Maar ik ga het onder de knie krijgen. En ik heb al huppeltjes van vreugde "ik kan weer fietsen!" gehad Bedankt tot zover. Vriendelijke groet, Betty Smit-Engelse, Oosterwolde

zie onderstaande

heel vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg.

Bedankt voor de topservice.

Heb vanmiddag bij Marcel de Colibrie opgehaald. Alles top geregeld en een hartelijk ontvangst met koffie en een praatje. Al even gereden, even wennen i.p.v. 3 nu 4 wielen e.d. maar rijdt super Wens u een fijn weekend.

De monteur was geduldig en met aandacht

Positief en fantastisch op tijd. Een heel prettig contact.

Care4More doet zijn/haar naam eer aan.

Alle tijd en aandacht voor de klant. Vakkundige mensen, die met jou meedenken bij de aanschaf van een fiets, in mijn geval de Easy Rider. Aflevering van de fiets ging ook prima. Ook alle tijd en aandacht. Moet nog het een en ander bijgesteld worden aan de fiets? Geen probleem. Kortom, ik ben heel tevreden. Service en kwaliteit en vriendelijke mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Dat is Care4More!

Zeer professioneel bedrijf, met vakkundig personeel! Zeer tevreden over de uitleg.

Morra 2 9204KH Drachten

Over Care4More

Care4More brengt ouderen en mensen met een beperking in beweging met innovatieve producten. Bij ons kun je duofietsen, rolstoelfietsen, driewielfietsen en vele andere beweegproducten kopen, leasen of uitproberen. Samen vinden we de beste oplossing.