Fijne en betrouwbare jongens

Al jarenlang onze vaste schoorsteenvegers in Wassenaar. Dit jaar hebben ze ook een schoorsteenrenovatie uitgevoerd en onze gevel opnieuw gevoegd. Communicatie is duidelijk en alles word netjes opgeruimd na uitvoering van de werkzaamheden. Klasse en een dikke 10 voor deze hardwerkende mannen!

Top bedrijf!

In contact gekomen met Dak- en schoorsteentechniek West voor het renoveren van onze schoorsteen. De werkzaamheden zijn perfect uitgevoerd en ook de communicatie was super!! Fijn dat er ook nog bedrijven zijn die hun afspraken wel nakomen!!!

Fantastische service

In contact gekomen met Tim Blanken voor het beoordelen van mijn schoorsteen aangezien deze al een tijd niet meer was gebruikt. Een goed advies gekregen over de mogelijkheden van een flexibel rookkanaal welke niet veel later was geïnstalleerd door Tim. Goede en duidelijke communicatie en geen vraag is te veel. Ook na het installeren. Ik raad Tim van harte aan!

Zeer plezierig op tijd schoon en netjes.

De schoorsteenveger was goed op tijd en werkte heel zorgvuldig.

Met oor voor de klant!

Prima bedrijf voor vervangen van voegen en loodslab. Stipt op tijd begonnen en binnen de afgesproken tijd klaar. Kwalitatief goed werk. Alles netjes achter gelaten. Gelukkig dat dat kan in deze tijd.

Goed, vakkundig en vertrouwd.

Al jaren vaste klant. Mannen zijn super vriendelijk, altijd in voor een praatje, en doen hun werk netjes en goed.

Deskundig en goed

Dak- en schoorsteentechniek west heeft een prima cameracontrole uitgevoerd. Ter zake deskundig en een zeer plezierige medewerker

perfect

altijd ruim op tijd, zeer snelle werkwijze en netjes opgeruimd wordt het weer achtergelaten.

Vriendelijke, serieuze knaap. Goed geholpen.

Prima werk verricht

Tim is open en eerlijk bijzet verrichten van de werkzaamheden. Werkt netjes.

Prima service!

Netjes gewerkt

Uitstekende communicatie, klantvriendelijk, hoge gunfactor, vakkundig. Aanrader!

Prima op tijd en netjes gewerkt

Ook niet te veel moeite om nog even naar de standpijp te kijken. Perfecte service en niet duur

Prettig uitvoering van de werkzaamheden.

gewoon goed

gewoon goed

Positief

Net als voorgaande jaren heeft de schoorsteenveger zijn werk goed gedaan. Werkt snel en netjes. Werd vriendelijk te woord gestaan.

Professioneel, schoon, vakkundig

Vriendelijke vakman, werkt snel en goed, ik ben een vaste klant geworden.

Super bedrijf

Dit bedrijf heeft verstand van zaken! Goede communicatie en makkelijk een afspraak mee te maken. Geven goed advies en werken netjes.

Uiteindelijk schoorsteen goed geveegd en dakgoten schoongemaakt!

Goede service en goed advies

Tim legt goed uit welke alternatieven er zijn om de schoorsteen schoon te maken. Ook geeft hij goed uitleg hoe roetaanslag te voorkomen.

Prima en netjes afgehandeld

Prima en netjes afgehandeld

professioneel en vriendelijk

Snel, vakkundig en punctueel.

Redder in nood

ondanks de drukte door de storm. toch langs gekomen voor spoedwerkzaamheden aan ons dak.

prettig

komt afspraak na en vriendelijk prima verder geen opmerkingen

Goede communicatie, gewoon netjes de schoorsteen geveegd, geen extra gedoe.

Jaarlijks worden we door Tim herinnerd aan het schoorsteenvegen. Afspreken gaat makkelijk door de goede communicatie. Hij komt afspraak natuurlijk ook na. Na het vegen ruimt hij alles netjes weer op. Geen gedoe over zogenaamd noodzakelijke dure extra werkzaamheden. Gewoon een vakkundige en eerlijke schoorsteenveger.

Over Dak- en schoorsteentechniek west

Dak- en schoorsteentechniek West staat klaar voor al uw dak en schoorsteen werkzaamheden. Naast het (elektrisch) schoorsteenvegen, zijn wij ook uw partner als het gaat om schoorsteen renovatie of het frezen van uw schoorsteen. Ook het verwijderen van vogelnesten is voor onze schoorsteenvegers geen enkel probleem.