Top geregeld !

Ik ben zeer tevreden , mijn bestelling werd snel en netjes geleverd .

Keurig bedrijf. Nette aflevering

Uitstekend geholpen door vriendelijk en deskundig personeel en een zeer aantrekkelijk prijs, top!

Als heel positief en in de toekomst voor herhaling vatbaar.

Prima zaak.

Bezorgt snel en volgens afspraak onbeschadigde artikelen.

Zeer goed Goede service en uitleg over de fiets En het wisselen van zadelpen zonder extra kosten Vriendelijk personeel Al met een zeer goede ervaring

Fast and easy

I was really pleased with how quick the response and help I received for any question I had.

Super service & mega snelle levering

Heel vriendelijk en snel te woord gestaan bij vragen over het bestelproces en later mijn bestelling. Geplande levering stond op donderdag gepland, maar werd zelfs gebeld dat ze al 2 dagen eerder konden leveren, of dat schikte. Bezorging uiteindelijk binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling. Op basis van mijn ervaring kan ik niet anders dan fiets-exclusief.nl van harte aanbevelen.

Duidelijke foto’s mooi product

Goede service snelle levering

Is goed ontvangen

Eerlijk en behulpzaam personeel en natuurlijk een fantastische fiets!

Goede service, perfect geleverde fiets!

Geen poespas: besteld, betaald, ik werd gebeld of het uitkwam wanneer de fiets werd geleverd, de fiets werd op het afgesproken moment bezorgd, helemaal rijklaar, zadel nog een stuk omhoog en ik ben weggereden... ik kan van een fietsenleverancier niet meer verwachten dat dit! Superfijn. En de fiets bevalt enorm!

Vlotte levering en goede service

Elektrische Cortina fiets besteld voor mijn vriendin. Goede prijs en vlot gemonteerd geleverd. Aanrader!

Great experience

I recently bought a cortina bike from Fiets exclusief. I am more than satisfied with this experience. The bike was delivered to my house within one day after delivery (in Utrecht) and ready to bike! Definitely recommend!

heel soepele aankoop via interenet

Mijn fietsenwinkel Oldenburger aan de Beestenmarkt in Leiden is een betrouwbare en deskundige fietsenmaker waar ik eerder fietsen heb gekocht. Hij levert prima service waar ik zeer tevreden over ben

Keurig en snel

Snelle reactie, snelle planning, volledige informatie en nette en prima aflevering.

Mijn fiets (Gazelle Bloom C380) zou in maart 2024 komen, echter ik kreeg een verrassend telefoontje dat de fiets al op voorraad was en eerder bezorgd kon worden indien ik dit wilde. Daar was natuurlijk geen twijfel over mogelijk en in december 2023 werd hij bezorgd. Zeer nette bezorging en communicatie.

Ruim aanbod, goede prijs en fiets snel geleverd

Makkelijke webshop met concurrerende prijzen. Fiets snel besteld en afleverdatum opgeven. Koeriersbedrijf laat je dag van te voren tijdslot weten en netjes volledig afgemonteerd geleverd. Kortom erg tevreden.

Top fiets en service

Mooie Sensa fiets besteld en netjes thuis afgeleverd. Zadel en stuur goed afgesteld. Blij mee!

Super snel, vriendelijk contact en levering volgens aanvraag!

Elektrische fiets. Vriendelijk te woord gestaan. Direct gekeken naar beschikbare voorraad. Levering volgend planning, en zelfs nog sneller. Voor de deur afgezet, zelfs binnen gebracht. Uitleg van fiets. Erg goed bevallen!

Geweldige fiets, goede service

Hele fijne electrische fiets gekocht van Gazelle. De prijs was competetatief, service was heel goed. Alles was snel en netjes geregeld zoals bezorging en verzekering. Dus zeer tevreden!

's Maandags contact opgenomen, besteld en donderdags in huis. Hele mooie fiets in goede staat!

Vriendelijk geholpen door medewerker met kennis van het product

Medewerker had voldoende tijd om ons te woord te staan. Mooie producten in goede prijs / kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Top, lekker makkelijk en netjes thuis afgeleverd

Top, lekker makkelijk en netjes thuis afgeleverd

All went fine, both online ordering and delivery but bike was delivered unpackaged

I thought that Gazelle bikes should be delivered packed/ covered by cartoon etc. At least that was my experience with my previous bike. The bike has some tiny scratches. That's not big deal for me but can be for stricter customer. So this could be improved. Anyway I am satisfied with my new Gazelle :)

Klantvriendelijkheid, prijs-kwaliteitverhouding zijn goed.

We zijn goed geholpen. Konden de fiets uitproberen en hadden hem snel in ons bezit.