Goed en snel afgeleverd. Top

Ben zeer tevreden

Super servies zeer snel mijn fiets ontvangen en klant vriendelijk

Ik ben erg prettig geholpen door iemand met verstand van zaken. Ik heb een goed advies gekregen over alles waar ik vragen over had. Ik ben dan ook heel snel overgegaan tot de aanschaf van een e-bike. Ik heb alle vertrouwen dat ook het onderhoud van mijn ebike en het verdere contact probleemloos zal verlopen. Ik zou nooit een fiets via internet kopen, omdat ik al bovenstaande genoemd positieve punten zal missen.

Snelle levering en netjes bezorgd

Gewoon super geregeld allemaal.

Goede ervaring

Goede ervaring en snelle service. Ik ben goed geholpen en geïnformeerd. Enige min punt is dat mijn accu van mijn fiets niet was opgeladen bij het ophalen van de fiets, waardoor ik het grootste gedeelte zonder accu moest fietsen.. dat was erg zwaar. Nu is die volledig opgeladen en rijdt die heerlijk!

Wat een fijne en persoonlijke fiets aflevering

Hi Wat een fijne aflevering van onze nieuwe E-bikes. Werden netjes op de afgesproken dag afgeleverd. Alles netjes uitgelegd over de fiets over het opladen,de fiets zelf etc Top bedrijf.

Hele slechte klantenservice

Spijt dat ik hier mijn product gekocht heb. Ik kreeg een kapot product aangeleverd. Ik heb netjes gemaild hoe we dit kunnen oplossen. Moet ik hem terug sturen op EIGEN kosten en dan kijken ze naar of het onder de garantie valt want dat kon ook goed zijn van niet. Dan wouden ze dan wel verder kijken. Bij elke andere webshop krijg je een verzendlabel om hem terug te sturen en dan krijg je gewoon een nieuwe. Ik heb al betaald voor dit product maar heel slecht.

Beste Nicky, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over ons retourbeleid. Bij het retour sturen van het artikel wordt bepaald of het artikel door een fabrieksfout of anders is ontstaan. Als het een fabrieksfout is, vervangen we het artikel en vergoeden we de verzendkosten. Met vriendelijke groet, Fiets-Exclusief

Super en snel netjes afgeleverd aardig persoon niks op aan te merken. Gr alex

Fiets-exclusief heeft mijn fiets precies op maat afgesteld. Ik kreeg heel goed advies hoe ik mijn fiets nog verder kan verstellen en kan onderhouden.

Goede aflevering

Uw organisatie was goed bereikbaar Vragen over de aflevering werden prima beantwoord

snelle levering, fiets in prima staat afgeleverd

Goede service, snelle reactie op de bestelling, ook vlot geleverd, in goede staat.

Top service en snelle levering! In het echt is de fiets nog mooier dan op de foto.

Mijn man is ontzettend blij met zijn Gazelle Chamonix T10 HMS Heren. Vooral omdat hij framemaat 65cm heeft en de fiets direct leverbaar was. Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en de fiets werd keurig netjes afgeleverd op de afgesproken dag. De koerier belde zelfs op de leverdag over welke tijd hij arriveerde bij ons thuis.

Een tevreden klant

Mooie winkel met fijn personeel.

Snel geleverd !!

Binnen 4 dagen na telefonisch contact te hebben gehad, was de fiets thuisbezorgd

Prettige ontvangst en uitstekend advies

In het experience center in Alphen aan den Rijn wordt je gastvrij ontvangen en prettig te woord gestaan. Bij het uitkiezen van een nieuwe fiets wordt er goed geluisterd naar je wensen en daardoor meegedacht welke fiets goed kan voldoen aan de eisen / wensen.

Heel goede service. Snel en efficiënt, met een grote glimlach

Klantvriendelijk, meedenkend en snel

Super fijne ervaring gehad.

Goed geadviseerd, en niet gelijk naar de duurste aankoop

Proffesioneel

Bestelling en betaling van de Gazelle Orange C 7 2021 super snel en makkelijk Werd telefonisch keurig te woord gestaan Fiets werd sneller dan verwacht keurig op tijd geleverd

Goed geholpen, snelle levering

Goed geholpen in de winkel. Doordat er veel modellen stonden kon ik de verschillen tussen de fietsen uitproberen. Daarna werd de fiets snel en netjes bezorgd.

Zeer goede service!

Begeleiding via e-mail zeer goed, levering en uitleg prima. Alles op tijd!

Mooie fiets gekocht

Goede prijs en heel snel thuisbezorgd. Aanrader!

Zeer service gericht en net bedrijf .

Keurig net en heel vriendelijk personeel. Service staat bij Exclusief op 1 Ons hele gezin heeft hier de fietsen aangeschaft. Vandaar dat wij nu voor de tweede keer een fiets gekocht hebben bij Exclusief . Wij komen hier graag terug. Super bedankt heren.

Geweldig super

Snel en zeer goed afgeleverd