Klantvriendelijkheid, prijs-kwaliteitverhouding zijn goed.

We zijn goed geholpen. Konden de fiets uitproberen en hadden hem snel in ons bezit.

Goede fiets, service en vriendelijk

De fiets die we op het oog hadden was nog niet beschikbaar. We hebben gebeld en zijn heel vriendelijk geholpen. Ze konden zeggen wanneer de fiets er weer zou zijn, maar keken ook mee naar mogelijke andere opties die nu al beschikbaar waren. Zo zijn we uitgekomen op de prachtige groene gazelle die we nu hebben. Uiteindelijke was dit nog mooier dan de zwarte versie de we op het oog hadden. Ook werd de fiets snel geleverd en konden we er die avond meteen van genieten.

hele goede en snelle service

ik zocht een fiets met terugtraprem met versnellingen, ik had de Puurnl van Gazelle in gedachte, maar ws overal uitverkocht, behalve bij fiets-exclusief en voor een deugdelijke prijs en snel leverbaar, afgemonteerd en wel. Helemaal top!

Zeer fijne en kundige winkel. Super snelle service, een aanrader!

Nieuwe fiets gekocht, binnen een uur na bellen rijklaar gemaakt. Vakkundige uitleg en tips.

Een goede service! Mijn fiets stond op de afgesproken tijd voor de deur. Netjes in elkaar gezet!

Super vriendelijk en meedenkend! Kan niet beter!

Al vanaf het eerste telefonische contact heel fijn geholpen. Er wordt tijd genomen om met je mee te denken. Ook flexibel om me tegemoet te komen. Het bezorgen van de fietsen ging ook perfect volgens afspraak en hier ook erg geduldig en tijd genomen om vragen te beantwoorden en te helpen. Vriendelijke medewerkers!

Goede hulp, netjes geleverd

Top, zeer goede ervaring. Net geholpen in drwinkel ook.

Hier moet je een fiets kopen

Een betere prijs als de concurrentie, een snelle levering en keurig op tijd gratis afgeleverd. Alles is volgens afspraak verlopen

Goede fietsenwinkel

Goed geholpen. Klantvriendelijk. Goed advies. Veel keuze. Fiets snel rijklaar Alleen geen korting mogelijk bij de aankoop van 2 fietsen. Fietsen bij een andere winkel goedkoper.

Fijn advies gekregen

Er wordt goed geluisterd naar wat de wensen zijn en welke fiets daarbij past.

Fantastische fietskoopervaring

Everyone at Fiets Exlusief definitely cares about their customers. They helped me find what I wanted quickly. Erik even re boxed my bicycle (for the flight back to America) and helped me carry it to the train platform. Heel hartelijk bedankt!

Prima levering, voor een goede prijs.

Prima levering, voor een goede prijs

Mooi fiets

De fiets is geweldig, licht, de schokdempers in het voorwiel doen hun werk :) Ik raad hem aan.

Goede service!

Ik had een fiets besteld 2 maanden voor de verjaardag van mijn dochter. Als afleverdatum koos is 3 dagen voor haar verjaardag. De volgende werkdag kreeg ik al een telefoontje om te checken of ik hem pas over een paar weken wilde hebben - dat was geen probleem. Ook toen ik hem toch nog een dag eerder wilde hebben, werd dit probleemloos aangepast. Afgeleverd op de afgesproken datum en binnen het tijdvak dat ik 24u van tevoren kreeg. Top!

Super !

Deze winkel had de laagste prijs En de fiets werd ook nog keurig netjes gratis thuisbezorgd

Heldere, overzichtelijke website met klantvriendelijke levering

Helemaal blij met de snelle levering van een prima fiets tegen een aantrekkelijke prijs. Prettig dat je bij bestelling al de dag van levering kunt kiezen!

Gebeld voor een proefrit op een Gazelle Ami C7 werd meteen in elkaar gezet en zonder enige verplichting geheel op mijn hoogte en wensen afgesteld. Zeer goede en duidelijke uitleg en ook nog gratis thuis bezorgd. Ben erg tevreden.

Snelle levering duidelijke communicatie

Fijne site, nieuwe fiets 100% rijklaar

De nieuwe fiets op voorraad beschikbaar, makkelijk te bestellen en keurig 100% rijklaar geleverd

Uitstekende prijs en service

Beste prijs voor mijn fiets, snel geleverd en gratis aan mijn voordeur. Uitstekend!

Zo horen winkels klanten en bestellingen af te handelen

Prima webshop, duidelijke bestelprocedure, op tijd geleverd, precies het gevraagde bestelde product

Super klantvriendelijk@

Na een tip van een vriendin zijn we bij Fiets Exclusief terecht gekomen. Hartelijke ontvangst, vriendelijke, nette eigenaar en medewerkers die je echt het idee gaven welkom te zijn, het mooie assortiment e bikes, de moeite die werd gedaan om ons te helpen; zo willen klanten geholpen worden, dit is wat ons betreft de standaard! Wat een enorm verschil met een paar winkels van de bekendste ketens waar we eerder waren geweest! Ook telefonisch contact naderhand verliep zeer correct, heel bijzonder op zo n manier steeds te woord te worden gestaan. De locatie van de winkel, Op een industrieterrein, dat verwacht je niet zo snel en men is hierdoor misschien wat minder bekend maar FIETS EXCLUSIEF krijgt van ons een dikke 10!!!

Nice product and service

I have ordered and Gazlle ebike. The online service was pretty nice. I am delighted with the product and service.

Prima informatie.

Het was prettig winkelen bij deze onderneming en kreeg ook een prima advies.

Snelle levering en goed prijs/kwaliteit

Site is overzichtelijk, Fiets direct te leveren Super snelle levering Goede prijs/kwaliteit verhouding