Prima informatie.

Het was prettig winkelen bij deze onderneming en kreeg ook een prima advies.

Snelle levering en goed prijs/kwaliteit

Site is overzichtelijk, Fiets direct te leveren Super snelle levering Goede prijs/kwaliteit verhouding

Erg fijn geholpen door aardig personeel

Bij het zoeken naar een familie fiets goed geholpen, fiets werd ter plekke afgesteld voor testrit en bij afhalen alles netjes klaargemaakt

Snelle levering en goed bereikbare klantenservice

De fiets naar wens was erg snel leverbaar. De site is duidelijk net als de informatie rondom levering. Mijn vraag bij de klantemservice werd snel beantwoord.

Snelle levering, mooie fiets en goed contact.

Erg goed

Erg prettige service De fiets zou geleverd worden tussen 10-13 uur. Om 11 uur was hij er al. Het zou fijn zijn als je in het tijdsblok kan zien hoe laat de levering gaat plaats vinden.

Prachtige winkel goede uitleg en betrokken verkopers

Wij werden heel goed geholpen met het uitzoeken van een e bike. Proefgereden fiets goed afgesteld en de verkopers zijn heel vriendelijk. Zeker een zaak om naar terug te keren en aan te bevelen.

Verstand van zaken

Ik kwam kijken voor een e bike en werd heel goed geholpen met kiezen.

Snelle en uitstekende service

Goede en vriendelijke service, fiets snel geleverd en ook in de winkel zeer goed geholpen! Echt een aanrader om bij deze zaak een fiets te kopen. Speciale dank aan Giorgino en Harold!

Mooie prijs, goede service

Het online bestellen gaat heel makkelijk. De fiets werd helemaal in orde bezorgd, zelfs het zadel werd nog op goede hoogte gezet. Misschien volgende keer het slot nog even checken, want die ging niet meer van slot af. Waarschijnlijk de nieuwigheid, want met een paar drupjes olie deed hij het gelukkig weer.

Snelle levering, mooie producten, vriendelijke mensen

Populaire Gezelle fiets uit voorraad leverbaar

Ruim aanbod en fijne website om eenvoudig bij de keuze van mijn nieuwe fiets uit te komen die uit voorraad leverbaar was. Vriendelijke telefonisch contact voor het bevestigen van de door mij gewenste leverdag en tijd. Precies op tijd geleverd.

Scherpe prijs

Heeft wel wat krasjes opgelopen door het vervoer of bij het monteren. Voor een geheel nieuwe fiets mag dit eigenlijk niet mogen. Verder correcte chauffeur die hem kwam brengen.

Pretty good service

My bike delivered as at promised time, as at promised condition. Really good and quality service. It would be perfect if the delivery guy could make a small demonstration, but it is not needed that much anyways.

Zeer snelle service en vriendelijk geholpen

Op een vrijdag ging ik om half 12 langs, ik wist welke fiets ik wilde. Diezelfde dag rijklaar opgehaald! Fantastisch, big smile!

Toppers

Vanaf het vinden van de gewenste fiets op de website tot en met de nazorg een geweldige ervaring. Als je eens zoiets prijzigs als een fiets koopt, is het superfijn dat je dat uit de service ook op kunt maken. Zou er alle toekomstige fietsen blijven kopen!

Goede service, vriendelijke mensen

Vakkundig en perfecte service

Na zoeken op internet vond ik mijn ideale fiets (ebike) bij Fiets-Exclusief. Er werd de tijd genomen om tot een goede keuze te komen; kreeg veel uitleg. Ben erg blij met mijn fiets.

Vlot en wat ik zocht.

Ze hadden wat ook zocht en het was snel bezorgd.

Fijne en vriendelijke communicatie, levering volgens afspraak.

Super tevreden

Ik vind het top. Ik heb een mooie fiets aangeschaft en de medewerkers hebben hele ,goede service geboden. Ze zijn behulpzaam en meedenkend. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Prima advies.

Vakkundig personeel!

Online bekijken & op locatie uitproberen

Fijn concept om wat je online ziet in de experience center te kunnen uitproberen. We twijfelden tussen twee frame-maten en hebben de juiste kunnen kiezen na het advies en daadwerkelijk uitproberen. Daarnaast ook fijne en snelle service. We hadden ook nog een krat voor op de fiets gekocht. Bij levering was deze al netjes op de fiets vastgemaakt.

goede service

De fietsen werden op de afgesproken dag bezorgt,. Waren netjes in elkaar gezet. Had voor de aanschaf telefonisch contact gehad en ben vriendelijk te woord gestaan en werden mijn vragen beantwoord.

Tot nu toe goede ervaring Prettig personeel Hoop dat het na de aankoop ook zo blijft

H Kamerlingh Onnesweg 12 2408 AW Alphen aan den rijn